ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Advertisements

Επιχειρηματικό Σχέδιο
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
kpmg kpmg Αειφόρος ανάπτυξη και οικονομία – πρότυπα μοντέλα επιχειρησιακών / επενδυτικών φορέων.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Ιδέες για το παρόν και το μέλλον
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Πρόταση μιας στρατηγικής
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Όνομα προϊόντος.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Παρουσίαση από [Όνομα]
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου Επωνυμία εταιρείας ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου

Επιχειρηματική ιδέα Συνοψίστε το βασικό προϊόν, υπηρεσία, τεχνολογία, ιδέα ή στρατηγική στην οποία βασίζεται η επιχείρησή σας.

Αναφέρετε με σαφήνεια τη μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε λέξεις που θα βοηθήσουν να κατευθύνετε την ανάπτυξη της εταιρείας σας, αλλά να είστε όσο το δυνατόν πιο σύντομοι.

Σύνοψη αγοράς Συνοψίστε την αγορά σας στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Αναθεωρήστε εκείνες τις αλλαγές στο μερίδιο αγοράς, την ηγεσία, τους παράγοντες, τις μεταβολές της αγοράς, το κόστος, την τιμολόγηση ή τον ανταγωνισμό που παρέχουν την ευκαιρία να επιτύχει η εταιρεία σας.

Ευκαιρίες Προσδιορίστε προβλήματα και ευκαιρίες. Αναφέρετε τα προβλήματα των καταναλωτών και προσδιορίστε τη φύση των ευκαιριών για προϊόντα/υπηρεσίες που δημιουργούνται από αυτά τα προβλήματα.

Ανταγωνισμός Συνοψίστε τον ανταγωνισμό. Περιγράψτε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας.

Στόχοι Αναφέρετε πενταετείς στόχους Αναφέρετε συγκεκριμένους, μετρήσιμους, πενταετείς στόχους. Αναφέρετε τους στόχους σας για το μερίδιο αγοράς. Αναφέρετε στόχους εσόδων/κερδοφορίας.

Η ομάδα Αναφέρετε ονομαστικά τον διευθύνοντα σύμβουλο και τους βασικούς διευθυντές. Συμπεριλάβετε προηγούμενα επιτεύγματα για να δείξετε ότι αυτά τα άτομα έχουν ένα ιστορικό επιτυχιών. Συνοψίστε τον αριθμό των ετών πείρας τους στον συγκεκριμένο τομέα.

Η ομάδα [Ονοματεπώνυμο] Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος [Ονοματεπώνυμο] Αντιπρόεδρος [Ονοματεπώνυμο] Διευθυντής

Απαιτήσεις πόρων Αναφέρετε τις απαιτήσεις για τους ακόλουθους πόρους: Προσωπικό Τεχνολογία Οικονομικά Διανομή Προώθηση Προϊόντα Υπηρεσίες

Οικονομικό πρόγραμμα Περιγράψτε ένα οικονομικό πρόγραμμα υψηλού επιπέδου που καθορίζει το οικονομικό σας μοντέλο και τις υποθέσεις τιμολόγησης. Αυτό το πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει αναμενόμενες ετήσιες πωλήσεις και κέρδη για τα τρία επόμενα έτη. Χρησιμοποιήστε πολλές διαφάνειες για να καλύψετε κατάλληλα αυτό το υλικό.

Κίνδυνοι και ανταμοιβές Συνοψίστε τους κινδύνους του προτεινόμενου έργου, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Υπολογίστε τις αναμενόμενες ανταμοιβές, ιδίως αν αναζητείτε χρηματοδότηση.

Βασικά ζητήματα Βραχυπρόθεσμα Μακροπρόθεσμα Προσδιορίστε βασικές αποφάσεις και ζητήματα που χρειάζονται άμεση ή βραχυπρόθεσμη επίλυση. Αναφέρετε τις συνέπειες της αναβολής αποφάσεων. Μακροπρόθεσμα Προσδιορίστε ζητήματα που χρειάζονται μακροπρόθεσμη επίλυση. Εάν αναζητάτε χρηματοδότηση, να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με τα ζητήματα που απαιτούν οικονομικούς πόρους για να επιλυθούν.

Παράρτημα Αναφέρετε συμπληρωματικά υλικά και πόρους