Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (2ηδιάλεξη)
Advertisements

Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
SWOT ANALYSIS.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 9: Πρότυπη Κοστολόγηση Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΜΑΘΗΜΑ 4 Ο – 5 Ο. Η Ανάλυση SWOT εξετάζει τα Ισχυρά (Strengths) και Αδύναμα σημεία (Weaknesses) μιας επιχείρησης, τις Ευκαιρίες (Opportunities) και.
1 Η λήψη των αποφάσεων. 2 Η διαδικασία της λήψης των αποφάσεων. Περιγραφή του τρόπο υλοποίησης ενός προγράμματος δράσης και αναφορά των αιτιών για τη.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Λειτουργίες διοίκησης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Σημείο εξίσωσης (Break Even Point)
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Η μέθοδος της συνεισφοράς
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λειτουργίες διοίκησης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Προσδιορισμός των Προϊόντων - Υπηρεσιών Περιγραφή των Προϊόντων-Υπηρεσιών που θα διαθέτει η Επιχείρηση στην αγορά Ανάλυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Καινοτομία ή Βελτιωμένη λειτουργία ήδη υπαρχόντων ιδεών και δραστηριοτήτων Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

SWOT Ανάλυση Ο επιχειρηματίας αναλύσει σύμφωνα με το μοντέλο SWOT τα παρακάτω σημεία: Δυνατά σημεία (strengths) Αδύνατα σημεία (weaknesses) Ευκαιρίες (opportunities) Απειλές (Threats) Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Ικανοί επαγγελματίες και διοικητικά στελέχη ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Ικανοί επαγγελματίες και διοικητικά στελέχη Έλλειψη γραφειοκρατίας ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Δημιουργία τμήματος TRADE Μάρκετινγκ Ανεκμετάλλευτα πάγια στοιχεία ΚΑΛΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Έλλειψη αίσθηση κατεύθυνσης Περιορισμένες σχέσεις με τους προμηθευτές/όχι καλά δικτυωμένη Αυταρχικό Μάνατζεμεντ ΑΠΕΙΛΕΣ Η αίσθηση μείωσης δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη Προϊόν σε φάση κάμψης ΚΑΚΕΣ Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

β. Στυλ διοίκησης και διαδικασία λήψης αποφάσεων Κεφ.4/Πίνακας 4.1α-Ζήτημα προς εξέταση για αξιολόγηση μιας επιχείρησης ΖΗΤΗΜΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ α. Οργανωτική δομή β. Στυλ διοίκησης και διαδικασία λήψης αποφάσεων γ. Βαθμός τυποποίησης διαδικασιών δ. Προγραμματισμός και συστήματα ελέγχου 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ α. Στάση εργαζομένων β. Τεχνικές επιδεξιότητες γ. Διοικητικές ικανότητες των στελεχών δ. Εκπαίδευση 2. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Διάγραμμα-ανάλυση Νεκρού Σημείου 1. Ποια ποσότητα προϊόντων είναι αναγκαία να παράγω; 2. Σε ποια τιμή θα πρέπει να τα διαθέσω; 3. Σε ποια χρονική στιγμή αναμένεται να καλύψω τα έξοδά μου; (Νεκρό σημείο, Break even point, Le Point mort) Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Διάγραμμα-ανάλυση Νεκρού Σημείου Το διάγραμμα Νεκρού Σημείου αποτελεί μία πρώτη προσέγγιση των οικονομικών πόρων που είναι αναγκαίοι για την λειτουργία μιας επιχείρησης Η ανάλυση απαντά στα εξής ερωτήματα: Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Διάγραμμα νεκρού σημείου. Κύκλος Εργασιών Συνολικό Κόστος Γ’ ΚΕΡΔΟΣ Μεταβλητό Κόστος Β’ ΖΗΜΙΑ Κύκλος εργασιών-Κόστος Α’ Σταθερό Κόστος Πα Πβ Πγ Ποσότητα (μονάδες) Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

γ. Το εύρος και το βάθος των προσφερομένων σειρών προϊόντων ΖΗΤΗΜΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ α. Επίπεδο συμμετοχής στην δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ β. Γνώση των αναγκών των καταναλωτών γ. Το εύρος και το βάθος των προσφερομένων σειρών προϊόντων δ. Ποιότητα προϊόντων ή υπηρεσιών ε. Εικόνα στην αγορά ζ. Τμηματοποίηση αγοράς 3. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4. ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ α. Πόροι τεχνικής επιδεξιότητας β. Τεχνική εκπαίδευση / ανανέωση γ. Τεχνική έρευνα δ. Πληροφορίες για τα άλματα της Τεχνολογίας Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

α. Οικονομική θέση της επιχείρησης β. Κέρδη ανά τμήμα της αγοράς ΖΗΤΗΜΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ α. Οικονομική θέση της επιχείρησης β. Κέρδη ανά τμήμα της αγοράς γ. Βαθμός ανάπτυξης 5. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Προσωπικοί πόροι, Δάνεια Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης