Άκου τι είπαν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Advertisements

Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Παρουσίαση του βιβλίου Το ασημένιο μενταγιόν
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Οκτώβριος – Μάιος 2012
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Το ζώο που αγαπώ! Ο Τζάκ.
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μάθημα ζωής από ένα παιδί.
Το σεντούκι με τις 5 κλειδαριές
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
1η Δράση Ατομική δημιουργία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΜΥΛΟΙ.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
Το Σχολειό μου.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Εργασίες των μαθητών της Ε2 για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άκου τι είπαν

Το PowerPoint που ακολουθεί βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο που δόθηκε από τη φιλόλογο Ασημίνα Σαρδέλλη σε μαθητές των τμημάτων Α2, Α3, Β1, Β2, Β3, Γ2 και Α1, και στο οποίο απάντησαν ανώνυμα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα των απαντήσεων.

Η λέξη βιβλίο μου φέρνει στο νου

Ηρεμία, χαλάρωση, θετικές σκέψεις

Περιπέτεια, ταξίδι

Φίλος

Έμπνευση, ενθουσιασμός

Ύπνος, νύχτα

καλοκαίρι

Τιμή , χρήματα

Διασκέδαση

Ελεύθερη σκέψη, σκέφτομαι

Αλλά και… Σχολείο , ασκήσεις, μάθημα, άγχος

Αναγκαίο , αηδία

Αχ! , αμάν, οχ! κούραση

Χρονοβόρο, χάσιμο χρόνου

Βαρεμάρα, μούχλα

κάψιμο

Δεν διαβάζω βιβλία γιατί… Δεν διαβάζω βιβλία γιατί…

Προτιμώ να περνώ το χρόνο μου με πιο δημιουργικούς τρόπους, όπως να βγαίνω έξω με τους φίλους μου και γενικά να βρίσκομαι έξω.

Αισθάνομαι ότι χάνω το χρόνο μου τζάμπα. Προτιμώ να τα βλέπω ως ταινίες. Τα βιβλία με ζαλίζουν…

Δεν έχω ελεύθερο χρόνο ή, όταν έχω, κάνω κάτι άλλο.

Δεν μου αρέσουν

Μου θυμίζουν το σχολείο

Δεν έχω χρόνο, αλλά αν κάποιος μου δώσει ένα βιβλίο θα το διαβάσω

Διαβάζω βιβλία γιατί,

Με κάνουν να ηρεμώ

Με κάνουν να ταξιδεύω

Μπαίνω σ’ έναν άλλο κόσμο

Μου αρέσει να ταυτίζομαι με τους ήρωες

Με βοηθούν να ξεχνώ τα προβλήματα μου και να ταξιδεύω με το μυαλό μου Με βοηθούν να ξεχνώ τα προβλήματα μου και να ταξιδεύω με το μυαλό μου. Όταν διαβάζω είμαι μόνο εγώ και το βιβλίο , γίνομαι ένα με αυτό και με τους χαρακτήρες. Τα βιβλία με γεμίζουν με συναισθήματα και κάθε φορά που τελειώνω ένα βιβλίο βλέπω τον κόσμο με άλλο μάτι.

Για το PowerPoint που προηγήθηκε συνεργάστηκε η μαθήτρια του Α3 Κατερίνα Μουλιού με την φιλόλογο Ασημίνα Σαρδέλλη.