ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Πρώτη ταχύτητα 1ο γκρουπ
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Όπισθεν 2η ταχύτητα Μεσαίο γκρουπ 22
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Κίνηση ΡΤΟ
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Κίνηση εμπρός διαφορικού
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Κατασκευή μόνο από μηχανικά εξαρτήματα και είναι απλής τεχνολογίας Σχετικά χαμηλού κόστους κατασκευής Δυνατότητα μετάδοσης υψηλών ροπών σε χαμηλές στροφές Δυνατότητα διάγνωσης βλαβών και εκτέλεσης επισκευών με περιορισμένες τεχνικές γνώσεις Μικρές απώλειες ισχύος κατά την μετάδοση της ισχύος στους τροχούς Δυνατότητα χρήσης χαμηλής ποιότητας λιπαντικών Απλό σύστημα ελέγχου της λειτουργίας τους ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Μπορούν να μεταδώσουν περιορισμένη ισχύ Χρειάζεται να έχουν μηχανικό συμπλέκτη που μεταφέρει χαμηλές ροπές και έχει αυξημένες τριβές και φθορά Έχουν περιορισμένες επιλογές ταχυτήτων με συνέπεια αντιοικονομική λειτουργία Λόγω της διακοπής της κίνησης (με τον συμπλέκτη) για κάθε αλλαγή ταχυτήτων, καταναλώνουν μεγάλη ενέργεια για να επανακτήσουν την τελική ισχύ Για την αλλαγή ταχυτήτων χρησιμοποιούμε λεβιέδες, φουρκέτες γρανάζια και άλλα κινούμενα μέρη, με συνέπεια θόρυβο, πρόωρες φθορές και συχνές ζημιές Η ανάστροφη κίνηση (ρεβέρσα) είναι επίσης μηχανική, αργή και με αυξημένες φθορές Είναι κουραστικές και αργές οι αλλαγές ταχυτήτων με τη χρήση λεβιέδων ιδίως για πολλές ώρες εργασίας