Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Coursera!.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
MOOCs - Massive Open Online Courses.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ του ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα Massive Open Online Courses- webinars Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Ορισμός: “a course of study made available over the Internet without charge to a very large number of people” Oxford Dictionaries Online 28/8/2013

Η συνεχής εξέλιξη των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ιδιαίτερα του διαδικτύου έχει διαφοροποιήσει… τον τρόπο εργασίας, επικοινωνίας και μάθησης στo πλαίσιο της «δικτυακής κοινωνίας».

σημασιολογικό διαδίκτυο το web3 και web4, άλλαξαν τον τρόπο πρόσβασης και αποθήκευσης της διαδικτυακής πληροφορίας με άγνωστες τις περαιτέρω επιπτώσεις τους Σύμφωνα με άρθρο στη Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ του Τ. Οικονόμου στις 1.3.2014, σε τοποθέτηση του καθηγητή Μητακίδη για τις απόψεις του Tim Bernes-Lee (ιδρυτή του www), για το σημασιολογικό διαδίκτυο, αναφέρει ότι όταν ρωτήθηκε ο Τιμ για αυτό…« σκέφτηκε λίγο και λέει «δεν μπορώ να το απαντήσω αυτό. Αλλά από την άλλη μεριά, όταν με ρωτούσαν τι θα αλλάξει στη ζωή του μέσου ανθρώπου το web και πάλι δεν μπορούσα να το απαντήσω»…………….. Το γεγονός ότι δεν μπορούμε να δούμε, ιδίως στις καλπάζουσες τεχνολογίες, τις δυνητικές επιπτώσεις, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι πελώριες και εγώ νομίζω το semantic web θα έχει πελώριες επιπτώσεις…».

‘Ανοικτό Περιεχόμενο’ (Open Content) Από το 2002 που εμφανίστηκε ο όρος ‘Ανοικτό Περιεχόμενο’ (Open Content) για πρώτη φορά (Unesco 2002), πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα ανέπτυξαν και εφάρμοσαν πρωτοβουλίες για ολοκληρωμένα ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα, τα οποία έγιναν γνωστά ως MOOCs (Massive Open Online Courses). Ο ορισμός των MOOC καταχωρήθηκε επίσημα το 2013 στο λεξικό του πανεπιστημίου της Οξφόρδης ως: «Τα μαθήματα που παρέχονται δωρεάν σε πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων μέσω διαδικτύου» (Oxford Dictionaries Online, 2013).

Τι είναι τα MOOCs; Είναι διαδικτυακά μαθήματα Δεν έχουν περιορισμό στον αριθμό συμμετεχόντων

Σύγχρονη επικοινωνία Webinars Skype Facebook- chat Wikis etc

Ασύγχρονη επικοινωνία email Moocs ……

εργαλεία διευκόλυνσης της online συνεργασίας (όπως τα wikis, webinars κ.ά.) χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο ….. για την ηλεκτρονική μάθηση και την δια βίου εκπαίδευση

MOOCs Τα MOOCs είναι μαθήματα που προσφέρονται διαδικτυακά, συνήθως είναι δωρεάν, δεν έχουν κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις εγγραφής εκπαιδευομένων και δεν έχουν περιορισμό στον αριθμό των μαθητών που μπορούν να δεχτούν. Το αντικείμενο των προσφερόμενων μαθημάτων καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επιστημών το δε επίπεδο δυσκολίας ποικίλει

MOOCs Είναι βασισμένα στο cloud που σημαίνει σύνδεση στο INTERNET Έχουν εκπαιδευτικούς σκοπούς και στόχους Εγγράφονται συγχρόνως χιλιάδες εκπαιδευόμενοι Τα ανοικτά μαθήματα επιτρέπουν ελεύθερη εγγραφή ελεύθερο περιεχόμενο και πρόσβαση από κάθε φορητή μηχανή

η εξοικείωση με τη χρήση ΤΠΕ, είναι απαραίτητη Ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να διαθέτει δεξιότητες που θα του επιτρέπουν αργότερα να αυτό-ρυθμίζει τη διαδικασία της μάθησης του….. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να καταβάλλουν αρκετό χρόνο και προσπάθεια

Η δια-βιου εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Τα διαδικτυακά μαθήματα προσφερόμενα είτε σύγχρονα (Webinars) είτε ασύγχρονα (Moocs)…….ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ… Υποστηρίζουν τοπικά και εθνικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες

Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται εκπαίδευση με MOOCS…. Μεταξύ των θεμάτων που θα πρέπει να τους προσφερθούν είναι πολιτισμός τέχνη ιστορία θετικές επιστήμες κα.

Σχεδιασμός μαθημάτων από απόσταση Να σχεδιάζονται μικρής διάρκειας μαθήματα (μικρότερα των 8 εβδομάδων) Να υπάρχει εβδομαδιαία απασχόληση (max 3-6 ώρες) Να δημιουργούν μία ομάδα εκπαιδευομένων ανά θεματική ενότητα

Βασικοί φορείς παροχής MOOC EdX www.edx.org Coursera www.coursera.org FutureLearn www.futurelearn.com Udemy www.udemy.com Udacity www.udacity.com Khan Academy www.khanacademy.org Iversity https://iversity.org/

Το πανεπιστήμιο θα μπορούσε: Να χρησιμοποιήσει έτοιμα μαθήματα από την πληθώρα μαθημάτων που προσφέρονται ήδη στο διαδίκτυο Να δημιουργήσει νέα μαθήματα σχεδιασμένα ειδικά για να καλύπτουν τις δίκες του ανάγκες