Κινητά ΚΕΣΠΕΜ 2012-2013 Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Advertisements

Η χαμένη πολιτεία Στεργίου Βασιλική Φωτογραφίες:Google.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Λύση SCADA WWLESS Χαμηλού κόστους σύστημα τηλεματικού ελέγχου σημάτων, τηλεχειρισμών, συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων. Ιδανικό για πολυδιασπασμένες.
TAΞH Ε’. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΘΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» Έρευνα για την καταγραφή.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την αντιμετώπιση των ρευματικών νοσημάτων: αναγκαιότητα, προτεραιότητες, προσδοκίες. Κατερίνα Κουτσογιάννη.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΕ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Διδακτική αξιοποίηση Ψηφιακού Υλικού στη Θρησκευτική Εκπαίδευση
8ο Thessaloniki TAX FORUM
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
Διδάσκων: Αστέρης Πλιάκος
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
11ο Συνέδριο ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Πάτρα Ιουλίου - Συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … η διαπολιτισμική διάσταση του μαθήματος «Τεχνολογία.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Ινδιάνοι.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η οργάνωση του χώρου στην κοινωνία.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΑ042-ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ & ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1, Χατζόπουλος Στυλιανός2 1.Φοιτήτρια Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2.Φοιτητής.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
ΕΡΓΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Μέτρηση της αντίστασης του Ηλεκτροδίου Γείωσης Ηλεκτρικής Εγκατάστασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κινητά ΚΕΣΠΕΜ 2012-2013 Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα Επόπτης: Σταύρος Σταύρου

ΓΕΡΙΚΟ Γεωγραφική Θέση: Ορεινό χωριό Νομού Έβρου Κάτοικοι: 136 Μαθητές στα Κινητά ΚΕΣΠΕΜ: 10

Ο Σεβντάς του Σεντουκιού ταξιδεύει στο Γέρικο… Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα – Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα

Το Γέρικο είναι ένα ορεινό χωριό του Έβρου. ΓΕΡΙΚΟ Τα Κινητά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. επισκέπτονται το Γέρικο μια φορά την εβδομάδα και συναντούν 10 από τα παιδιά του χωριού, που πηγαίνουν στο Δημοτικό και Γυμνάσιο. Σχολικό Έτος 2012-13 Α’ Γυμνασίου: 1 παιδί Στ’ Δημοτικού: 3 παιδιά Ε’ Δημοτικού: 3 παιδιά Γ’ Δημοτικού: 1 παιδί Β’ Δημοτικού: 2 παιδιά Για τις ανάγκες των μαθημάτων τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες, ώστε να δουλεύουν διαφοροποιημένα ανάλογα με τις ηλικίες τους.

Στη διάρκεια των θερινών μαθημάτων, ο Σεβντάς του Σεντουκιού μας οδήγησε στην Λισαβόνα… Μέσα από την επεξεργασία του κειμένου, τα ταξίδια του Χριστόφορου Κολόμβου και του Βάσκο ντε Γκάμα μας έδωσαν το ερέθισμα να αναφερθούμε στους χάρτες…

Πριν ξεκινήσουμε έπρεπε να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε: …και αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε μια τρισδιάστατη μακέτα του Γέρικου! Πριν ξεκινήσουμε έπρεπε να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε: Πού θα βρούμε τις πληροφορίες; Τι υλικά θα χρησιμοποιήσουμε; Τι θα δείξουμε; Μακέτα: Βουνά Σπίτια Σχολείο Καφενείο Δρόμος Πληροφορίες: Πληθυσμός Απόσταση από σημαντικές πόλεις Διάρκεια ταξιδιού Ποιος θα κάνει τι; Τα μικρότερα παιδιά ασχολούνται κυρίως με την κατασκευή, ενώ τα μεγαλύτερα αναλαμβάνουν την αναζήτηση και καταγραφή των πληροφοριών.

Ένα από τα προγράμματα που αξιοποιήσαμε ήταν το Google Earth. Με την Ζωγραφική, κάθε παιδί συμπλήρωσε τα στοιχεία του! Με το Google Earth, βρήκαμε και φωτογραφήσαμε το Γέρικο και τα σπίτια όλων των παιδιών!

Από την ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ βρήκαμε τον πληθυσμό και σε ποιο Δήμο ανήκει το Γέρικο. Οι χάρτες του Google μας βοήθησαν να συμπληρώσουμε τις αποστάσεις του Γέρικου από σημαντικές πόλεις.

…και σιγά σιγά η μακέτα μας άρχισε να παίρνει μορφή…

… και φυσικά ανεβάσαμε μια φωτογραφία στο forum των Κινητών ΚΕΣΠΕΜ!