ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Σοφές φράσεις του μικρού Βούδα για να ζεις πάντα καλά.
Ο βασιλιάς των βατράχων
ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΗΗμέρες π ου π λέον θ α ‘ ναι δ ύσκολες γ ια ε σένα … …… ήτανε κ άποτε κ αι γ ια ά λλους, ηημέρες δ ύσκολες, α κόμα κ αι χ ρόνια, γ ια ανθρώπους.
Σε αυτούς που η ζωή τους είναι ένα ποδήλατο Το ποδήλατο είναι ξεχωριστό από τα άλλα αθλήματα.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Εέεπ !!! Πάτερ Ιάκωβε….! Είμαι εξοργισμένος! Έχω αποκτήσει δέκα παιδιά, όλα μαύρα! Όμως το ενδέκατο μου γεννήθηκε λευκό και εσύ είσαι ο μόνος λευκός.
Τρεις άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν. Λέει ο πρώτος:
O Παπανδρέου σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά: - Πώς τα καταφέρνεις και.
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ Μία προσέγγιση θεολογικό-φιλοσοφική. Μετάφραση των κειμένων της Γενέσεως και σχολιασμός: Νικόλαος Γ.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά. -
Ένα παιχνίδι για τα ζώα των ελληνικών δασών .
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Παρουσίαση Κρίσιμων Συμβάντων από την συνέντευξη μαθητών Β΄ Γυμνασίου
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΙΦΤΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ Ο Βουδισμός είναι μια απ’ τις μεγάλες και αρχαιότερες θρησκείες του κόσμου. Αναπτύχθηκε μετά το θάνατο του βασιλιά Σιντάρτα Γκαουτάμα.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Πίστη και επιστήμη. Αλληλοαποκλειόμενα ή αλληλοσυμΠληρούμενα
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Μπαινει πρωτη η μελαχροινη.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
«ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ» ΘΕ 3 ΣΧ 22.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Μια φορά κάποιος ρώτησε τον Βούδα: - Υπάρχει Θεός; -Ναι, απάντησε ο Βούδας. Την ιδία μέρα ένας άλλος άνθρωπος τον ρώτησε: Και ο Βούδας είπε: - Όχι. Στο τέλος της ημέρας ένας τρίτος άνθρωπος ρώτησε τον Βούδα για την ύπαρξη του Θεού και ο Βούδας δεν απάντησε, μόνο σήκωσε το δάχτυλο του, δείχνοντας τον ουρανό. Όλα αυτά τα παρακολουθούσε ο μαθητής του, ο Ανάντη. Τη νύχτα είπε στον Βούδα: - Δεν μπορώ να κοιμηθώ. Σε παρακαλώ, πες μου, γιατί στην ιδία ερώτηση έδωσες τρεις διαφορετικές απαντήσεις; - Ο Βούδας είπε: - Γιατί ήταν τρεις διαφορετικοί άνθρωποι. Ο πρώτος πίστευε ότι δεν υπάρχει Θεός και ήθελε πάρα πολύ να δυναμώσει την πίστη του. Εγώ του είπα ότι υπάρχει Θεός, γιατί για να φτάσει στην Αλήθεια ο άνθρωπος πρέπει να απαλλαχτεί από αυτά στα οποία πιστεύει. Ο άλλος πίστευε ότι Θεός υπάρχει. Σ' αυτόν είπα ότι δεν υπάρχει Θεός. Είμαι εδώ, πάνω στη γη για να καταστρέψω κάθε πίστη για να φτερουγίσει ο νους πάνω στην πίστη και μόνο τότε ο άνθρωπος θα γνωρίσει την Αλήθεια. Ο τρίτος, που δεν ήταν ούτε θρήσκος ούτε άθεος, δεν υπήρχε ανάγκη να πω "Ναι" ή "Όχι", γι' αυτό σιώπησα, λέγοντας με αυτόν τον τρόπο "Κάνε όπως εγώ, δηλαδή βυθίσου στη σιωπή και τότε θα γνωρίσεις και θα καταλάβεις"...

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Κατά τη γνώμη μου, οι τρεις διαφορετικές απαντήσεις που έδωσε ο Βούδας βασίζονται στα πιστεύω του Βουδισμού. Για κάθε είδος ανθρώπου (άθεο, θρήσκο ή τίποτα από αυτά τα δύο) υπήρχε και μια απάντηση. Μέσα από το κείμενο, αναδεικνύεται η ανάγκη της συγκράτησης των επιθυμιών για την διεκδίκηση της απόλυτης γαλήνης όπως και η απαραίτητη επιλογή ενός ορισμένου τρόπου ζωής. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία του Βουδισμού που ακολουθούν, κατά την άποψη μου, ένα πολύ σωστό σκεπτικό.

ΤΕΛΟΣ!!!!