Προγραμματιστής Συστημάτων και Εφαρμογών Η/Υ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Μηχανικός Δομικών Έργων
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Άγγελος Σιάτρι.  Εφαρμόζει τις τεχνικές σχεδίασης και τελικής δοκιμής προγράμματος, ενώ συντάσσει και τις ανάλογες προδιαγραφές προγραμμάτων, ακολουθώντας.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Πληροφορική Α’ Τάξης.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑ.Λ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
Ο τομέας της Πληροφορικής
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Ικανότητες και δεξιότητες.
Συμμετέχοντες 1. Αβραμοπούλου Γεωργία 2. Αντωνοπούλου Ελευθυρία
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
1.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Δικηγόρος.
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγραμματιστής Συστημάτων και Εφαρμογών Η/Υ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Επάγγελμα ΥΠΕΥΘΥΝΗ: κα Μακρή Μαθητής: Κίτσου Αλέξανδρος Προγραμματιστής Συστημάτων και Εφαρμογών Η/Υ

Η εκμάθηση του προγραμματισμού διδάσκει μαθήματα στην πραγματική ζωής “Coders change the world. They build new, amazing things faster than ever before. Anyone with imagination can learn to write code.”             – Jeff Wilke SVP Consumer Business, Amazon.com Η εκμάθηση του προγραμματισμού διδάσκει μαθήματα στην πραγματική ζωής Σου μαθαίνει πώς να σκέφτεσαι για να επιλύεις διάφορα προβλήματα Και κυρίως οι προγραμματιστές αλλάζουν και χτίζουν το μέλλον Βill Gates Microsoft “Learning to write programs stretches your mind, and helps you think better, creates a way of thinking about things that I think is helpful in all domains.”

Προγραμματιστής Συστημάτων και Εφαρμογών Η/Υ Γενική Περιγραφή: Ο Προγραμματιστής H/Y σχεδιάζει προγράμματα ηλεκτρονικού υπολογιστή. Μετατρέπει τη λύση του αναλυτή σε λεπτομερή λογικά διαγράμματα και κωδικοποιεί τα προγράμματα στην επιλεγμένη γλώσσα προγραμματισμού, ώστε να είναι αναγνωρίσιμα από τον Η/Υ. Ειδικότερα, λαμβάνει πληροφορίες για ένα πρόβλημα, το αναλύει, σχηματίζει το λογικό διάγραμμα και κατασκευάζει το ανάλογο πρόγραμμα Η/Υ, το οποίο μπορεί να είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι, λογιστικό σύστημα, ή κειμενογράφος. Ουσιαστικά, προσαρμόζει τις δυνατότητες των Η/Υ στις ανάγκες του χρήστη. Ασχολείται, επίσης, με τη μελέτη και εφαρμογή νέων συστημάτων, ή με τη βελτίωση και προώθηση γνωστών εφαρμογών και ελέγχει τα προγράμματα για να βεβαιωθεί ότι τα αποτελέσματα ταιριάζουν με την πραγματικότητα και να διορθώσει τα πιθανά λάθη. Όταν το πρόγραμμα τελειοποιηθεί, ο Προγραμματιστής Η/Υ συντάσσει ένα "φάκελο προγράμματος" που περιλαμβάνει όλα τα αναλυτικά στοιχεία για την ανάπτυξη του προγράμματος και γραπτές οδηγίες για το χειριστή του Η/Υ. Επίσης, όταν ορισμένα από τα δεδομένα του προβλήματος αλλάξουν, ο Προγραμματιστής πρέπει να αναπροσαρμόσει το πρόγραμμα και να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Η δουλειά του Προγραμματιστή Η/Υ εξαρτάται άμεσα από τον αναλυτή, που έχει μελετήσει το πρόβλημα και έχει προσδιορίσει τη μέθοδο με την οποία θα λυθεί. Έτσι συνεργάζεται μαζί του για να καταρτίσει το πρόγραμμα.

Απαιτούμενη Εκπαίδευση: Ο Προγραμματιστής Η/Υ μπορεί να έχει σπουδάσει στα Τμήματα Πληροφορικής των ΤΕΙ, ή να έχει αποκτήσει σχετικές γνώσεις βοηθού προγραμματιστή σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ. Ειδικά σεμινάρια ταχύρρυθμης επιμόρφωσης προσφέρονται και από εξειδικευμένες ιδιωτικές εταιρείες. Απαιτούμενες Δεξιότητες: Το επάγγελμα απαιτεί: Ερευνητικό πνεύμα, ευστροφία, ικανότητα λογικών υπολογισμών Υπομονή και ακρίβεια Μεγάλη συγκέντρωση και προσοχή στη λεπτομέρεια Ικανότητα επαγωγικού συλλογισμού και αναλυτική, καθαρή σκέψη Δημιουργική φαντασία Ευχέρεια στη χρήση αριθμών Μεγάλη δεξιότητα στο χειρισμό Η/Υ Διδακτική ικανότητα για να εξηγεί τα θέματα της πληροφορικής στους μη ειδικούς με αναλυτικό και κατανοητό τρόπο.

Οι Πανεπιστημιακές σχολές ΠληροφορικήςΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) Εργασιακές Συνθήκες και Περιβάλλον: Ο Προγραμματιστής Η/Υ εργάζεται σε συνθήκες γραφείου και σχεδιαστηρίου, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Ο χώρος εργασίας είναι συνήθως άνετος, ωστόσο η πολύωρη απασχόληση μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή μπορεί να επιφέρει σωματική και πνευματική κούραση, καθώς και πιθανότητα προβλημάτων στην όραση, εξαιτίας της ακτινοβολίας που εκπέμπει η οθόνη του υπολογιστή. Πολλές φορές απαιτείται από τον Προγραμματιστή να επισκεφτεί και άλλα τμήματα της εταιρείας όπου εργάζεται, ή να επισκεφτεί τους πελάτες στο δικό τους εργασιακό χώρο. Η εργασία του Προγραμματιστή είναι αρκετά πολύπλοκη, απαιτεί μεγάλη πνευματική προσπάθεια, συνεχή προσήλωση και αυτοσυγκέντρωση και ο επαγγελματίας, συνήθως, δεν ακολουθεί τα τυπικά ωράρια εργασίας. Σε περιπτώσεις φόρτου εργασίας, ή δημιουργίας πολύπλοκων προγραμμάτων, μπορεί να εργάζεται όλη την ημέρα και κατά τη διάρκεια της νύχτας ακόμη, προκειμένου να ετοιμάσει και να δοκιμάσει τα προγράμματα που δημιουργεί. Οι Πανεπιστημιακές σχολές ΠληροφορικήςΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)

Βιβλιογραφεία: https://en.wikipedia.org/wiki/Programmer https://collegegrad.com/careers/computer-programmers