ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Advertisements

Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
PCO CONVIN αποτύπωση της αναγνωρισιμότητας της ρευματολογικής ειδικότητας και ο βαθμός χρήσης της από τον γενικό πληθυσμό ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΖΕΠΙΔΟΥ ΡΑΦΑΕΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΤΟΚΑΤΛΗ ΜΑΡΙΑ.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Η Χρήση των Φορητών Συσκευών όπως το Έξυπνο Κινητό Τηλέφωνο (Smartphone), η Φορητή Ταμπλέτα (Tablet) & ο Φορητός Η/Υ (Notebook) στην Καθημερινή Κλινική.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Τίτλος Έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας…
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχολικό έτος: Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Ψυχαγωγια Στατιστικά στοιχεία.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
INSTAGRAM Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ3 Μαθήτριες
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
SOCIAL MEDIA & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ONLINE;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου Ελένη Τζούμα Ανδριάννα Τσουνάκα

Pinterest Μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου ο χρήστης μπορεί να κοινοποιεί βίντεο, εικόνες και κινούμενες εικόνες. Προσελκύει περισσότερες γυναίκες Ο χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει φωτογραφίες σε φακέλους. Ο χρήστης μπορεί να ακολουθήσει άλλους χρήστες χωρίς αυτοί να τον ακολουθούν.

Vine Ιδρύθηκε στον 10/2012 και ανήκει στην εταιρεία του Twitter. Κύριος ανταγωνιστής είναι το Instagram. Ο κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει ένα λογαριασμό και να ακολουθήσει άτομα αλλά και να ακολουθηθεί από άλλα άτομα. Δε χρειάζεται ο χρήστης να έχει απαραίτητα λογαριασμό αλλά μπορεί να προβάλλει ένα βίντεο 6 δευτερολέπτων.

Dubsmash Δημιουργήθηκε τον 11/2015 από τους Jonas Druppel, Roland Grenke et Daniel Taschik. H εφαρμογή χρησιμοποιείται για την δημιουργία βίντεο με επένδυση μουσικής ή ήχων από διάφορες ταινίες, διάσημα σήριαλ ή μιούζικαλ. Ο χρήστης θα πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό. Είναι αμφιλεγόμενο κατά πόσο τα βίντεο που ανεβαίνουν είναι νόμιμα ή εγείρουν πνευματικά δικαιώματα.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Φύλο: Α Κ Ηλικία: 13-15 15-18 18 και άνω

Ποιες εφαρμογές γνωρίζετε οι οποίες να αφορούν την εικόνα Instagram Youtube Snapchat Pinterest Dubsmash Vine Άλλο

Ποιες εφαρμογές χρησιμοποιείτε περισσότερο Ποιες εφαρμογές χρησιμοποιείτε περισσότερο Instagram Youtube Snapchat Pinterest Dubsmash Vine Άλλο

Πόσο συχνά τις χρησιμοποιείτε Κάθε μέρα Μια φορά την εβδομάδα Σχεδόν καθόλου

Σε αυτές τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε έχετε Ιδιωτικό Λογαριασμό Κοινόχρηστο Λογαριασμό

Ποιες εφαρμογές σας ψυχαγωγούν περισσότερο Instagram Youtube Snapchat Pinterest Dubsmash Vine

Ανεβάζετε προσωπικές φωτογραφίες Ναι Όχι

Έχετε πολλούς followers/φίλους στις εφαρμογές αυτές Ναι Όχι

Τους γνωρίζετε όλους αυτούς Ναι Όχι

Σε ποια sites απευθύνεστε για να δείτε βίντεο Youtube Dailymotion Exashare

ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ Δυνατότητα επικοινωνίας Επαγγελματική δικτύωση Δυνατότητα ενημέρωσης Ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών και απόψεων Ελεύθερος σχολιασμός, παρακολούθηση και αξιολόγηση απόψεων και πράξεων Ενίσχυση της δημοκρατίας Παροχή δυνατότητας ψυχαγωγίας Ενίσχυση των μεταξύ των ατόμων σχέσεων . Συζητούν ελεύθερα για τα συναισθήματα και τις εμπειρίες τους.

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!!!