Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Εκπονητής Αλεβιζάκης Δημητρης Λίτος Δημήτρης Τσιριγώτης Θεόδωρος Επιβλέπων Σαγρής Δημήτριος (Δρ Μηχανολόγος μηχανικός) Σέρρες Μάιος 2017

2 Ιστορική αναδρομή Οι ανυψωτήρες αυτοκινήτων εφευρέθηκαν πριν από περίπου 40 χρόνια . Μέχρι τότε ο μόνος τρόπος για να ελεγχθούν τα οχήματα ήταν να συρθεί απο κάτω ο μηχανικός , κάτι που καθηστούσε τον έλεγχο πολύ δύσκολο λόγο της άβολης στάσης και την έλλειψη φωτισμού.

3 Ενδοδαπέδιος ανυψωτήρας
Βάση ανυψωτήρα μέσα στο έδαφος, η εγκατάσταση προυποθέτει εκσκαφή του εδάφους –δύσκολη και δαπανηρή

4 Επιδαπέδιος ανυψωτήρας
Μέσα στη δεκαετία στην Ευρώπη εξελίχθηκε ο επιδαπέδιος ανυψωτήρας αυτοκινήτων – έυκολος στην τοποθέτηση και πιο οικονομικός , επίσης είναι πιο έυχριστοι και ασφαλέστεροι

5 Πλεονεκτήματα επιδαπέδιων ανυψωτικών
Εξοικονόμηση χώρου Γρήγορη και έυκολη εγκατάσταση Ευρύ φάσμα περιστροφής βραχίωνων στήριξης

6 Ιμαντοκινήσεις Οι ιμαντοκινήσεις μεταφέρουν δυνάμεις η κίνηση μεταξύ δύο η περισσοτέρων ατράκτων , με τη βοήθεια της τριβής μεταξύ του ιμάντα και των τροχαλιών. Είναι φθηνές και απλούστερες στην κατασκευή. Χαρακτηρίζονται απ’την ελαστικότητα τους χάρη στην οποία μπορούν να παραλάβουν μεγάλα κρουστικά φορτία και την αθόρυβη λειτουργία. Επίπεδοι και τραπεζοεοδείς – γενικός κανόνας είναι ότι επίπεδοι χρησιμοποιούνται εκεί οπου έχουμε μεγάλες αξονικές αποστάσεις και μικρές σχέσεις μετάδοσης –τραπεζοειδείες :μεγάλες σχέσεις μετάδοσης και μικρές αποστάσεις αξόνων

7 Ιμαντοκίνηση

8 Πλεονεκτήματα ιμαντοκίνησης
Φθηνή και απλούστερη κατασκευή. Δυνατότητα σύνδεσης ασύμβατων ατράκτων με επίπεδους ιμάντες. Λόγω ελαστικότητας μπορούν να παραλάβουν και να αποσβέσουν μεγάλα κρουστικά φορτία. Χαμηλός θόρυβος. Λόγω της σύνδεσης τριβής είναι δυνατόν η ολίσθηση του ιμάντα πάνω στις τροχαλίες να λειτουργήσει σάν σύνδεσμος ασφαλείας. Δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε περισσότερες απο μία ατράκτους.

9 Μειονεκτήματα ιμαντοκίνησης
Απαραίτητη η προένταση του ιμάντα, ώστε να αναπτυχθεί η δύναμη τριβής, εξ αιτίας της προέντασης του ιμάντα προκύπτει καμπτική καταπόνηση της ατράκτου στην οποία στηρίζονται οι τροχαλίες. Ευαισθησία στην υγρασία, τα λιπαντικά η τις ακαθαρσίες οι οποίες ενδεχομένος να υπάρχουν στην θέση επαφής του ιμάντα με τη τροχαλία, διότι επηρεάζουν τον συντελεστή τριβής. Ευαισθησία σε υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας οι οποίες μειώνουν την αντοχή του υλικού του ιμάντα. Ολίσθηση του ιμάντα πάνω στα αυλάκια των τροχαλιών, γεγονός που προκαλεί απόκλιση της σχέσης μετάδοσης της ιμαντοκίνησης απο την ονομαστική της κατα 0-2%. Λόγω καμπτικής καταπόνησης δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μικρές διάμετρους τροχαλιών γεγονός που περιορίζει τις αξονικές αποστάσεις των ατράκτων. 2)Αμεση εξαρτηση της λειτουργιας απ οτην τιμη του συντελεστη τριβης μεταξυ τροχαλια και ιμαντα

10 Κοχλίες Ο κοχλίας είναι μία απλή μηχανή που έχει την ικανότητα να μετρατρέπει την περιστροφική κίνηση σε ευθύγραμμη.Πιό συγκεκριμένα περιστρέφεται ο κοχλίας δίνοντας μια μικρή κινητήρια ροπή με αποτέλεσμα να υπερνικηθεί μία μεγάλη αξονική δύναμη. Κάθε κοχλίας αποτελείται απο τον κυλινδρικό κορμό τον αυχένα και τη κεφαλή.Μερικοί κοχλίες δεν έχουν αυχένα και μερικοί δεν έχουν κεφαλή.

11 Αλυσοκινήσεις Με την αλυσοκίνηση επιτυγχάνεται η σύνδεση μεταξύ δύο ατράκτων , προκειμένου να καταστεί δυνατή η μεταφορά κίνησης και δυνάμεων, άρα ισχύος απο απο τη μία άτρακτο στην άλλη. Οι συνδεόμενες άτρακτοι πρέπει να είναι οπωσδήποτε παράλληλες, αλλιώς δεν είναι δυνατή η λειτουργία σύνδεσης. Συγκαταλέγεται στις συνδέσης μορφής , γιατί η μετάδοση κίνησης γίνεται λόγω της ειδικής μορφής που έχουν οι αλυσίδες και οι τροχόι.Δηλαδή μέσω της εμπλοκής των διάκενων της ατέρμονης αλυσίδας και των δοντιών των αλυσοτροχών.

12 Αλυσοκίνηση

13 Πλεονεκτήματα αλυσοκίνησης
Μετάδοση κίνησης χωρίς ολίσθηση . Σύνδεση μορφής, δεν καταπονούνται οι άτρακτοι και οι εδράσεις τους με δύναμη προέντασης. Δέν υπάρχει ευαισθησία στις επιδράσεις του περιβάλλοντος όπως υγρασία , λάδια , ακαθαρσίες. Σύγχρωνη μετάδοση κίνησης σε περισσότερες απο μία ατράκτους με την ίδια η αντίθετη φορά περιστροφής σε μεγάλες αξονικές αποστάσεις. Μικρός χώρος εγκατάστασης της αλυσοκίνησης. Μεγάλος βαθμός απόδοσης. Οικονομικότερη για μεγάλες αξονικές αποστάσεις. Ελαστικότητα αλυσίδας που αποσβαίνει κρουστικά φορτία. Λίγες απαιτήσεις συντήρησης. Υψηλό φορτίο θράυσης . 1 )σταθερη σχέση μετάδοσης 2) δεν είναι απαραίτητη η προένταση της αλυσίδας ωστε να εξασφαλιστεί δύναμη τριβής 3)επιδρα αρνητικα βεβαια στη ζωη της αλυσιδας αλλα δεν επιδρα στην δυνατοτητα λειτουργίας της 5)ιδιος περίπου με οδοντοκίνηση για μικρές περιστροφικές ταχύτητες και μικρότερος απο την ιμαντοκίνηση για μεσαίες ταχύτητες 1/3 -1/4 του αντίστοιχου χώρου ιμαντοκίνησης –μικρό βάρος 6) – ιμαντοκινηση οδοντοκινηση (7)δεβ απαιτούνται ενδιάμεσοι τροχοί και επιπλέον θέσεις έδρασης (8) τοποθέτηση ελαστικών συνδέσμων (9) μεγαλυτερες > ιμαντοκινηση //< απο οδοντοκίνηση (10) η διάρκεια ζωης επιρεάζεται απο φθορά και όχι αντοχή

14 Μειονεκτήματα αλυσοκίνησης
Ανελαστικότητα στην μετάδοση κίνησης. Σύνδεση μόνο παράλληλων ατράκτων. Περιορισμένη διάρκεια ζωής. Υψηλό κόστος κατασκευής και υψηλότερος θόρυβος λειτουργίας. Μικρότερο επιτρεπόμενο σφάλμα παραλληλότητας των συνδεόμενων ατράκτων. Περιορισμένη ακρίβεια στην κίνηση . 1)Δεν επιτρπεπει μεγάλη απόσβεση κρούσεων 2)- 3)Λογω συνεχους φθορας αλυσιδας ακομα και υπο ιδανικες συνθήκες λειτουργιας 4)- 5)Μεγαλυτερο βεβαια απο οδοντοκινηση 6)Εξ αιτιας της χαρης των στοιχείων μελων του ελκομενου κλαδου, καθως και χαμηλη περιοδικη δυακυμανση σχεσεως μεταδοσης για μικρους αριθμους δοντιων λογω του φαινομενου του πολυγωνου

15 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )
Equivalent Elastic Strain : 0,

16 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )
Equivalent Stress: 390,5 MPa ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )

17 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )
Total Deformation : 9,5165 mm

18 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 1: 4,4584 mm , Mode 1: 19,412 Hz

19 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 2: 4,4108 mm , Mode 2: 19,48 Hz

20 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 3: 3,5796 mm , Mode 3: 22,662 Hz

21 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 4: 3,5598 mm , Mode 4: 22,714 Hz

22 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 5: 6,2193 mm , Mode 5: 32,015 Hz

23 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 6: 6,1755 mm , Mode 6: Hz

24 Slide Title Make Effective Presentations Using Awesome Backgrounds
Engage your Audience Capture Audience Attention

25 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )
Equivalent Elastic Strain : 0,000588

26 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )
Equivalent Stress: 117,76 MPa

27 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )
Total Deformation : 3,4546 mm

28 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ( Modal )
Total Deformation 1: 3,6158 mm , Mode 1: Hz

29 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 2: 3,6308 mm , Mode 2: Hz

30 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 3: 2,3563 mm , Mode 3: Hz

31 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 4: 2,3647 mm , Mode 4: Hz

32 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 5: 3,7695 mm ,Mode 5: Hz

33 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal )
Total Deformation 6: 3,7012 mm , Mode 6: Hz

34 Τέλος παρουσίασης Ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο σας Βιβλιογραφία
Ν. Μοσχίδης, Στοιχεία Μηχανών Ι, Τ.Ε.Ι Σερρών, Τμήμα Μηχανολογίας, Σέρρες, Φεβρουάριος 2004. Αν. Θ. Μωυσιάδης, Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, Θεωρία, Τ.Ε.Ι Σερρών, Τμήμα Μηχανολογίας, Σέρρες, Φεβρουάριος 1997. Αν. Θ. Μωυσιάδης, Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, Εργαστήριο, Τ.Ε.Ι Σερρών, Τμήμα Μηχανολογίας, Σέρρες, Σεπτέμβριος 1996. Λ. Ε. Λαζαρίδης, Στοιχεία Μηχανών, Ιδρυμα Ευγενίδου, 1993. Σ. Γαβρίλης, Ν, Δημόπουλος, Πτυχιακή εργασία, "Μελέτη και σχεδίαση Ανυψωτήρα συνεργείου αυτοκινήτων, ανυψωτικής ικανότητας 3.2t", Πάτρα, 2015. Α. Γιαννόπουλος, Στοιχεία Μηχανών Ι, Οδηγός Επίλυσης Ασκήσεων Πράξης, Εκδόσεις ΙΩΝ, Αθήνα 2011. Ι. Βελαώρας, Στοιχεία Μηχανών, Εκδοτικός όμιλος Ιων, Επίτομο 8η Έκδοση Ανανεωμένη, 1995. Α. Γιαννόπουλος, Μεταλλικές Κατασκευές, Εκδόσεις ΙΩΝ, Αθήνα, 2005.


Κατέβασμα ppt "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google