ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Advertisements

Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Καταχώριση απουσιών στο myschool
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
… από το προηγούμενο μάθημα
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Εισαγωγικά (1o δίωρο) Οι μαθητές δουλεύουν ομαδικά μέσα στην τάξη Εικαστικό Να γράψουν ένα κείμενο για τον Μ. Αλέξανδρο και τις κατακτήσεις του. Να γράψουν ένα κείμενο για τον Μ. Αλέξανδρο και τις κατακτήσεις του. (βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου και Α΄Λυκείου ή από αρχαίες πηγές από μετάφραση) Εντοπισμός στο χάρτη όλων των περιοχών απ΄ όπου πέρασε ο Μ. Αλέξανδρος Διάβασμα από το σχολικό εγχειρίδιο του Αρριανού για την εποχή συγγραφής του έργου και την εποχή δράσης του Μ. Αλεξάνδρου. Ταινία1, Ταινία2, Ταινία3, Ταινία4

Φύλλα προετοιμασίας (Ενδεικτικές ερωτήσεις) Κεφ. 15, 3-5 (2 διδακτικές ώρες) Χρήση σχεδιαγράμματος της σελ. 24, για τον τρόπο παράταξης των δύο αντιπάλων και ανάγνωση του εισαγωγικού σημειώματος της ενότητας. Ανάγνωση του κειμένου και του λεξιλογίου Υπογράμμιση των προσώπων που πρωταγωνιστούν στις 2 φάσεις της μάχης και των ρημάτων που δηλώνουν τις ενέργειές τους. Ο σκοπός των Μακεδόνων και των Περσών κατά τη β΄φάση της μάχης

Μικροί και σαφείς γνωστικοί στόχοι Ανάγνωση (αρχικά από τον διδάσκοντα) και σιωπηρή εργασία των μαθητών → καθορισμός θέματος και ενοτήτων (με τη βοήθεια των ερωτήσεων του φύλλου προετοιμασίας) Kατανόηση Εμπέδωση ενός γραμματικού (π.χ αόρ. β΄) και ενός συντακτικού φαινομένου (κυρίως δευτερεύουσες προτάσεις) Π.χ. Κεφ. 15, 3-8 ……διαβαλεῖν τον πόρον αορ΄ β΄ ……πρίν……καθίστασθαι δευτ.χρονικές …ὃτι….ἄγειν τόν στρατόν) δευτ.αιτιολογικές Μετάφραση ερμηνεία

Παράδειγμα μορφοσυντακτικής δομής με εφαρμογή της διερευνητικής και ανακαλυπτικής μάθησης Κεφ. 15, 3-8 (Ὑποφθάσομεν…..καθίστασθαι) Ρήμα Ὑποφθάσομεν Ποιοι; Τι να κάνομε; Περάσαντες Πότε; (πρίν……καθίστασθαι) (Νῦν δε…..στρατόν) Ρήμα δοκοῦμεν Σε ποιον; Μοί Τι; Ἐπιχειρήσειν Τι; Τῶ ἒργω Πως; Οὐκ ἀκινδύνως Γιατί; (ὃτι….τόν στρατόν)

Κατανόησης (σωστού-λάθους) Κεφ.15, 3-5 Ενδεικτικές ασκήσεις για την εμπέδωση των στόχων που θέσαμε (στο τέλος του μαθήματος) Κατανόησης (σωστού-λάθους) Κεφ.15, 3-5 Οι πρώτοι Μακεδόνες σώθηκαν, επειδή βρέθηκαν κοντά στον Αλέξανδρο. Η διάβαση του ποταμού έγινε με μεγάλη δυσκολία. Ο σκοπός των Μακεδόνων ήταν να απωθήσουν με τη βία τους Πέρσες. Ο σκοπός των Περσών ήταν να τραβήξουν τους Μακεδόνες έξω από τον ποταμό.

Ενδεικτικές ασκήσεις για την εμπέδωση των στόχων που θέσαμε (στο σπίτι) Ασκήσεις ανάγνωσης (ειδικά για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες) Μετασχηματιστικές (μεταφορά από τη νέα ελληνική στην αρχαία ελληνική, μεταφορά από ενικό σε πληθυντικό κλπ) Π.χ. Ο στρατός πέρασε (αορ. β΄ διαβάλλω) το ποτάμι, πριν οι εχθροί παραταχθούν για μάχη Ακροστιχίδες ή σταυρόλεξα Κεφ. 16, 4-7 __ __ Ε β΄ ενικό προστ. αορ. β΄ ὁρῶ __ __ __ Λ__ __ __ __ απρφ. αορ. β΄ ἐπέρχομαι __ __ Α __ __ __ __ αφιέρωμα __ __ Β __ β ενικό προστ. αορ. β΄ λαμβάνω Ε __ __ __ __ ανδριάντας

Ανακεφαλαίωση-ανασύνθεση (2 ώρες) Video με τη συνολική πορεία του Αλεξάνδρου (Ισσός, Γαυγάμηλα, Υδάσπης ποταμός) και παιχνίδι γνώσεων – Ταινία 1, Ταινία 2, Ταινία 3, Ταινία 4 . Μικρές διαθεματικές εργασίες (να δοθούν αντίστοιχες παράγραφοι από το Βίο του Αλεξάνδρου του Πλουτάρχου σε μετάφραση, ώστε οι μαθητές να έχουν την ευκαιρία να συγκρίνουν δυο ομόθεμα κείμενα και να διαπιστώσουν το κέντρο ενδιαφέροντος του κάθε συγγραφέα). Να παρουσιάσουν οι μαθητές ένα απόσπασμα που τους έχει συγκινήσει και να το δραματοποιήσουν. Συζήτηση για τα αποτελέσματα της εκστρατείας του Αλεξάνδρου και συσχετισμός με το ποίημα «στα 200 π.Χ.» του Καβάφη. Ο Αρριανός ως ιστορικός (αρετές-αδυναμίες).

Ενδεικτικές διευθύνσεις και video http://users.sch.gr/ipap(Γιάννης Παπαθανασίου) http://www.alexanderofmacedon.info/mapsgr/granikos/granikos1.htm www.6ogymnasio.gr/Kαθηγητές/Λιναρίτη Μαρία/eclass Ταινία1, Ταινία2, Ταινία3, Ταινία4, Tαινία 5