ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΞ ΓΚΑΟΥΣ Ο ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΓΚΑΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ. ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ, ΑΝΑΛΥΣΗ, Δ ΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟ ΑΓΩΓΟ
Γιώργος Κάκαρης Γ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Tα χρoνια του Περικλh.
ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ Από τις μαθήτριες: Αναστασούλη Μυρσίνη Γκέκα Μαρία
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή
Νικόλαος Κοπέρνικος. Παιδική ηλικία και μόρφωση Αγαπημένε μου φίλε, Θα σου πω μια ιστορία για τον πιο ονομαστό και φημισμένο σε όλο τον κόσμο, πολίτη.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Αρχαίας Μεγάλης Ελλάδας
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΕΚΧΡΙΣΤΙΑΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Στους γονείς μου οφείλω το ζην και στο δάσκαλό μου το ευ ζην
Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κεφ. 26
Το πολίτευμα και η κοινωνία της Αθήνας στα χρόνια του Περικλή
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
ΠΡΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μαθήτριες: Μαρτσουκάκη Ειρήνη Ελέζη Ερίσα
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ)
Ντενίσα Λεσάι Ελένη Κοντογόνη
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Μαθηματικά Επίκαιρα Τεύκρος Μιχαηλίδης
Ελισάβετ Μαρτινέγκου Μουτζάν (ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ)
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
ΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ Ο Γαλιλαίος (Galileo Galilei, 15 Φεβρουαρίου 1564 – 8 Ιανουαρίου 1642) ήταν Ιταλός αστρονόμος, φιλόσοφος και φυσικός. Γεννήθηκε στην Πίζα της.
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το 90% της γνώσης μας προέρχεται από τους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους και επιστήμονες. Μόνο το υπόλοιπο 10% προέρχεται από τον υπόλοιπο.
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΥΠΑΤΙΑ ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΙΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ Θ.Ε:4.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Άννα Φράνκ ΤΖΟΤΖΕΦΙΝ ΠΟΥΛ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΠΑΡΕΤ. Δέκα χρόνια μετά τον πόλεμο πολλοί άνθρωποι είχαν χάσει τις δουλειές και τις περιουσίες τους. Η Άννα Φρανκ ήταν.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
Θαλής ο Μιλήσιος Ο Θαλής γεννήθηκε στη Μίλητο το 640 ή 624 π.Χ. (οι ακριβείς ημερομηνίες της γέννησης και του θανάτου του Θαλή δεν είναι γνωστές, αλλά.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
John Dewey
Η ΥΠΑΤΙΑ Εργασία στο μάθημα: Διδακτική των μαθηματικών Εξάμηνο: Δ’
Μπέρναρντ Ρίμαν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Από την Παρασκευή Σιδερά
Αλέξανδρος Φίκας Βαγγέλης Φούντας
Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Ο ΕΥΚΛΕΊΔΗΣ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ ΤΟΥ ΡΑΦΑΉΛ
21ος αιωνας Παναγιώτης Πατατούκος & ΖήσηςΚωστάκης.
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
Ο Ναζιανζηνός ως ποιητής ΟΙ ΣΘΕΝΑΡΟΊ ΘΕ 2 ΚΕ
Δρόσου Μαρίνα Θεοδοσίου Ιωάννα Καμαργιάννη-Βασιλείου Άννα
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ
Τα Μαθηματικά του Δρόμου
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΓΕΩΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ). Με λίγα λόγια…  υπήρξε σημαντικός Έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης και θεωρητικός της μουσικής.  θεμελιωτής.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΞ ΓΚΑΟΥΣ Ο ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΓΚΑΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ. ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ, ΑΝΑΛΥΣΗ, Δ ΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, ΟΠΤΙΚΗ: ΔΙΕΠΡΕΨΕ ΣΕ ΟΛΑ. Η Μ.Β.W. ΤΕΝΤ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ «ΕΛΑΦΡΑ» ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΤΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ

Οταλαντούχος άνθρωπος εκτελεί με ευκολία αυτό που οι άλλοι βρίσκουν δύσκολο. Ο ιδιοφυής άνθρωπος εκτελεί με ευκολία αυτό που οι άλλοι βρίσκουν αδύνατο». Ο Ελβετός ποιητής και φιλόσοφος Ανρί Αμιέλ όρισε με αυτό τον τρόπο την ιδιοφυΐα. Ο Καρλ Φρίντριχ Γκάους (1776-1855) υπήρξε παιδί θαύμα, πραγματικό φαινόμενο. Στα τρία του χρόνια διόρθωσε τον πατέρα του σε ένα μαθηματικό υπολογισμό. Στα δεκαπέντε του ανακάλυψε το διάσημο Θεώρημα των Πρώτων Αριθμών. Όταν ο δάσκαλος ζήτησε από τα παιδιά της τάξης του να υπολογίσουν το άθροισμα των αριθμών από το 1 ώς το 100, αναμένοντας πως ένα τέτοιο εγχείρημα θα έπαιρνε στους μαθητές πολύ χρόνο και θα τους ανάγκαζε επιτέλους να σωπάσουν, ο Γκάους παρέδωσε το άθροισμα σε χρόνο d/t. Όλοι οι συμμαθητές υπολόγισαν τους αριθμούς με το χέρι- και όλοι έκαναν λάθος στο άθροισμα. Ο Γκάους συνέλαβε τον μαθηματικό τύπο που θα έδινε το σωστό αποτέλεσμα.

Ο Γκάους υπήρξε γιος ενός μεροκαματιάρη λιθοξόου και μιας αγράμματης μητέρας, που τον υπεραγαπούσε. Η ταξική καταγωγή του τον κρατούσε δέσμιο. Το καλύτερο που μπορούσαν να ελπίζουν οι γονείς του γι΄ αυτόν ήταν να γίνει ένας καλός τεχνίτης. Να ζει από τα χέρια του. Ο Καρλ όμως έκανε την έκπληξη. Υπερέβη τον κοινωνικό φραγμό, την οικονομική ανέχεια και το πολιτιστικό σύνορο της τάξης του, χρησιμοποιώντας το μυαλό του. Η αστραφτερή ιδιοφυΐα του προκάλεσε το ενδιαφέρον του Δούκα του Μπράουνσβαϊκ. Ο Γκάους σπούδασε και διέπρεψε χάρη στη χορηγία του Δούκα.

Οι σπουδές Σε μια εποχή που οι εγκύκλιες σπουδές αφορούσαν την κοινωνική και οικονομική ελίτ και τα μαθήματα στα πανεπιστήμια ακολουθούσαν τον τύπο του κλειστού σεμιναρίου χωρίς εξετάσεις, ο Γκάους σπούδασε κοντά σε ικανούς δασκάλους και μελέτησε σε μεγάλες βιβλιοθήκες. Έμαθε αρχαία ελληνικά και λατινικά, για να διαβάζει από το πρωτότυπο τα παλαιά επιστημονικά κείμενα και να γράφει στην αυστηρή γλώσσα της επιστήμης. Ο πατέρας του πίστευε πως ο γιος του ήταν ένας αρχιτεμπέλης, που αρνούνταν να χρησιμοποιήσει τα χέρια του για να ζήσει. Η μάνα του καμάρωνε το παιδί της, τον πιο διάσημο μαθηματικό της Ευρώπης. Ο Δούκας του Μπράουνσβαϊκ τον στήριξε οικονομικά μέχρι τον θάνατό του. Οι συντοπίτες του κουτσομπόλευαν, κορόιδευαν, αρνούνταν να αποδεχθούν την ιδιαιτερότητά του.

. Γι΄ αυτούς, όπως και για τον πατέρα του Γκάους, όποιος δεν ήταν χειρώνακτας, ήταν τεμπέ- Μ.Β.W. Τent ΚΑΡΛΦΡΙΝΤΡΙΧ ΓΚΑΟΥΣ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΤΦ. ΣΤ. ΤΣΙΤΣΩΝΗΣ ΕΚΔ. ΤΡΑΥΛΟΣ, 2007, ΣΕΛ. 316, ΤΙΜΗ: 17 # λης από κούνια. Ωστόσο ο Καρλ πίστευε ακράδαντα στο μυαλό του, στις ικανότητές του. Έμεινε μονομανιακά αφοσιωμένος στον στόχο του. Ο Γκάους δεν υπήρξε μόνο ιδιοφυής μαθηματικός. Υπήρξε σημαντικός φυσικός και διάσημος στην εποχή του αστρονόμος. Τον ενδιέφερε κάθε τομέας του επιστητού. Υπήρξε καθολικός επιστήμονας, ένα μυαλό που δεν περιορίστηκε στα σύνορα μιας σαφώς και τσιγγούνικα οροθετημένης επιστήμης. Ωστόσο δεν έζησε ως έγκλειστος μελετητής. Παντρεύτηκε δύο φορές, έκανε παιδιά, είχε φίλους

Όταν τα στρατεύματα του Ναπολέοντα κατέλαβαν το Μπράουνσβαϊκ, ο στρατιωτικός διοικητής μπήκε στο σπίτι του Γκάους με μια αλλόκοτη εντολή: «Δεν μας ενδιαφέρει ο θάνατος του Δούκα. Βεβαιωθείτε πως ο διάσημος μαθηματικός Γκάους είναι ζωντανός». Ο Ναπολέοντας υπήρξε επίσης ευφυής: ήξερε πολύ καλά αυτό που είχε αντιληφθεί νωρίτερα ο Δούκας. Η πολιτική εξουσία τρέφεται, εμπεδώνεται, μνημειώνεται μέσα από την επιστήμη και την τέχνη. Αν δεν έχετε λογοτεχνικές προσδοκίες και δεν αναζητείτε μια εμβριθή εισαγωγή στον μαθηματικό κόσμο του Γκάους, αλλά μια απλή περιδιάβαση στη ζωή και το έργο του, το βιβλίο εκπληρώνει τον στόχο του. Ο Γκάους δεν ήταν Αϊνστάιν.

ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ-ΤΑΣΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΤΣΑΝΤΑΚΗ ΜΑΤΙΝΑ. O ΓΚΑΟΥΣ…ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ… ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ…