Creativity, innovation and change...in class.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Advertisements

Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
O ρισμός Εφαρμογές E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Koυβουτσάκη Κατερίνα Φιλόλογος
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
About social politics Ιούλιος 2017.
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ Α’ & Β΄.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Ο όρος Web 2.0.
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
Παχυσαρκία.
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
Προφίλ Facebook.
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ηφαίστειο είναι η ανοιχτή δίοδος από το εσωτερικό της Γης που επιτρέπει την εκροή ή έκρηξη ρευστών πετρωμάτων και αερίων από το.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Creativity, innovation and change...in class. Η στιγμή που όλα αλλάζουν μεσα στην τάξη. 1

School, what school...? 2

Το σχολείο όπως το έζησα στην παιδική μου ηλικία δεν το αγάπησα, ίσως γιατί δεν ήμουν παιδί της αποστήθισης. Όταν όμως πλησίασα την έδρα, ένιωσα την ευθύνη αλλά κ την ανάγκη να σκεφτώ τί αποζητούσα για το σχολείο. Ίσως το γεγονός ότι έχω δύο μπόμπιρες, με κάνει ακόμα πιο ευαίσθητη στο όλο ζήτημα. 3

Τί αποζητώ για τα παιδιά μου αλλά κ τους μαθητές μου Ένα διαφορετικό σχολείο, πιο ελεύθερο στην έκφραση λόγου και σκέψης... 4

Σύνθημά μας... Αφήνουμε πίσω το εγώ Στην τάξη μας το εμείς έχει μεγαλύτερη αξία. Και βέβαια, το πιό σημαντικό δεν ειναι να φωνάζουμε και να ταίζουμε τη γνώση στους μαθητές αλλά οι μαθητές να ειναι μέτοχοι και συμμέτοχοι στην γνώση, στην εξερεύνηση της, στην κατακτησή της. 5

δουλεύουμε για ένα σχολείο το οποίο θα προσπεράσει τη δασκαλοκεντρική διδασκαλία κ θα πλησιάσει τη βιωματική μάθηση ...ένα σχολείο όπου τα αγγλικά δεν ειναι κάτι το στατικό, απλά εκμάθηση κανόνων, αλλά κάτι δυναμικό. 6

Θέλουμε ένα συν- δημιουργό και συν- υπεύθυνο μαθητη της γνώσης του Θέλουμε ένα συν- δημιουργό και συν- υπεύθυνο μαθητη της γνώσης του Ένα σχολείο το οποίο θα αναπτύσσει την περιβαλλοντική κ κοινωνική ευαισθησία. Έναν μαθητη ικανό να κατανοεί τη σύγχρονη πολυπολιτιστική κοινωνία 7

Ένα σχολείο το οποίο θα ενισχύει τισ δεξιότητες και κ τους καινούργιους τρόπους μάθησης χρησιμοποιώντας τις Τεχνολογίες της Πληροφορικής κ Επικοινωνιών όπως πλατφόρμες των Facebook, twitter, tumblr, posterous, Wordpress, slideshare, creating videos,theatrical adaptation and monologuesκ.α. 8

Κατ αυτόν τον τρόπο, θα πετύχουμε μία αλληλεπίδραση Τεχνολογίας και Μάθησης. 9

www.hustlenbustle.tumblr.com Πριν τέσσερα χρόνια νιώσαμε την ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα blog. Τα ιστολόγια είναι κάτι που στο Ίντερνετ, έγινε πολύ διαδεδομένο την προηγούμενη δεκαετία κ πριν την ανάπτυξη των κοινονικών δικτύων. Έτσι δημιουργήθηκε το dots n spots (www.hustlenbustle.tumblr.com) Με το να συμμετέχουν οι μαθητές στην αναζητηση περιεχομένου, μοίρασμα λογοτεχνίας και φυσικά δημοσίευση όχι μόνο γνωστών κομματιών της Αγγλικής λογοτεχνίας δημιουργείται κλίμα γνώσης, καλλιέργειας και αγάπης προς το μάθημα και το πιό σημαντικό βαθιάς συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία ... όχι μόνο στείρα απομνημονευση κανόνων. 10

Μέσα από το blog της τάξης μας μοιραζόμαστε το πάθος, τη γνώση, τις απορίες... λειτουργεί σα χάρτης προς ένα μέρος μιας συνταγής αρμονίας της γνώσης και μια αξία ανεκτίμητη... Οι μαθητές μοιράζονται , ξεκινούν διάλογο, διαφωνούν στα αγγλικά για πράγματα που τους ενδιαφέρουν, έψαξαν να βρουν και θέλουν να μιλήσουν γι' αυτά. 11

Στην τάξη μας, οι μαθητές όχι μόνο νιώθουν μέρος μιας ομάδας δράσης, δημιουργίας κ έρευνας. Ταυτόχρονα είναι ενεργοί στη συζήτηση για τη γλώσσα, τα κείμενά και τις πηγές της. Έτσι δημιουργήθηκε το twitter όπου οι μαθητές διαβάζουν άρθρα από περιοδικά, sites, και αναπαράγουν ό,τι τους ενδιαφέρει περισσότερο. 12

Έχουμε ένα Facebook group όπου όλοι οι μαθητές ακόμα κ αν έχουν αποφοιτήσει μπορούν να δουν τα posts που έχουν ανεβάσει αλλά και αυτά των νεώτερων. Ετσι δεν επιτυχγάνεται μόνο η φιλαναγνωσία αλλά κ η συνοχή και συνέχεια της τάξης στα ματιά των παιδιών. Το σχολείο γίνεται κύτταρο γνώσης και καλλιέργειας όχι μόνο των μαθητών του αλλά και των αποφοίτων. 13

Στην τάξη μας έχουμε δύο πίνακες... Σ ' αυτόν ζωγραφίζουμε και γράφουμε... 14

Work hard, have fun... 15

16

17

Μας πρόσεξε κ το slideshare... Όπου ανεβάζουμε τις εργασίες μας. 18

Εργαζόμαστε για τον μαθητή κ το πρώτο του ψηφιακό αποτύπωμα, μια ιδεολογική σφραγίδα που θα αποτελεί πάντα κρίκο με αυτό που λέμε σχολείο 19

Ανάμεσα σε άλλα μεταφράζουμε και ποίηση, διαβάζουμε τα lyrics και τραγουδάμε...έχω τραγουδήσει πολύ!!!!.... Ανεβάζουμε σε στυλ θεατρικού Shakespeare ... Ακόμα ψάχνουμε σκηνοθέτη ;) Παρακολουθούμε αυτά τα μικρά videos που δημιουργούμε κ διορθώνουμε προφορά και διαλόγους. By the way... ;) Ζωγραφίζουμε ή δημιουργούμε comics μέσω των εφαρμογών pisxton και toondoo για να εκφραστούμε. Οποιος βαριέται ή κάνει φασαρία... 'τιμωρείται' ... μας διαβάζει ποίηση περπατώντας μέσα στη τάξη. Περιέργως οι πιο ζωηροί μαθητές λατρεύουν αυτή τη τιμωρία. 20

Φτιαχνουμε σταυρόλεξα για να κάνουμε επανάληψη του λεξιλογίου . Φτιαχνουμε σταυρόλεξα για να κάνουμε επανάληψη του λεξιλογίου . 21

Be happy, be creative... Δεν υπάρχει συνταγή για καινοτομία, δημιουργικότητα... Μόνο πειραματισμός με ότι εξοπλισμό έχουμε. 22

ΠΕΡΝΆΜΕ ΌΜΟΡΦΑ ΣΕ Ό,ΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΕΊΤΕ ΛΈΓΕΤΑΙ SOCIAL MEDIA Ή BLOGS 23

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που διαθέσατε παρακολουθώντας, κ να τονίσω ότι σκοπός όλων αυτών των ενεργειών είναι να περνάμε καλά με τα παιδιά, όχι μόνο με τους άριστους μαθητές αλλά κ τους λιγότερο καλούς. 24

Facebook Dora Kalliora, Twitter @dorakalliora, For more information: Facebook Dora Kalliora, Twitter @dorakalliora, email dkalliora@hotmail.com Wordpress Kalliora 25