Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι O γνωστός γρίφος στο Scratch
Ο Γρίφος «Τρεις ιεραπόστολοι και τρεις κανίβαλοι θέλουν να διασχίσουν ένα ποτάμι. Στη διάθεσή τους έχουν μία βάρκα που χωράει μέχρι 2 επιβάτες Αν οποιαδήποτε στιγμή, σε μία από τις δύο όχθες βρεθούν περισσότεροι κανίβαλοι απ’ ό,τι ιεραπόστολοι , θα τους φάνε! Με ποιο τρόπο μπορούν να περάσουν όλοι στην άλλη όχθη χωρίς να υπάρξει κάποιο ατύχημα;.
Η ιστορία του γρίφου Δημιουργία του General Problem Solver τη χρονιά του 1957 Παρόμοια προβλήματα δίνονται σε υποψήφιους για πρόσληψη σε εταιρείες λογισμικού όπως η Google ή η Microsoft Το 1957 ο γρίφος χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία της πρώτης μηχανής τεχνητής νοημοσύνης, του General Problem Solver. Έβαλαν μια ομάδα ατόμων να λύσουν δέκα προβλήματα και χρησιμοποίησαν τον τρόπο σκέψης τους για να γράψουν τον κώδικα του General Problem Solver. Ένα από τα δέκα αυτά προβλήματα είχε τίτλο «οι κανίβαλοι και οι ιεραπόστολοι» Λέγεται πως τέτοιου είδους προβλήματα σύμφωνα με το διαδίκτυο τίθενται σε υποψήφιους για πρόσληψη σε εταιρείες λογισμικού όπως η Google ή η Microsoft αλλά ίσως πρόκειται και για αστικό μύθο
Προγραμματίζοντας το γρίφο Πόσες λύσεις έχει τελικά ο γρίφος;;; Έπρεπε να υπολογίσουμε κάθε πιθανό συνδυασμό ιεραποστόλων και κανιβάλων σε κάθε δριαδρομή της βάρκας Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο την λύση του γρίφου και ανακαλύψαμε πως υπάρχουν περισσότερες από μία λύσεις! Έπρεπε να υπολογίσουμε κάθε πιθανό συνδυασμό ιεραποστόλων και κανιβάλων σε κάθε δριαδρομή της βάρκας
Τμημα Πληροφορικής & Πολυμέσων Ζωγράφος Σταύρος Καραγιάννης Γιάννης Κυρίτσης Ανδρέας Λειβαδιώτη Φρέγια Παπαδόπουλος Δημήτρης Παπαοικονόμου Δημήτρης Πέρρος Πρόδρομος Ραφαηλίδης Άγγελος Σούρλας Γιώργος Ταμπουρής Θάνος Χονδρούλη Βικτώρια
Είστε έτοιμοι να παίξετε...;;; Είστε έτοιμοι να παίξετε...;;;