RICAPITOLAZIONE Della prima lezione.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Μετρήσεις στη γλώσσα και ανάλυση του λόγου Γ. Μικρός, Γ. Ταμπουρατζής, Σ. Μαρκαντωνάτου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Διδακτικοί Στόχοι Η εκμάθηση τεχνικών και μεθόδων για τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου στη διδασκαλία.
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑ (Α.Μ.:1022) ΠΑΠΟΥΤΣΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (Α.Μ.:1062) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Κριτήρια επιλογής υλικού (α)
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
Διαδίκτυο και Διδακτική της Γλώσσας Δυνατότητες Αξιοποίησης στη Διδασκαλία του Γλωσσικού Μαθήματος Διονύσης Αρκαδιανός.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
…..finalmente (o alla fine)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Θέματα Γλωσσολογίας (α)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΗΣΚ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΗΣΚ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
RICAPITOLAZIONE Della prima lezione.
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

RICAPITOLAZIONE Della prima lezione

ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ηλεκτρονικά Σώματα Σώματα Κειμένων Ηλεκτρονικά Κείμενα

Μη Ηλεκτρονικά Σώματα Κειμένων Βασίζονταν σε: Επιστολές Βίβλο Εφημερίδες Ποιό ή ποιά από τα παραπάνω είναι σωστό/ά;

Πρώτη Γενιά ΗΣΚ Brown Corpus LOB London Lund Corpus Lancaster/IBM BNC Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό; Το τελευταίο είναι λάθος

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΣΚ: Βρετανοί Βέλγοι Αμερικανοί Σουηδοί Νορβηγοί Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό; Το δεύτερο λάθος

Δεύτερη Γενιά ΗΣΚ Μόνο Γραπτά Μόνο Προφορικά Μικτά Ποιό ή ποιά από τα παραπάνω είναι σωστό/ά;

Δεύτερη Γενιά ΗΣΚ Cobuild ILCE Longman BNC ICE Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό;

Χαρακτηριστικά των ΗΣΚ Συγκεκριμένο μέγεθος Αντιπροσωπευτικότητα Ηλεκτρονική μορφή Γλωσσική πληροφορία Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό; Το πρώτο Λάθος

ΗΣΚ και Γλωσσική Ανάλυση Γιατί: Βασίζεται σε αυθεντικά κείμενα Βασίζεται σε γραμματικούς κανόνες Επιβεβαιώνει τις πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών Βασίζεται σε ηλεκτρονικά κείμενα, άρα εύκολα επεξεργάσιμα Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό;

Χαρακτηρισμός ΗΣΚ Κατά σειρά ακρίβειας του αυτόματου εργαλείου μπορούμε να έχουμε: Δομικό Χαρακτηρισμό Ανάλυση μερών του λόγου Συντακτικό Χαρακτηρισμό Ληματοποίηση Πίνακες Συμφράσεων

Εφαρμογές των ΗΣΚ Διδακτική Ιστορία Μετάφραση Ορολογία Μεταφρασιολογία Λεξικογραφία Γλωσσική έρευνα Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό;

Διδακτική και ΗΣΚ Χρήσιμα: Ως αρχείο γραπτών προερχόμενων από εξετάσεις Για να συνταχθεί εξ ολοκλήρου ένα εγχειρίδιο διδασκαλίας Ως εργαλείο για να αναπτυχθεί υλικό αξιολόγησης Για να βελτιωθούν οι τεχνικές αξιολόγησης Για να βελτιωθεί η ποιότητα της βαθμολόγησης Για να σταθεροποιηθεί η μορφή των τεστ. Ένα από τα παραπάνω είναι λάθος, ποιό;

Γλωσσολογία των ΗΣΚ Corpus Linguistics είναι: Νέα μέθοδος διδασκαλίας Προσέγγιση Διδασκαλίας Μέθοδος εκμάθησης γλώσσας άνευ διδασκάλου Εργαλείο έρευνας της γλώσσας Ποιό ή ποιά από τα παραπάνω είναι σωστό/ά;

Απαραίτητα τα ΗΣΚ ΝΑΙ ΌΧΙ ΚΑΠΩΣ

LEARNER CORPORA Από τους μαθητές Από τους δασκάλους Και από τους δύο. Ποιό ή ποιά από τα παραπάνω είναι σωστό/ά;