ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ( E - X ) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Επίκουρος.
Advertisements

Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Τρέχουσες φορολογικές υποχρεώσεις Φορέων Γενικής Κυβέρνησης Αλλαγές με τον Ν.4172/ Ιούνιου 2015 Δόλγυρας Γεώργιος Οικονομολόγος Λογιστής – Σύμβουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων 6 η και 7 η Διάλεξη.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Λοιπές Κατηγορίες Ασφάλισης Περιουσίας & Αστικής Ευθύνης
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε. Μέρος Α’
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
Η προσέγγιση της ορθολογικής επιλογής
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Creativity, innovation and change...in class.
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πουλόπουλος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Pilates ΟΜΑΔΑ: Γιάννης Αλεξίου Μπογκντάν Ανίτσα Μανώλης Καραπαναγιωτίδης Ειρήνη Γεωργακή Β ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ 1.- Πράγματα που εξυπηρετούν αμέσως το Δημόσιο συμφέρον, όπως οδοί, πλατείες, λιμάνια, γέφυρες, σχολεία, πολεμικά οχήματα κλπ αποτελούν.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
5.5 – Multiple-Angle and Product-to-Sum Identities
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
Ψυχανάλυση.
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Soft & Transversal Skills
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Σύντομος οδηγός για την.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Διάλεξη 7η (2013 – 14) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSH131/

Δομή Παρουσίασης Καινοτομία: Από τον Schumpeter στον Barras Καινοτομία στον τουρισμό Βέλτιστες πρακτικές Τι κάνουμε στο Νότιο Αιγαίο;

Καινοτομία: Από τον Schumpeter στον Barras Καινοτομία στον τουρισμό Βέλτιστες πρακτικές Τι κάνουμε στην Κρήτη;

Έννοιες Νεωτερισμός Δημιουργικότητα Καινοτομία Δημιουργία“ex nihilo” Συνδέεται με την προσπάθεια για το νέο Δημιουργικότητα Συνδέεται με την παραγωγή νέων ιδεών Καινοτομία Συνδέεται με την εφαρμογή νέων ιδεών Δημιουργία“ex nihilo” Δεν είναι προϋπόθεση της καινοτομίας

Joseph Schumpeter (1883-1950) Δημιουργική καταστροφή Κάθε νέος συνδυασμός: Προϊόν Διαδικασία Οργάνωση Αγορά

Αξιώματα του Schumpeter Η καινοτομία ταυτίζεται με την πρόοδο Τεχνική Οικονομική Κοινωνική Η καινοτομία συνδέεται με την επιτυχία Αμφισβήτηση της βασικής αρχής της νεοκλασσικής οικονομικής θεωρίας Εξελικτικά οικονομικά

Μια βασική προϋπόθεση Η καινοτομία συνδέεται με επιχειρηματική συμπεριφορά υψηλού ρίσκου Εννέα στις δέκα καινοτομίες δεν ολοκληρώνονται ποτέ και 99% των καινοτομιών δεν εξυπηρετούν τίποτα

Θεωρία του «reverse product cycle» (Barras) Η εφαρμογή της νέας τεχνολογίας σχεδιάζεται έτσι ώστε να οδηγήσει σε αύξηση της αποδοτικότητας παροχής της υπηρεσίας Η τεχνολογία εφαρμόζεται έτσι ώστε να οδηγήσει στην αύξηση της ποιότητας της υπηρεσίας Η τεχνολογία βοηθάει στην παραγωγή «ολικά εκσυγχρονισμένων» ή νέων υπηρεσιών

Καινοτομία: Από τον Schumpeter στον Barras Καινοτομία στον τουρισμό Βέλτιστες πρακτικές Τι κάνουμε στην Κρήτη;

Καινοτομία στον τουρισμό Καινοτομία στην υπηρεσία Σύνδεση με τον πελάτη και απάντηση σε τέσσερα ερωτήματα Για ποιόν (Αγορά) Τι (Προϊόν) Πως (Διαδικασία) Με τι μέσα (Οργάνωση, Πόροι)

Καινοτομία στον τουρισμό Η Καινοτομία καθοδηγείται από την ευχαρίστηση (48%), την άνεση (22%), την υγεία (16%) και την ευεξία (14%)

Καινοτομία στις υπηρεσίες Δύο αντικρουόμενες τάσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Νέες υπηρεσίες δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας Ο τομέας των υπηρεσιών εφαρμόζει πρακτικές «εξοικονόμησης εργασίας»

Καινοτομία στις υπηρεσίες Τρία φαινόμενα Αναδιανομή της κατανομής της εργασίας μεταξύ υπηρεσιών και βιομηχανίας Ενιαία Ευρωπαϊκή Αγορά Διεθνοποίηση της παροχής υπηρεσιών Τεχνολογική πρόοδος κυρίως λόγω της ευρείας εφαρμογής ΤΠΕ Το μεγαλύτερο μέρος των καινοτομιών στις υπηρεσίες είναι “soft”

Μια θεωρητική προσέγγιση

Θεωρητικά Παραδείγματα

Καινοτομία: Από τον Schumpeter στον Barras Καινοτομία στον τουρισμό Βέλτιστες πρακτικές Τι κάνουμε στην Κρήτη;

Ελβετία --Παραδείγματα Συντονισμός δράσεων στρατηγικής, προβολής και μάρκετινγκ Συστήματα κρατήσεων (περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο) Κάρτες προορισμών ή θεματικές κάρτες Νέο σύστημα κατηγοριών σε ξενοδοχεία Εναλλακτικές μορφές τουρισμού Νέο προϊόν

Καναδάς Βασική καινοτομία στον τουρισμό είναι η υιοθέτηση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (TΠΕ) για την αύξηση της αποδοτικότητας υπαρχόντων υπηρεσιών Κάρτες προορισμού Εφαρμογή προτύπων Διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών Βασική δράση η δημιουργία του «British Columbia Centre for Leadership and Innovation in Tourism»

Αυστραλία Νέα προϊόντα Αειφορικός τουρισμός Νέες μορφές τουρισμού με έμφαση σε: Οικοτουρισμό Εκπαιδευτικό τουρισμό Τουρισμό Νεόνυμφων Βασική καινοτομία στον τουρισμό είναι το οικοτουριστικό προϊόν Παροχή προς τους επιχειρηματίες γνώσης για την υποστήριξη των ιδεών τους Επένδυση από τους επιχειρηματίες στην δημιουργία “extension packages”

Καινοτομία: Από τον Schumpeter στον Barras Καινοτομία στον τουρισμό Βέλτιστες πρακτικές Τι κάνουμε στην Κρήτη;

Θα γίνουμε Ελβετία; Θέλουμε; Ναι Όχι Θα πρέπει να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας στην καινοτομία Όχι Θα καινοτομήσουμε εκ των πραγμάτων

Υπάρχει συνταγή για καινοτομία στον τουρισμό; Κέντρο Αριστείας στον Τουρισμό (ΤΕΙ Κρήτης) Κέντρο Υποστήριξης Καινοτομίας στον Τουρισμό Πρότυπο αειφορικού τουρισμού Νέα γνώση (Δράση 1) Διάχυση ΤΠΕ Είναι σωστή η συνταγή; Ναι αλλά έχει ημερομηνία «αναγόμωσης»