Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Advertisements

ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Δημιουργία εφαρμογής διαχείρισης ψηφιακής βιβλιοθήκης
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Κίνηση στο Scratch.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Ινδιάνοι.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
Πάνελ συζήτησης : «Ο Δικηγόρος από τη σκοπιά της Διοίκησης
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (2)
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι O γνωστός γρίφος στο Scratch

Ο Γρίφος «Τρεις ιεραπόστολοι και τρεις κανίβαλοι θέλουν να διασχίσουν ένα ποτάμι. Στη διάθεσή τους έχουν μία βάρκα που χωράει μέχρι 2 επιβάτες Αν οποιαδήποτε στιγμή, σε μία από τις δύο όχθες βρεθούν περισσότεροι κανίβαλοι απ’ ό,τι ιεραπόστολοι , θα τους φάνε! Με ποιο τρόπο μπορούν να περάσουν όλοι στην άλλη όχθη χωρίς να υπάρξει κάποιο ατύχημα;.

Η ιστορία του γρίφου Δημιουργία του General Problem Solver τη χρονιά του 1957 Παρόμοια προβλήματα δίνονται σε υποψήφιους για πρόσληψη σε εταιρείες λογισμικού όπως η Google ή η Microsoft Το 1957 ο γρίφος χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία της πρώτης μηχανής τεχνητής νοημοσύνης, του General Problem Solver. Έβαλαν μια ομάδα ατόμων να λύσουν δέκα προβλήματα και χρησιμοποίησαν τον τρόπο σκέψης τους για να γράψουν τον κώδικα του General Problem Solver. Ένα από τα δέκα αυτά προβλήματα είχε τίτλο «οι κανίβαλοι και οι ιεραπόστολοι» Λέγεται πως τέτοιου είδους προβλήματα σύμφωνα με το διαδίκτυο τίθενται σε υποψήφιους για πρόσληψη σε εταιρείες λογισμικού όπως η Google ή η Microsoft αλλά ίσως πρόκειται και για αστικό μύθο

Προγραμματίζοντας το γρίφο Πόσες λύσεις έχει τελικά ο γρίφος;;; Έπρεπε να υπολογίσουμε κάθε πιθανό συνδυασμό ιεραποστόλων και κανιβάλων σε κάθε δριαδρομή της βάρκας Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο την λύση του γρίφου και ανακαλύψαμε πως υπάρχουν περισσότερες από μία λύσεις! Έπρεπε να υπολογίσουμε κάθε πιθανό συνδυασμό ιεραποστόλων και κανιβάλων σε κάθε δριαδρομή της βάρκας

Τμημα Πληροφορικής & Πολυμέσων Ζωγράφος Σταύρος Καραγιάννης Γιάννης Κυρίτσης Ανδρέας Λειβαδιώτη Φρέγια Παπαδόπουλος Δημήτρης Παπαοικονόμου Δημήτρης Πέρρος Πρόδρομος Ραφαηλίδης Άγγελος Σούρλας Γιώργος Ταμπουρής Θάνος Χονδρούλη Βικτώρια

Είστε έτοιμοι να παίξετε...;;; Είστε έτοιμοι να παίξετε...;;;