Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσωπικές δεξιότητες
Advertisements

1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Σκοποί, αντικείμενα διδασκαλίας και μάθησης Αγωγή: συστηματική και σκόπιμη ενέργεια. Επιδιώκεται από θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας. Ύπαρξη σκοπών,
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Η χρήση της ενσώματης μάθησης στην εκπαίδευση.
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ Κοινωνικής Αποτελεσματικότητας Θεωρία Μελέτης Παιδιού Θεωρία Κοινωνικής Αναδόμησης

Η κάθε θεωρία εξετάζεται: Από την άποψη του σκοπού του συντάκτη Την αντίληψη που υιοθετείται για τη γνώση Τις διαδικασίες μάθησης Το πώς γίνεται αντιληπτό το παιδί και η ψυχολογία του Τις απόψεις διδασκαλίας Την άποψη αξιολόγησης

Ακαδημαϊκή θεωρία (School Academic Ideology)

Ακαδημαϊκή θεωρία Μύηση στους κλάδους της γνώσης Μέσο για να γίνουμε τέλειοι άνθρωποι

Ακαδημαϊκή θεωρία Σκοποί συντάκτη Η μάθηση Το παιδί Άτομο του ακαδημαϊκού κλάδου Η μάθηση Δάσκαλος: μεταδότης γνώσεων, ενεργητικός φορέας, όχι εξατομικευμένη διδασκαλία Κρίση του μαθητή στην τάξη, ακαδημαική υπεροχή Το παιδί Νέο υποψήφιο μέλος της ακαδημαικής κοινότητας Παθητικός δέκτης

Ακαδημαϊκή θεωρία Η διδασκαλία Αξιολόγηση Μύηση αρχαρίου στον κόσμο της γνώσης Αξιολόγηση Με αντικειμενικές στατιστικές μεθόδους που μετρούν το βαθμό αναπαραγωγής της γνώσης από τους μαθητές Γνώμη ειδικών

Η θεωρία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας The social efficiency Ideology Κύριος αποδέκτης των προιόντων του σχολείου είναι η κοινωνία Καθήκον του ΑΠ να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία και την επιβίωση της

Η θεωρία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας Σκοποί συντάκτη Καθορίζει ποιες είναι οι ανάγκες της κοινωνίας Ποιος είναι ο προσφορότερος τρόπος για να παράγει ό,τι χρειάζεται η κοινωνία Αλλαγή συμπεριφοράς : σχέση αιτιατή Η γνώση Αναπτύσσει ικανότητα για δράση Ξεκινά έξω από το άτομο Η μάθηση Διαδικασία με την οποία διαπλάσσεται ο μαθητής από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του Τεχνητή λειτουργία, αλλαγή συμπεριφοράς

Η θεωρία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας Το παιδί Ακατέργαστο υλικό, τελικό προϊόν Ενδιαφέρον για ικανότητες δράσης, εκμεταλλεύσιμες δεξιότητες (marketable skills) Η διδασκαλία Δάσκαλος Manager: εξασφαλίζει κατάλληλες συνθήκες μάθησης και εποπτεύει το μαθητή Η αξιολόγηση Της ικανότητας να εκτελούνται συγκεκριμένες δεξιότητες που χρειάζεται η κοινωνία

Η θεωρία της Μελέτης του Παιδιού The child study ideology Άμεσο ενδιαφέρον για το παιδί και τις έμφυτες ικανότητες του τις οποίες η εκπαίδευση πρέπει να δραστηριοποιήσει Σεβασμός στους νόμους της φυσικής του εξέλιξης Η εκπαίδευση: διευκολυντής της φυσικής ανάπτυξης του παιδιού

Η θεωρία της Μελέτης του Παιδιού Σκοποί του συντάκτη Να υποβοηθήσει την ανάπτυξη του παιδιού Υπηρέτης του ιδανικού της ολόπλευρης ανάπτυξης του παιδιού Η γνώση Επίγνωση και αυτοσυνειδησία Άμεση εμπειρία από τον κόσμο Όχι το κύριο ενδιαφέρον Η μάθηση Βασισμένη στην προσωπική εμπειρία Από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον αποκτά αντίληψη με αυτοέκφραση του

Η θεωρία της Μελέτης του Παιδιού Το παιδί Ολοκληρωμένος οργανισμός Ον ικανό να προωθήσει την ανάπτυξη του Ον μοναδικό με ψυχολογικό και κοινωνικό υπόβαθρο Η διδασκαλία Δάσκαλος: Βοηθός ανάπτυξης του παιδιού, διευκολύνει με την παροχή εμπειριών, μεσολαβεί Η αξιολόγηση Προς όφελος του μαθητή Διάγνωση ικανοτήτων, να μάθει από τα ίδια του τα λάθη αυτοεκτίμηση

Η θεωρία της κοινωνικής αναδόμησης Social reconstruction Ideology Κοινωνική προοπτική των ΑΠ Όραμα για μια καλύτερη κοινωνία Εκπαίδευση πολιτών για να συλλάβουν και να δραστηριοποιηθούν

Η θεωρία της κοινωνικής αναδόμησης Σκοποί του συντάκτη Να απομακρύνει ανεπιθύμητες πτυχές της κουλτούρας Να ξαναχτίσει την κουλτούρα για ικανοποίηση των πνευματικών και υλικών αναγκών των μελών της κοινωνίας Η γνώση Είναι νοημοσύνη και ηθική Δίνει ικανότητα ερμηνείας της κοινωνίας, κατανόησης του τωρινού κόσμου και τρέφει τον πόθο για έναν μελλοντικό καλύτερο Πηγή της γνώσης το παρελθόν Η μάθηση Διαδικασία τρόπων αντιμετώπισης των γεγονότων Σε ομαδικό πλαίσιο, με διάλογο και αλληλεπίδραση

Η θεωρία της κοινωνικής αναδόμησης Το παιδί Η φύση του καθορίζεται από την κοινωνία στην οποία ζει Αντιμετωπίζεται όπως θα έπρεπε να είναι Η διδασκαλία Μύηση σε μία καλύτερη κοινωνία Γνώση και δράση Η αξιολόγηση Να μετρήσει υποκειμενικά την πρόοδο του μαθητή σχετικά με τις ικανότητες του, να τον προβληματίσει για τη σημασία των αξιών