Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 6η (2015 – 16) Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ Η/Υ
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η ( ) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
أساسيات العرض والطلب ونظام الأسعار
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
«Ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις της μετανάστευσης σε παιδιά και εφήβους»
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSΗ229

Γιατί Εμπορευματοποίηση της ΠΚ Αλλαγή του οικονομικού παραγωγικού μοντέλου μιας περιοχής (Abu Dhabi) Προσέλκυση μορφωμένου /εκπαιδευμένου συνόλου κατοίκων (ανάπτυξη της δημιουργικής τάξης – R.Florida) Αστική ανάπλαση/ανάπτυξη (Γκάζι-Αθήνα, Λονδίνο, Βαρκελώνη) Μείωση κοινωνικών προβλημάτων (ανεργία) (Μπιλμπάο) Τουριστική Αναζωογόνηση ( Ανταγωνισμός περιοχών ( Προώθηση / υποστήριξη τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς (Abu Dhabi) Συμβολή στην προβολή της χώρας σε διεθνές επίπεδο, µέσα από τη δημιουργία ταυτότητας (destination branding)

Εμπορικές & Κοινωνικές Πλευρές του ΤΠΚ Η (οικονομική) εκμετάλλευση των πολιτιστικών πόρων μπορεί να επεκταθεί σε: Καταστήματα δώρων & αναμνηστικών Εμπορική εκμετάλλευση του σήματος και φήμης Δημιουργία πρόσθετων παροχών και υπηρεσιών (εντός – εκτός περιοχής) Δημιουργία καινούργιων παροχών και υπηρεσιών Εμπορική εκμετάλλευση άλλων χώρων εκτός περιοχής πολιτιστικού πόρου (gentrification) Περίπτωση περιοχής Γκάζι στην Αθήνα Περίπτωση αστικής αναζωογόνησης (Abu Dhabi Cultural Quarter)

Ο ΤΠΚ ως Θέαμα και ως Προϊόν «Η Βενετία είναι ψάρι. Χρυσόψαρο μάλλον» Γιατί;

Μελέτη Περίπτωσης: Βενετία Πως δημιουργεί (οικονομική) αξία ο προορισμός «Βενετία»; Μέσω φήμης και ονόματος (Pulling power)* Κατά τη διάρκεια του καρναβαλιού Διοργανώνοντας πάρτι μασκέ (συμμετοχή με πληρωμή) Ενοίκιο στολής και μάσκας (αυθεντικά) Πώληση αναμνηστικών Εισιτήρια σε μουσεία, παλάτια, αρχοντικά και θέατρα Φαγητό σε εστιατόρια Βόλτα με το παραδοσιακό γαλιόνι Διοργάνωση θεματικών τουρ Φωτογραφίας Γευσιγνωσίας Αρχιτεκτονικής

Παράγοντες Υποκίνησης ΤΠΚ Παράγοντες «Σπρωξίματος» Απτά πράγματα που τραβούν τον επισκέπτη σε ένα προορισμό Άνθρωποι Τόποι Δράσεις Παράγοντες «τραβήγματος» Άυλοι παράγοντες, που προέρχονται από το εσωτερικό του επισκέπτη και τον/την τραβούν σε ένα προορισμό Περιπέτεια Αναζήτηση Αυτό – βελτίωση Ξεκούραση

Push and Pull Motivating Factors

Αρνητικά Σημεία Εμπορευματοποίησης ΠΚ Επηρεασμός αυθεντικότητας πολιτιστικών πόρων Αλλοίωση της αρχιτεκτονικής και πολιτισμικής φυσιογνωμίας και της έκτασης των οικισμών Μαζικοποίηση τοποθεσίας / ΤΠΚ Επηρεασμός του χαρακτήρα / της τοποθεσίας Αρνητικές επιδράσεις στους υπόλοιπους τομείς της τοπικής / περιφερειακής οικονομίας Αρνητικές κοινωνικές επιδράσεις (στον πληθυσμό της περιοχής) Εξασθένιση των τοπικών παραδόσεων και επηρεασμό της κουλτούρας και του τρόπου ζωής του ντόπιου πληθυσμού Φθορά στα μνημεία ενδιαφέροντος από την άμετρη και άναρχη χρησιμοποίησης τους

Τι Χρειάζεται για τη Σωστή Αξιοποίηση Στρατηγικό Σχέδιο που να εμπλέκει: Κατοίκους Επιχειρήσεις Επισκέπτες Πολιτικούς Εργαζομένους Επιστήμονες Σχεδιασμός πολυεπίπεδης επίδρασης πόρων ΠΚ στην αστική αναπτυξιακή διαδικασία Συγκέντρωση και αλληλεπίδραση μουσείων και πόρων ΠΚ (supply side) Παραγωγή πολιτιστικών αγαθών & υπηρεσιών για την κοινότητα Πόροι ΠΚ ως εργαλεία αστικής ανάπτυξης (όχι ως απομεινάρια του παρελθόντος) Συνεχής αξιολόγηση προτιμήσεων καταναλωτών (demand side)