Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ QUIZ: Σας θυμίζουν τίποτα αυτές οι φάτσες;
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ QUIZ!!! Είσαι στη γιαγιά σου και εκεί που περιμένεις να σου αρχίσει τα παραμύθια, σε ρωτάει τι είναι αυτό το διαδίκτυο, που έχει ακούσει.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Αδείας σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Αδείας; Επόμενο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τα παιδιά της τάξης μας Διερεύνηση. Οδηγίες Οι επιλογές είναι ελεύθερες για να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού. Μιλούν τα παιδιά, για.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Χριστουγένων σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Χριστουγένων ; Επόμενο.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Πατήστε στα ποσά για ερώτηση
Οδηγίες για την συμπλήρωση των test. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Με το όνομα Begin Assessment Χρόνος εξέτασης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Πάμε να κάνουμε ένα μικρό τεστάκι.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
KINHTO.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Ακοή, επικοινωνία, ομιλία (b)
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Προκειμένου να κάνετε τις επόμενες εργασίες ,θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν Google λογαριασμό στο gmail.com και να μου τον στείλετε. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΧΩΡΙΣ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Μπαινει πρωτη η μελαχροινη.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ.
Παραολυμπιακοί Αγώνες
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Πρόκληση για το Μυαλό! Η άσκηση του μυαλού είναι εξίσου σημαντική, όσο και η άσκηση των μυών. Καθώς μεγαλώνουμε, είναι σημαντικό να παραμένουμε πνευματικά.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας! Ερωτηματολόγιο Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Μέρος Α Η εκτιμώμενη διάρκεια του πρώτου μέρους του τεστ είναι 10 λεπτά. Θα σας παρακαλούσαμε να το κάνετε φορώντας ακουστικά (ακουστικά τύπου hands free είναι επίσης ΟΚ). Φανταστείτε ότι η αγαπημένη σας ποδοσφαιρική ομάδα παίζει σε ένα κατάμεστο γήπεδο. Θα ακούσετε μικρής διάρκειας ηχητικά αποσπάσματα τα οποία αποσκοπούν στο να μεταδώσουνε την ατμόσφαιρα από τον αγώνα. Σε κάθε ερώτηση εμπλέκονται δύο εκδοχές από το ίδιο ηχητικό αποσπάσματα, η εκδοχή Α και η εκδοχή Β. Σας ζητείται να καταχωρήσετε την επιλογή σας σχετικά με το ποια από τις δύο εκδοχές πιστεύεται ότι προσφέρει μια πιο ευχάριστη ή ποιοτική αναπαράσταση της ηχητικής πληροφορίας. Αν δεν έχετε προτίμηση, επιλέξτε το πεδίο «δεν έχω προτίμηση». Σημείωση: Καταχωρήστε την απάντησή σας βάζοντας ένα “x” ή “+” στο κουτάκι της επιλογής σας. Αν ανοίγετε το αρχείο αυτό για πρώτη φορά, ενδεχομένως να χρειαστεί να πατήστε το πεδίο “enable editing” για να μπορείτε να καταχωρήσετε τις απαντήσεις σας.

Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α

Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α

Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α

Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α

Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α Α. Β. Προτιμώ το Α από το Β Δεν έχω προτίμηση Προτιμώ το Β από το Α

Μέρος B Η εκτιμώμενη διάρκεια του δεύτερου μέρους του τεστ είναι 5 λεπτά. Θα σας παρακαλούσαμε να το κάνετε φορώντας ακουστικά (ακουστικά τύπου hands free είναι επίσης ΟΚ). Θα ακούσετε αποσπάσματα από ηχογραφήσεις που έγιναν στο γήπεδο κατά τη διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. Σας ζητείτε να απαντήσετε κατά πόσο μπορείτε να ξεχωρίσετε φωνή από μεμονωμένο ομιλητή μέσα στο πλήθος και κατά πόσο είναι κατανοητή λεκτική πληροφορία από αυτόν, αν δηλαδή μπορείτε να ξεχωρίσετε κάποιες λέξεις (εν μέρει κατανοητή) ή ολόκληρη τη φράση (πλήρως κατανοητή). Να επισημάνουμε ότι αυτή η ερώτηση αναφέρεται σε ομιλία από μεμονωμένο άτομο και όχι σε συνθήματα από τον όχλο! Καταχωρήστε την απάντησή σας βάζοντας ένα “x” ή “+” στο κουτάκι της επιλογής σας.

δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει

δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει

δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει

δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει δεν ξεχωρίζω φωνή από μεμονωμένο άτομο μέσα στο πλήθος ξεχωρίζω κάποια φωνή αλλά δεν είναι κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι εν μέρη κατανοητό τι λέει ξεχωρίζω κάποια φωνή και είναι πλήρως κατανοητό τι λέει

Σώστε το αρχείο και στείλτε το στη διεύθυνση nstefana@ics.forth.gr Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας!