"Κεραμμυδομπεζολιλα".

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Τα φυτά που ανιχνεύουν βόμβες
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗ ΒΙΑ…!
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Φως και χρώματα (α).
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ Δ΄ Τάξη, Μάθημα Πληροφορικής 1 ο Π. Δ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Το νόημα των Χριστουγέννων.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΥ - ΧΑΛΚΟΥ
Η βάρκα σε λειτουργία.
Καλωσήρθατε!!!.
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
PROJECT 1 :«ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ»
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
ΣΑΜΕΡΧΙΛ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΦΟΥΡΦΟΥΡΑΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΝΤΑΣΗ ηλεκτρικού ρεύματος
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΒΡΑΣΝΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ
«Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας. »
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"Κεραμμυδομπεζολιλα"

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ LOuIsE bourgeois που απεικονιζει μια γιγαντια αραχνη αποτελεσε το ερεθισμα και την αφορμη για τη δημιουργια του δικου μας εργου. Το εργο της απεικονιζει μια αραχνη που συνισταται από κομματια μεταλλου και μοιαζει γιγαντιαια στο περιβαλλον που βρισκεται. Λογω του υπερμετρου μεγεθουσ της προξενει συναισθηματα αγχουσ, τρομου και δεουσ. LOUISE BOURGEOIS

"Ανοιξιατικο ανθοσ" Με αφορμή τον ερχομό της άνοιξης θα θέλαμε κι εμείς να μεταλαμπαδεύσουμε τόσο την αφύπνιση όσο και την άνθηση της φύσης. Έτσι δημιουργώντας μία συρμάτινη πεταλούδα αποτελούμενη από στοιχεία και υλικά της φύσης όπως τα πράσινα φύλλα και τα πολύχρωμα άνθη σκοπεύουμε να μεταγγίσουμε συναισθήματα χαράς και ελπίδας χρησιμοποιώντας ποικίλα χρώματα. Σκεφτήκαμε λοιπόν πως η πεταλούδα θα μπορούσε να συμβολίζει όχι μόνο την ελευθερία αλλά και την ξεγνοιασιά προκαλώντας συναισθήματα ενθουσιασμού, αναζωογόνησης αλλά και αγάπης.

Ο χώρος που επιλέχθη να τοποθετηθεί η συρμάτινη πεταλούδα μας ήταν μέσα σε έναν καταπράσινο θάμνο στο προαύλιο του σχολείου μας. Χώρος στον οποίο καθημερινά άπειρες πεταλούδες κοντοστέκονται γι' αυτό και την τοποθετήσαμε εκεί. Ο θάμνος συνιστά ένα οικείο περιβάλλον για την ίδια. Η κατασκευή μας απευθύνεται σε μαθητές που περνούν από κει κατά τη διάρκεια του σχολικού διαλείμματος.

Σχολια και αντιδρασεισ Κρίνοντας από τις αντιδράσεις των μαθητών που παρατήρησαν την πεταλούδα πάνω στον θάμνο θα μπορούσαμε με άνεση να διαβεβαιώσουμε την εντύπωση που τους προξένησε. Αναντίρρητα, τους εντυπωσίασε η περίπλοκη κατασκευή καθώς έχει δημιουργηθεί από σύρμα, σπάγγους, φύλλα και λουλούδια. Ακόμη, διακρίναμε ένα συναίσθημα χαράς να τους διακατέχει κάτι το οποίο ανέδειξε την προσπάθεια μας και μας χαροποίησε ιδιαίτερα.

συμπερασμα Συνοψιζοντασ, περασαμε τις ιδεεσ και τα μηνυματα που επιδιωκαμε στους θεατεσ αφου τους προξενησαμε συναισθηματα χαρασ και αγαπησ. Ο αρχικοσ μας στοχοσ επιτευχθηκε καθως καταφεραμε να ευαισθητοποιησουμε τους θεατεσ ωσ προς το περιβαλλον και τον ερχομο της ανοιξησ με μια εντυπωσιακη, αλλοκοτη κατασκευη.