ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ Ορισμός:
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
Τα προπύλαια του Μονάχου
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Βία στο Χώρο Εργασίας.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
Διοίκηση επιχειρήσεων
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Έλεγχοι για την Διαχείριση Κινδύνων στις Εκδηλώσεις
Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
GRIFFITHS J. DAVID, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΠΕΚ 2012
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΣΤΟΧΟΙ 1) Σκέψου για τη χρήση του ανθρώπινου σώματος στις διαφημίσεις 2) Συζητήστε ποια μηνύματα προσπαθούν να δώσουν αυτές οι διαφημίσεις 3) Συζητήστε «την αλήθεια» αυτών των μηνυμάτων 4) Εργαστείτε από κοινού για να καταλήξετε σε εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης

Κάποιοι βασικοί κανόνες 1) Θα θέλαμε να συμμετέχεις ενεργά 2) Απάντησε στις ερωτήσεις ελεύθερα και με ειλικρίνεια 3) Θέλουμε να συζητήσουμε τι είναι σημαντικό για εσένα 4) Κανένας δεν πρόκειται να σε κρίνει

Θα μιλήσουμε για τις ΟΒΕΑ Απόδοση Εμφάνιση Βελτίωση Ουσίες

Κατηγορίες ουσιών Νόμιμες ουσίες - συμπληρώματα (π.χ., βιταμίνες, πρωτείνες, υδατάνθρακες) - Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα Παράνομες ουσίες (doping) : Ουσίες που είναι απαγορευμένες από επίσημες αθλητικές αρχές (π.χ., αναβολικά, στεροειδή, αυξητική ορμόνη, EPO, διεργετικά….).

ΘΥΜΙΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ: ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ? Θα θέλαμε να μάθουμε τις απόψεις σου σχετικά με αυτό Έχουμε προετοιμάσει μια δραστηριότητα που μπορείς να συμπληρώσεις (Δραστηριότητα 1)

ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ…

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ; ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; Οι διαφημίσεις δείχνουν πραγματικά σώματα που μπορεί κανείς να συναντήσει στο δρόμο ανά πάσα στιγμή; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις είναι αποτέλεσμα καλής προπόνησης, καλής διατροφής, προσεκτικής και ασφαλούς χρήσης ουσιών που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις δεν είναι πραγματικά; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις αποτελούν μέρος των προσπαθειών των παραγωγών των μέσων ενημέρωσης και τίποτα άλλο; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις μπορούν να αποκτηθούν από εκείνους που χρησιμοποιούν τακτικά ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση;

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ Είναι αυτές οι απόψεις αληθοφανείς; Συμμερίζονται αυτές τις απόψεις και οι άλλοι; Οι απόψεις αυτές κυριαρχούν στην κοινωνία;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΝΤΕΟ Video 1 2) Video 2

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ! Διαφημιστική εταιρία: Leo Burnett Costa Rica Εκτελεστικός Διευθυντής Δημιουργικού: Douglas Castro Διευθυντής Δημιουργικού / Κειμενογράφος: David Carvajal Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Yoshua León Φωτογράφος: Tadeuz Jalocha Πρόσθετοι συντελεστές: Jennifer Caldwel

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ; Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν τα ανθρώπινα σώματα ώστε να μας κάνουν να πιστεύουμε ότι τα προϊόντα είναι καλά και/ή υγιεινά Τα σώματα που βλέπει κάποιος μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν γραφικά τεχνάσματα, επεξεργασία φωτογραφιών και άλλα μέσα για να πετύχουν τους στόχους τους Οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές!!

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Κάντε μικρές ομάδες των 4-5 ατόμων και: 1. Αναθέστε σε κάθε ομάδα ένα ΠΡΟΪΟΝ στόχο 2. Ζητήστε από κάθε ομάδα να συζητήσει και να προτείνει μια ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 3. Κάθε ομάδα μοιράζεται τις εργασίες της με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ-ΣΤΟΧΟΙ! ΡΟΥΧΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ Τώρα μοιραζόμαστε το σχέδιο διαφήμισης κάθε ομάδας…

Σας ευχαριστούμε Διαφήμιση Πραγματικότητα