Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατέβασμα αρχείων βίντεο και ήχου Με το Τι είναι το Real Player To Real Player είναι μια πολυδύναμη εφαρμογή με την οποία μπορούμε να παίξουμε βίντεο.
Advertisements

Παρουσιάσεις Τα Βασικά…
Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
4o Μάθημα.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ PERIOD04 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΠΑΛΣΗΣ ΠΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ Αλέξιος Λιάκος, M.Sc.
ΣΚΟΠΟΣ Η απευθείας εισαγωγή δεδομένων στο SAS χωρίς να χρειάζεται η πληκτρολόγησή τους Τα δεδομένα πρέπει να είναι κυρίως Excel, Access, Lotus, dbase.
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Χημεία Τροφίμων Ενότητα #6: Βιταμίνες και Πρόσθετα Αθανάσιος Μανούρας Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 4: Προσεγγίζοντας τα δυσάρεστα συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ενότητα 1 η : Στόχοι και παιδαγωγικές αρχές του μαθήματος Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 1: Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας Ἐθνικὸ καὶ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 6: Κινηματική και Δυναμική του Στερεού Σώματος Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
By Sanjay and Arvind Seshan
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Praat Βασικές οδηγίες.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Πως δημιουργούμε ένα Wiki στο PBWorks
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Κλίμακα PEGI.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων Προσαρμοσμένες Εικόνες και Ήχοι Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων

Στοχοι του μαθηματοσ Να μάθεις πώς να χρησιμοποιείς τα Display Block και Sound Block για να προσθέσεις τα δικά σου προσαρμοσμένα αρχεία εικόνας και ήχου στο τούβλο EV3 Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

Προσθηκη προσαρμοσμενων εικονων Βήμα 1: Επέλεξε tools και έπειτα το Image Editor από το μενού του EV3 Σημείωση: Ο Image Editor μπορεί να ανοίξει αρχεία με κατάληξη .rgf, .jpg, .png, και .bmp. Οι έγχρωμες εικόνες μετατρέπονται αυτόματα σε μονόχρωμες. Τα αρχεία με επέκταση .rgf είναι αυτά που χρησιμοποιεί η LEGO. Βήμα 2: Άνοιξε την εικόνα σου Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

Προσθηκη προσαρμοσμενων εικονων Βήμα 3: Τροποποίησε το μέγεθος της εικόνας χρησιμοποιώντας τα κουμπιά και άλλαξε την θέση της επιλέγοντας την και μετακινώντας ολόκληρη την εικόνα τριγύρω. Βήμα 4: Ρύθμισε την αντίθεση (contrast) Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

Προσθηκη προσαρμοσμενων εικονων Βήμα 5: Επεξεργάσου την εικόνα, χρησιμοποιώντας την εργαλειοθήκη που βρίσκετε στα αριστερά της οθόνης επεξεργασίας. Βήμα 6: Αποθήκευσε την εικόνα Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

Προσθηκη προσαρμοσμενων εικονων Βήμα 7: Η εικόνα τώρα είναι έτοιμη προς χρήση από το Display block Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

Διαμοισασμοσ του αρχειου RGF Πάτησε στο κουμπί «γαλλικό κλειδί» στο πρόζεκτ σου Διάλεξε την καρτέλα Images Πάτησε πάνω στο αρχείο .rgf Έπειτα πάτησε το κουμπί Export και αποθήκευσε το αρχείο Μπορείς τώρα να στείλεις αυτό το αρχείο εικόνας σε οποιονδήποτε επιθυμείς. Αν θες να προσθέσεις στο πρόζεκτ σου ένα αρχείο .rgf σταλμένο σε σένα από άλλους απλά επέλεξε Import και το αρχείο Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

Προσθηκη προσαρμοσμενων ηχων Βήμα 1: Επέλεξε tools και έπειτα Sound Editor από το μενού του EV3 Βήμα 2: Πάτησε στο κουμπί Open και επέλεξε το αρχείο ήχου ή ηχογράφησε το δικό σου πατώντας στο κόκκινο κουμπί Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

ADDING CUSTOM SOUNDS Βήμα 3: Ο ήχος που επέλεξες θα εμφανιστεί στον επεξεργαστή ήχου Βήμα 4: Μετακίνησε την μπλέ μπάρα για να τροποποιήσεις το μέγεθος του ηχητικού κομματιού Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

ADDING CUSTOM SOUNDS Βήμα 5: Αποθήκευσε το αρχείο Βήμα 6: Ο ήχος θα εμφανιστεί στο Sound block Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)

συντελεστεσ Αυτό το μάθημα δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan and Arvind και μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Σαμαρά Νικόλα Περισσότερα μαθήματα είναι διαθέσιμα στο www.ev3lessons.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 9/11/2016)