Ομαδική Εργασία Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΤΡΟΥ,Β1
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
Ζωφορος θησαυρου σιφνιων
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ.
Οικογενειακή Φωτογραφία
Τα τρία γουρουνάκια Ονόματα μελών ομάδας:.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Προσεγγίσεις της Ευρώπης. 1 ο στάδιο Οι μαθητές 1. Σύνδεση με τις εμπειρίες των μαθητών 1.1 Παρουσίαση ντοκουμέντων (φωτογραφίες από εκδρομές των μαθητών,
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
27 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Η θυσία της Ιφιγένειας.
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Διονύσιος Σολωμός “Ελεύθεροι Πολιορκημένοι” Σχεδίασμα Β΄ Απόσπασμα 1ο
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
H λατρεια των θεων στην Αρχ.Ελλαδα Ναοι-Βωμοι Ο θεσμοΣ τηΣ ικεσιαΣ
ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ.
ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝTΗ
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Αναγνωσεις & ακουσματα
Καβαφικές Φωνές.
Πηνελοπης δελτα, O τρελαντωνης. Μυθiςτορhμα
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
Του γιοφυριού της Άρτας
Μονή Κύκκου.
ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ (ΑΠΛΕΣ &ΠΛΑΤΙΕΣ)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ομιλία του Θ.Κολοκοτρώνη
Τα πολιτεύματα της Αρχαίας Ελλάδας
ΣΤΡΑΤΟΣ ΖΟΥΡΟΣ α’1 Π.Π. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Κ.Π. Καβάφης.
Νικόλας - Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε 2.
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Στη Θεσσαλία υπήρχε κάποτε μια πόλη που την έλεγαν Τραχίνα. Βασιλιάς της ήταν ο Κήυκας, νέος, πλούσιος, γενναίος κι όμορφος, χαρίσματα που δύσκολα θα.
ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ. Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
Ο Τρωικός Πόλεμος Ο Τρωικός Πόλεμος Ενότητα 5 Γ’ & Δ’ Τάξη Χάρης Λεμονιάς 2008.
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Φυσική Αγωγή Υπ. Καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος Τμήμα: Α1 Σχολικό έτος: Από.
Ομαδική εργασία στο μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τμήμα: Α1 Σχολικό Έτος: 2013 – 2014 Διδάσκων:
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Ενόχληση; Τα όπλα μου tablet και i-pad, laptop και gadget.
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Σύγκριση αποσπασμάτων
(Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας) «Κοιμήσου Αστρί»
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Η Ανάσταση του Λαζάρου ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Ο Ναζιανζηνός ως ποιητής ΟΙ ΣΘΕΝΑΡΟΊ ΘΕ 2 ΚΕ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
ΠΑΡΑΜΥΘΙ.
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
Το παραμύθι της Περσεφόνης
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Άνθρωποι του μύθου Στέλιος Ξεφλούδας.
Διαθεματική δραστηριότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Αργυρώ Μοχιανάκη – 4 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομαδική Εργασία Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας 2ο προτυπο πειραματικο γυμνασιο θεσσαλονικησ Εργαστηκαν οι μαθητεσ: Καραβασιλη ολγα, κουβαρδα δενια, δημουλιοσ δημητρησ, εμμανουηλιδησ κωνσταντινοσ Τμημα:α1 Σχολικο ετοσ: 2013-2014 Διδασκων: νικολαοσ πετσασ

Θέμα Στην εξής εργασία θα συγκρίνουμε τα ποιήματα του Κωνσταντίνου Καβάφη ΄΄Δέησις’ και ΄΄Κηδεία του Σαρπηδόνος΄΄ ως προς το κριτήριο της μοίρας.

Δέησις Η θάλασσα στα βάθη της πήρ’ έναν ναύτη.— Η μάνα του, ανήξερη, πηαίνει κι ανάφτει στην Παναγία μπροστά ένα υψηλό κερί για να επιστρέψει γρήγορα και νάν’ καλοί καιροί — και όλο προς τον άνεμο στήνει τ’ αυτί. Aλλά ενώ προσεύχεται και δέεται αυτή, η εικών ακούει, σοβαρή και λυπημένη, ξεύροντας πως δεν θάλθει πια ο υιός που περιμένει.  Ηχητικό απόσπασμα: http://www.snhell.gr/lections/content.asp?id=148&author_id=60&page=anthology

Κηδεία του Σαρπηδόνος Bαρυάν οδύνην έχει ο Zευς. Tον Σαρπηδόνα εσκότωσεν ο Πάτροκλος· και τώρα ορμούν ο Mενοιτιάδης κ' οι Aχαιοί το σώμα ν' αρπάξουνε και να το εξευτελίσουν. Aλλά ο Zευς διόλου δεν στέργει αυτά. Tο αγαπημένο του παιδί ― που το άφισε και χάθηκεν· ο Nόμος ήταν έτσι ― τουλάχιστον θα το τιμήσει πεθαμένο. Kαι στέλνει, ιδού, τον Φοίβο κάτω στην πεδιάδα ερμηνευμένο πώς το σώμα να νοιασθεί. Tου ήρωος τον νεκρό μ' ευλάβεια και με λύπη σηκώνει ο Φοίβος και τον πάει στον ποταμό. Tον πλένει από τες σκόνες κι απ' τ' αίματα· κλείει την πληγή του, μη αφίνοντας κανένα ίχνος να φανεί· της αμβροσίας τ' αρώματα χύνει επάνω του· και με λαμπρά Oλύμπια φορέματα τον ντύνει. Tο δέρμα του ασπρίζει· και με μαργαριταρένιο χτένι κτενίζει τα κατάμαυρα μαλλιά. Tα ωραία μέλη σχηματίζει και πλαγιάζει. Tώρα σαν νέος μοιάζει βασιλεύς αρματηλάτης ― στα εικοσιπέντε χρόνια του, στα εικοσιέξι ― αναπαυόμενος μετά που εκέρδισε, μ' άρμα ολόχρυσο και ταχυτάτους ίππους, σε ξακουστόν αγώνα το βραβείον. Έτσι σαν που τελείωσεν ο Φοίβος την εντολή του, κάλεσε τους δυο αδελφούς τον Ύπνο και τον Θάνατο, προστάζοντάς τους να παν το σώμα στην Λυκία, τον πλούσιο τόπο. Kαι κατά εκεί τον πλούσιο τόπο, την Λυκία τούτοι οδοιπόρησαν οι δυο αδελφοί Ύπνος και Θάνατος, κι όταν πια έφθασαν στην πόρτα του βασιλικού σπιτιού παρέδοσαν το δοξασμένο σώμα, και γύρισαν στες άλλες τους φροντίδες και δουλειές.

Kι ως τόλαβαν αυτού, στο σπίτι, αρχίνησε με συνοδείες, και τιμές, και θρήνους, και μ' άφθονες σπονδές από ιερούς κρατήρας, και μ' όλα τα πρεπά η θλιβερή ταφή· κ' έπειτα έμπειροι της πολιτείας εργάται, και φημισμένοι δουλευταί της πέτρας ήλθανε κ' έκαμαν το μνήμα και την στήλη. Ηχητικό απόσπασμα: http://www.snhell.gr/lections/content.asp?id=158&author_id=60&page=anthology

Σύγκριση Ομοιότητα Διαφορά Ο Δίας και η Παναγία δεν μπορούν να αλλάξουν το συμβάν που έγινε, γιατί έτσι ορίστηκε η μοίρα των δύο ηρώων, η οποία είναι πάνω από τους θεούς. Επομένως, υπάρχει θεϊκή αδυναμία. Ήταν το πεπρωμένο των Αχαιών να μάθουν για το θάνατο του Σαρπηδόνα, αλλά δεν ήταν η μοίρα της μητέρας να πληροφορηθεί για τον θάνατο του γιου σας.

Πηγές http://www.snhell.gr/ https://www.google.gr/imghp?hl=el&tab=wi&ei=Rx03U_H2B- LnywPv24HQDg&ved=0CAQQqi4oAg

Ευχαριστούμε που παρακολουθήσατε