Επικοινωνία ….τι είναι;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Προσωπικές δεξιότητες
Ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο και κάτι ξε-στραβώνει Διεθνής Αμνηστία Φιλικό Σχολείο Ένα διεθνές σχέδιο δράσης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κοινωνικές Δεξιότητες
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. Η διδασκαλία: έννοια και χαρακτηριστικά ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΣΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ»  Η έννοια της διδασκαλίας.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Σχολική διαμεσολάβηση: Πρόληψη και επίλυση της ενδοσχολικής βίας
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία ….τι είναι; Επικοινωνία είναι η ανταλλαγή αγαθών, υλικών και πνευματικών, µεταξύ δύο ή περισσότερων προσώπων.

Η επικοινωνία είναι απαραίτητη γιατί… μαθαίνει το άτοµο να συναναστρέφεται µε διαφορετικούς τύπους ανθρώπων, και να γνωρίζει τις ιδέες, τις αξίες και τα ενδιαφέροντά τους. διευρύνει τον πνευματικό του ορίζοντα του ατόμου, αφού και εμπλουτίζονται οι γνώσεις του μέσα από την ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων κάνει τις ανθρώπινες σχέσεις περισσότερο φιλικές και ευχάριστες μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματά του, να μοιραστεί τον πόνο του µε το συνομιλητή του, να εκτονωθεί χωρίς να προκαλέσει κακό στον εαυτό του ή στους άλλους, μπορεί να βρει λύση στα προβλή- ματα του!

Αποτελεσματική επικοινωνία!!! Να μάθετε να ακούτε και όχι απλά να ακροάζεστε Να μην παραβλέπετε τα συναισθήματα των άλλων Προσφέρετε τα λόγια και τις πράξεις της ενθάρρυνσης Προσέξτε τη γλώσσα του σώματος Χρησιμοποιήστε Χιούμορ Προσπάθεια για την επίλυση των συγκρούσεων Διατηρήστε μια θετική στάση και χαμογελάστε Ελαχιστοποίηση στρες Παραπονεθείτε όταν είναι απολύτως απαραίτητο

Η γλώσσα του σώματος

Τι χρειάζεται για μια αποτελεσματική επικοινωνία; ήπιο κλίµα ελευθερία έκφρασης ειλικρίνεια σαφήνεια καλοπροαίρετη διάθεση των συνομιλητών