Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»

3  Ήταν μια φορά κι έναν καιρό ένα ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι που ξεκινούσε κάθε μέρα, πρωί-πρωί, για τη δουλειά του. Περνούσε όλη μέρα δουλεύοντας και τραγουδώντας, μέσα στην καλή χαρά! 2 Ευδοξία και Ηλιάνα

4  Του άρεσε πάρα πολύ να εργάζεται και φυσικά, η απόδοσή του ήταν εξαιρετική! Μόνο που, δυστυχώς, στην επιχείρηση δεν υπήρχε manager να τον κατευθύνει! 3 Ευδοξία και Ηλιάνα

5  Ο Κηφήνας πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αποφάσισε πως αυτή η κατάσταση δεν μπορούσε να συνεχιστεί κι έτσι δημιούργησε μία θέση manager, για την οποία προσέλαβε μια ιδιαίτερα έμπειρη Πασχαλίτσα. 4 Ευδοξία και Ηλιάνα

6  Πρώτο μέλημα της Πασχαλίτσας ήταν να εποπτεύσει το ωράριο του Μυρμηγκιού και γι'αυτό προχώρησε αμέσως στην οργάνωση ενός συστήματος ελέγχου με κάρτες.  Βέβαια, σύντομα, χρειάστηκε να προσλάβει μία γραμματέα που ανέλαβε να ετοιμάσει τους φακέλους αναφοράς, με τη βοήθεια μίας νέο - προσληφθείσας Αράχνης. 5 Ευδοξία και Ηλιάνα

7  Η Αράχνη επιφορτίστηκε με το σύστημα αρχειοθέτησης, καθώς και με το τηλεφωνικό κέντρο. Στο μεταξύ, το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι συνέχισε να δουλεύει, να δουλεύει, να δουλεύει… 6 Ευδοξία και Ηλιάνα

8  Ο Κηφήνας, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ήταν τόσο ευχαριστημένος με τις καθημερινές αναφορές που λάμβανε από την Πασχαλίτσα, ώστε της ζήτησε να του ετοιμάσει μία συγκριτική μελέτη, με γραφήματα και ανάλυση τάσεων. 7 Ευδοξία και Ηλιάνα

9  Έτσι, απευθύνθηκαν σε μία Κατσαρίδα, στην οποία αγόρασαν μάλιστα ένα νέο σετ υπολογιστή – εκτυπωτή, για να βοηθήσει στην εκπόνηση της μελέτης. 8 Ευδοξία και Ηλιάνα

10  Το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι άρχισε δειλά- δειλά να διαμαρτύρεται για όλη αυτή τη γραφειοκρατία και το χαρτοβασίλειο. Μοιραία, οι ρυθμοί της δουλειάς του άρχισαν να μειώνονται… 9 Ευδοξία και Ηλιάνα

11  Ο Κηφήνας, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης, αποφάσισε πως έπρεπε να πάρει αμέσως μέτρα γι‘ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και έφερε επειγόντως έναν ειδικό διευθυντή, αρμόδιο να επιβλέπει το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι. 10 Ευδοξία και Ηλιάνα

12  Τη θέση, λοιπόν, να καλύψει ένας Τζίτζικας που άλλαξε αμέσως τη φθαρμένη επίπλωση του γραφείου και ζήτησε μια ειδική, εργονομική πολυθρόνα κι έναν υπολογιστή με επίπεδη οθόνη. Βέβαια, με τόσους υπολογιστές πια, η εταιρία προχώρησε, αναγκαστικά στην αγορά ενός server. 11 Ευδοξία και Ηλιάνα

13  Ο νέος διευθυντής ένιωσε σύντομα την ανάγκη να φέρει έναν υπό-διευθυντή ( που ήταν, παλιά, βοηθός του) ώστε, με τη βοήθειά του, να καταστρωθεί ένα στρατηγικό πλάνο, καθώς και ο προϋπολογισμός του νέου αυτού τμήματος. 12 Ευδοξία και Ηλιάνα

14  Όσο γίνονταν όλα αυτά, το Μυρμήγκι ένιωθε όλο και λιγότερο ευτυχισμένο, όλο και λιγότερο παραγωγικό… 13 Ευδοξία και Ηλιάνα

15  Ο Τζίτζικας δεν έχασε χρόνο: «Πρέπει να παραγγείλουμε μία έρευνα σχετικά με τα προβλήματα του επαγγελματικού περιβάλλοντος και τις αντιδράσεις των εργαζομένων», είπε. Μόνο που, μία μέρα, μελετώντας τις αναφορές και τα στοιχεία, ο Κηφήνας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, συνειδητοποίησε ότι ο τομέας στον οποίο προσέφερε τις υπηρεσίες του το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι, δεν ήταν πλέον τόσο κερδοφόρος. 14 Ευδοξία και Ηλιάνα

16  Αμέσως ζήτησε μία περιζήτητη σύμβουλο, την Κουκουβάγια, να γνωμοδοτήσει πάνω στο θέμα και να εισηγηθεί κάποιες λύσεις. Τρείς μήνες αργότερα η Κουκουβάγια έφερε την έκθεσή της, που κατέληγε ως εξής: 15 Ευδοξία και Ηλιάνα

17 16 Ευδοξία και Ηλιάνα


Κατέβασμα ppt "Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google