Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.
Advertisements

Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑ Α2 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΚΕΙΜΕΝΑ.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
ΣΟΛΩΜΟΣ «ΚΡΗΤΙΚΟΣ» Αποσπασμα 1 ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»
Έντυπη ειδησεογραφία.
Αναστάσιος ΣΤ’ 1 109Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Παραγωγή γραπτού λόγου - Παραμύθι
Για το σχολιασμό της αφήγησης παρατηρώ:
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Ευγένιος Τριβιζάς.
Το σεντούκι με τις 5 κλειδαριές
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ Λεβεντούλα Καματάκη Ε2
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
κειμενικά είδη αφήγηση περιγραφή οδηγίες επιχειρηματολογία
Ευγένιος Τριβιζάς Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Τούμπα Ακριβή Κατερίνα Σίτοβα Πριλλο Πέτρο Σκαρλίδου Ελένη Α3
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Μια ματιά στη θεωρία…. ΜΕΡΟΣ Α: ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
Όμιλοι δημιουργικής γραφής και προφορικής έκφρασης : επιστρέφοντας στις λέξεις το νόημά τους Ρητορική και δημιουργική γραφή Βάλια Λουτριανάκη Φιλόλογος-εκπαιδευτικός.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
ΤΟ ΣΕΝΤΟΥΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Εφαρμογές Πληροφορικής
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Ευγένιος Τριβιζάς.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΑΦΗΓΗΣΗ Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Νέες Τεχνολογίες Ι Ομάδα Story 3 Υπ. Καθ.
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»

Ευγένιος Τριβιζάς (διασκευή) Το μηχάνημα Ευγένιος Τριβιζάς (διασκευή)

Ευγένιος Τριβιζάς Ο Ευγένιος Τριβιζάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1946. Σπούδασε νομικά και οικονομικά και είναι καθηγητής εγκληματολογίας στην Αγγλία. Είναι γνωστός ως συγγραφέας βιβλίων για παιδιά από τεσσάρων χρονών και πάνω.

Ευγένιος Τριβιζάς Όλα του τα έργα τα χαρακτηρίζει πρωτοτυπία και μεγάλη φαντασία. Έχει γράψει γύρω στα 150 βιβλία. Από τα πιο γνωστά του έργα είναι η Φρουτοπία και το Νησί των πυροτεχνημάτων.

Ήρωας Τόπος Χρόνος Πρόβλημα Λύση του προβλήματος Δομικά στοιχεία Ήρωας Τόπος Χρόνος Πρόβλημα Λύση του προβλήματος

Τόπος: κτίριο με γραφεία Χρόνος: ένα πρωί, Σάββατο κ.τ.λ. Δομικά στοιχεία Ήρωας: ο Γιάννης, ο καφετζής Τόπος: κτίριο με γραφεία Χρόνος: ένα πρωί, Σάββατο κ.τ.λ. Πρόβλημα: η παρουσία του μηχανήματος, που θα μείωνε τη δουλειά του Γιάννη Λύση του προβλήματος: καταστροφή του μηχανήματος, ηλεκτροπληξία του Γιάννη

Περίληψη κειμένου-Κύκλος Αφήγησης

Περίληψη κειμένου-Κύκλος Αφήγησης

Τα συναισθήματα του Γιάννη ΤΕΛΟΣ ΑΡΧΗ

Τα συναισθήματα του Γιάννη ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΛΟΣ ΜΙΣΟΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΑΡΧΗ

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι θα έλεγαν μεταξύ τους ο Γιάννης και ο Προσωπάρχης; Θα χάσω τη δουλειά μου κι έχω πέντε στόματα να ταΐσω… Θα πρέπει να συμβιώσετε…

Δεν μπορείς να μου πάρεις το ψωμί μου!!! ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι θα έλεγε ο Γιάννης στο μηχάνημα; Μονόλογος! Χα! Χα! Χα!!! Δεν μπορείς να μου πάρεις το ψωμί μου!!!

Συμπληρώστε σε κάθε κουτάκι του φιλμ ένα τίτλο/μια μικρή φράση που να που να περιγράφει σύντομα την κάθε σκηνή. 1 2 3 4 5

Ποια η άποψη σας για τις μηχανές; Βλάπτουν ή εξυπηρετούν τους ανθρώπους;

Και τώρα επιχειρηματολογία… «Είναι αναγκαία η χρήση των μηχανών;» Ένα μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι κάλυψε το θάνατο του Γιάννη. Γράψε ένα σύντομο άρθρο στο οποίο θα παρουσιάζεις σε συντομία το γεγονός και παράλληλα θα σχολιάζεις και θα επιχειρηματολογείς υπέρ ή κατά των μηχανών… Ο τίτλος του άρθρου σου είναι: «Είναι αναγκαία η χρήση των μηχανών;»

Επιχειρηματολογικό κείμενο Η άποψή μας Επιχειρήματα Αντεπιχειρήματα Συναισθήματα Συμπέρασμα Επομένως Γι΄ αυτό… Η άποψή μου Θεωρώ… Αιτιολογώ… Γιατί, Επειδή

Χρονικοί σύνδεσμοι, επιρρήματα Το έφεραν ένα πρωί στο κτίριο που ήταν τα γραφεία μας και το τοποθέτησαν κοντά στη σκάλα του τρίτου ορόφου. Ο Γιάννης συνέχισε ν΄ ανεβαίνει σκεφτικός. Στο κατέβασμα βρήκε το μηχάνημα τριγυρισμένο απ’ τους πρώτους θαυμαστές. Χωρίς να χάσει καιρό, πήγε να παραπονεθεί στον προσωπάρχη. Ο προσωπάρχης τού εξήγησε ότι το μηχάνημα εξυπηρετούσε. Έπρεπε να συμβιώσουν. Άρχισε να πυκνώνει τις βόλτες, να γίνεται πιο σβέλτος και χαμογελαστός… Αλλά παρ’ όλα αυτά, όταν κάτι έλειπε από το δίσκο του, οι δυσαρεστημένοι δεν περίμεναν… Αόριστος – Παρελθόν γ΄ πρόσωπο Επίθετα

Ο Γιάννης συνέχισε ν΄ ανεβαίνει σκεφτικός Ο Γιάννης συνέχισε ν΄ ανεβαίνει σκεφτικός. Στο κατέβασμα βρήκε το μηχάνημα τριγυρισμένο απ’ τους πρώτους θαυμαστές. Χωρίς να χάσει καιρό, πήγε να παραπονεθεί στον προσωπάρχη. Ο προσωπάρχης τού εξήγησε ότι το μηχάνημα εξυπηρετούσε. Έπρεπε να συμβιώσουν. Αόριστος – Παρελθόν α΄ πρόσωπο

Εγώ συνέχισα ν΄ ανεβαίνω σκεφτικός Εγώ συνέχισα ν΄ ανεβαίνω σκεφτικός. Στο κατέβασμα βρήκα το μηχάνημα τριγυρισμένο απ’ τους πρώτους θαυμαστές. Χωρίς να χάσω καιρό, πήγα να παραπονεθώ στον προσωπάρχη. Ο προσωπάρχης μού εξήγησε ότι το μηχάνημα εξυπηρετούσε. Έπρεπε να συμβιώσουμε. Αόριστος – Παρελθόν α΄ πρόσωπο

Και τώρα επιχειρηματολογία… Ένα μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι κάλυψε το θάνατο του Γιάννη. Γράψε ένα σύντομο άρθρο στο οποίο θα παρουσιάζεις σε συντομία το γεγονός και παράλληλα θα σχολιάζεις και θα επιχειρηματολογείς υπέρ ή κατά των μηχανών… Ο τίτλος του άρθρου σου είναι: «Είναι αναγκαία η χρήση των μηχανών;»

Πλάνο αφήγησης... Θυμήσου να αναφέρεις: - Πρόσωπα, τόπο, χρόνο, αρχική κατάσταση - Τις διάφορες ενέργειες που γίνονται για την επίλυση του προβλήματος - Τα εμπόδια στην επίλυση του προβλήματος - Την αντίδραση των προσώπων, σκέψεις και συναισθήματα - Τη λύση του προβλήματος - Το τέλος της ιστορίας