Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Advertisements

Υπερμέσα - Πολυμέσα.
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
side 1side 2 side 3 side 4 Υποχωρίο my_x, my_y (Συντεταγμένες των Procs) Παράδειγμα Για τη Proc 1 είναι my_x = 1, my_y = 2 INTEGER neig(4) (Γείτονες.
Xαρτογράφηση Εννοιών με λογισμικό Inspiration
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
A Balanced Tree Structure for Peer-to-Peer Networks
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Το περιεχόμενο ενός βιβλίου πρέπει να διαβαστεί από την αρχή ως το τέλος. Αυτού του είδους την πρόσβαση στην πληροφορία την ονομάζουμε γραμμική. Το 1965.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Γενικό Λύκειο Ακρωτηρίου – Δερμιτζάκης Λευτέρης
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
Λεξικό Ασφάλειας. Download Σε δίκτυα υπολογιστών, για να κατεβάσετε τα μέσα για τη λήψη δεδομένων σε ένα τοπικό σύστημα από ένα απομακρυσμένο σύστημα,
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 14: Ασύρματα Δίκτυα Πλέγματος (Wireless Mesh Networks) Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜ: 4906 ΑΚ. ΕΤΟΣ : ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Web APIs Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Δημοσθένης Νικούδης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Καριέρα στο Ανθρώπινο Δυναμικό Κωνσταντίνος Παπαχατζής Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού ΑΝΑΔΕΙΞΗ εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού.
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
Πληροφορική Κεφάλαιο 6 ο : Δίκτυα Υπολογιστών Κλεπετσάνης Παύλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
20/12/11DOW RESTRICTED - For internal use only HAZOPintro R.G ΜΕΛΕΤΗ HAZOP Πηγές κινδύνου και λειτουργικότητα Μια εισαγωγή.
COMNET III Δίκτυα ΙΙ Εξομοίωση Δικτύων. Ιατρέλλης Όμηρος 2 Εισαγωγή Το COMNET III προσομοιώνει τη λειτουργία δικτύου και συλλέγει μετρήσεις για τη συμπεριφορά.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα # 4: Συστήματα Αρχείων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ.
Ανάπτυξη Εφαρμογής για τη Διερεύνηση Δυνατοτήτων Προσβασιμότητας στο Λειτουργικό Σύστημα Windows Mobile Πτυχιακή εργασία του Κωνσταντίνου Π. Τόλια Μυτιλήνη,
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
C o p y ri g ht © ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙ ΚΟ Σ R OSILI Έρευνα αγοράς και διαχείριση Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Καινοτόμα Μοντέλα σε ψηφιακό Περιβάλλον Μ. Βλαχοπούλου,
MOORE STEPHENS GREECE.
∆οµηµένες Αναπαραστάσεις Γνώσης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Ειρ. Χριστοδούλου, Ι. Βοσκάκης, Μ. Τσολάκης, Δ. Μπαμπαλής, Χ
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
8.1 Θεματικό πλαίσιο για σύστημα παρακολούθησης ασθενών σε νοσοκομείο
8 διάσημες ταινίες της Disney βασισμένες σε σοκαριστικές ιστορίες
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Χρονικός Προγραμματισμός Έργου Μάθημα : Οργάνωση και Διοίκηση Εργοταξίου Τσιτσιφλής θάνος 2011.
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
HTML.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Αρχές Πλοήγησης.
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Ransomeware.
Web development series My First CSS Steps
Social Media Apostolos Sinioris.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μηχανές Αναζήτησης.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Θετικό Δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI-Εργαστήριο Εισαγωγή στη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων Α. Θεοδουλίδης.
MAC layer (Επίπεδο ζεύξης)
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
Προβλήματα Ελάχιστου Κόστους Ροής σε Δίκτυο
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ] Πολυμέσα - Υπερμέσα K.Παπανικολάου, E.Γουλή, Α. Αράπογλου ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Δομή Μαθήματος «Τα Πνευστά Μουσικά Όργανα της Συμφωνικής Ορχήστρας» «Η ζωή και το έργο του Κ.Π.Καβάφη» «Ανακαλύπτω τις μηχανές» - Κινητό τηλέφωνο Λειτουργία Παλμογράφου Συζήτηση για τα δομικά στοιχεία μιας πολυμεσικής /υπερμεσικής εφαρμογής και τη δομή της Φύλλο Εργασίας – Δραστηριότητες - Συζήτηση Εννοιολογικοί Χάρτες: Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων Εφαρμογές Πολυμέσων Σύνοψη: Παρουσίαση Διαφανειών: Πολυμέσα – Υπερμέσα

Δομή αρχιτεκτονικής πολυμέσων: γραμμική, σειριακή στις απλές εφαρμογές πολυμέσων ο χρήστης δεν έχει έλεγχο του συστήματος η μία πληροφορία διαδέχεται την άλλη αφού η δομή του είναι σειριακή ή γραμμική Η δομή αυτή θυμίζει δομή βιβλίου: κάθε πληροφορία ακολουθείται από μία μόνο πληροφορία 5 5

Aλληλεπιδραστικό πολυμέσο η δυνατότητα του συστήματος πολυμέσων να επιτρέπει την αλληλεπίδραση με το χρήστη, τη δυνατότητα δηλαδή να επεμβαίνει ο χρήστης στην εξέλιξη της εφαρμογής καθορίζοντας το τι και πότε θα δει ή θα ακούσει 6 6

Αρχιτεκτονική δομή αλληλεπιδραστικού πολυμέσου συνήθως δενδροειδής 7 7

Διαφορές πολυμέσου και αλληλεπιδραστικού πολυμέσου ποια η διαφορά; Στη δομή που είναι οργανωμένη η πληροφορία σειριακή δενδροειδής 8 8

Από το Αλληλεπιδραστικό Πολυμέσο στο Υπερμέσο «Οριζόντιοι» σύνδεσμοι Μεταβάλλουν τη δομή Νέα δομή: δομή δικτύου 9 9

Διαφορές αλληλεπιδραστικού πολυμέσου και υπερμέσου ποια η διαφορά; Στη δομή που είναι οργανωμένη η πληροφορία Δένδρο Δίκτυο 10 10

Είδη συνδεσμολογιών σημείο σε σημείο, σημείο σε κόμβο, Οι πληροφορίες συνδέονται μεταξύ τους με συνδέσμους σημείο σε σημείο, σημείο σε κόμβο, κόμβος σε σημείο, κόμβος σε κόμβο 11 11

Υπερκείμενο Δομή δικτύου: κείμενα συνδεμένα μεταξύ τους με βάση τη σημασία τους 12 12

Κείμενα – Υπερκείμενα Διάβασμα σελίδα, σελίδα: Γραμμική χρήση - ξεφύλλισμα κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο Πλοήγηση: διάβασμα από κόμβο σε κόμβο χωρίς συγκεκριμένη ροή κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο κείμενο 13 13

Υπερκείμενο: σε τεχνικό επίπεδο Ένα υπερκείμενο (και ένα υπερμέσο) αποτελείται από: ένα σύνολο κόμβων (nodes) συνδεμένων με συνδέσμους (links) οι κόμβοι είναι λέξεις, σελίδες, εικόνες, γραφικά, ήχοι ή άλλα υπερκείμενα οι σύνδεσμοι είναι μέρος πληροφορίας που συνδέει δύο κόμβους ή δύο διαφορετικές πληροφορίες στον ίδιο κόμβο 14 14

Υπερκείμενο: σε λειτουργικό επίπεδο Ένα υπερκείμενο (ή και ένα υπερμέσο) είναι: ένα σύστημα (σε μορφή λογισμικού) που έχει σκοπό να οργανώσει δεδομένα (κείμενα για το υπερκείμενο, διάφορα είδη δεδομένων για το υπερμέσο) με στόχο την πρόσκτηση πληροφοριών και την επικοινωνία 15 15

Υπερμέσο Δομή δικτύου: διάφορες μορφές πληροφορίας συνδεμένες μεταξύ τους με βάση τη σημασία τους 16 16