“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Νομοθετικό πλαίσιο για τα Εμπορικά Σήματα στην Ελλάδα
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΗΜΕΡΑ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής έχουμε την τιμή
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τέλεσης Μνημόσυνου υπέρ Του Μακεδονομάχου « ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΦΑ»
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
2006 / 2007.
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ.
Δημιουργία ομάδας στο facebook
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες / Αγαπητοί κύριοι,
Παιδικά γάλατα Τάξη – τμήμα : Β3β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ” Σχολικό Έτος 2014 - 2015 ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ 19 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ ΝΙΓΡΙΤΑΣ Β' ΤΑΞΗ Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν: Πετρίδου Ευφροσύνη ΠΕ 06 Κουτρόπουλος Κων/νος ΠΕ17.04

mail: 1epal-nigrit@sch.gr site: http://1epal-nigrit.ser.sch.gr/ ΕΠΑ.Λ. Νιγρίτας Νιγρίτα Σερρών Τ.Κ. 62200 Τηλ.:  2322020000  Fax:  2322020003 mail:   1epal-nigrit@sch.gr site: http://1epal-nigrit.ser.sch.gr/

Ορισμός εθισμού στο διαδίκτυο Ανήκει στο φάσμα των ψυχαναγκαστικών - παρορμητικών διαταραχών και αφορά τη χρήση του υπολογιστή με ή χωρίς σύνδεση, σε τέτοιο βαθμό ώστε να παρεμποδίζεται η καθημερινή ζωή Τρεις υποτύποι : Υπερβολικό παιχνίδι (παιχνίδια βίας κύρια αιτία εξάρτησης στα αγόρια) Σεξουαλική ενασχόληση Κοινωνική δικτύωση

Ηλικιακές ομάδες Το φαινόμενο μπορεί να εμφανιστεί σε εφήβους κατά την πρώιμη εφηβεία (10-14 ετών) ή και σε μικρότερη ακόμη ηλικία. Είναι πιο συχνό κατά τη μέση εφηβεία (15-17 ετών), κατά την οποία οι έφηβοι πειραματίζονται και σταδιακά αυτονομούνται, καθώς και κατά την όψιμη εφηβεία (> 17 ετών).

Μετά από επεξεργασία ερωτηματολογίων βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα: Αναλυτικά στοιχεία Μετά από επεξεργασία ερωτηματολογίων βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα: - 8% κάνει χρήση του Διαδικτύου πάνω από 20 ώρες την εβδομάδα και περίπου τρεις στους δέκα εφήβους σερφάρουν σε καθημερινή βάση. - 53,4% των εφήβων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για χρονικό διάστημα περισσότερο από ένα έτος.  - 26% ανέφερε καθημερινή χρήση.  - 8% κάνει χρήση πάνω από 20 ώρες εβδομαδιαίως.  - Τα αγόρια χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο περισσότερο από τα κορίτσια.  - 1% από τους εφήβους του δείγματος είχε εθιστεί στη χρήση Διαδικτύου.  - 18,2% παρουσίασε συχνά προβλήματα σχετικά με την κατάχρηση Διαδικτύου (κατάσταση πριν από το εθισμό).  - 4,2% του δείγματος είχε δεχτεί απειλές μέσω Διαδικτύου

Συμπτώματα - Εκνευρισμός όταν το παιδί είναι εκτός Διαδικτύου - Χρήση του Διαδικτύου πολύ περισσότερο από το προτιθέμενο - Ξαφνική σχολική αποτυχία - Διαταραχές ύπνου και αλλαγή των συνηθειών ύπνου - Μειωμένη φυσική δραστηριότητα Επίσης - Διαταραχή στις οικογενειακές και διαπροσωπικές σχέσεις - Αλλαγή των συνηθειών του παιδιού, όπως π.χ. - παραμέληση φίλων, αγαπημένων χόμπι - Παραμέληση της προσωπική υγιεινής του...

Συχνά λάθη του εφήβου Λάθος 1ο: 6 στους 10 ανηλίκους αναγράφουν προσωπικά στοιχεία τους στο διαδίκτυο. Λάθος 2ο: Οι έφηβοι ενδέχεται να μπαίνουν σε ιστοσελίδες για συνομιλία (τσατ), χωρίς να είναι υποψιασμένοι για πιθανούς κινδύνους. Λάθος 3ο: Στο Facebook αναρτούν φωτογραφίες και βίντεο, πέφτοντας στην παγίδα απατεώνων. Λάθος 4ο: Παίζοντας ύποπτα παιχνίδια (πόκερ, καζίνο) σπαταλούν χρήματα. Λάθος 5ο: Αποχαυνωτικές σελίδες δικτύωσης. Λάθος 6ο: Η φωτογραφική ανάρτηση-εν αγνοία των ατόμων- που γίνεται για αστείο ή για εκδίκηση συνιστά ηλεκτρονικό έγκλημα! Λάθος 7ο: Λαμβάνουν ενοχλητικά e-mail από άγνωστους ανθρώπους με προσβλητικό, τις περισσότερες φορές, περιεχόμενο.

Οι κίνδυνοι, για τη σωματική - ψυχική υγεία, που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο Διαδίκτυο Πορνογραφία Τζόγος Παρενόχληση Εκφοβισμός Αποπλάνηση Σεξουαλική κακοποίηση Παραβατικότητα Κυβερνοαυτοκτονία

Σχέσεις εφήβων Γενικότερα, οι διαπροσωπικές σχέσεις των εθισμένων εφήβων διαταράσσονται. Οι ίδιοι, προτιμούν να μένουν σπίτι ή αν βγαίνουν επιλέγουν μέρη όπως Internet Cafe. Παράλληλα, απομακρύνονται από τους φίλους τους και την οικογένειά τους, και με αυτό τον τρόπο οδηγούνται σε επικοινωνιακά αδιέξοδα με όλο το κοντινό τους περιβάλλον. Επιπλέον, αποξενώνονται από το σύνολο και ως μοναδική συντροφιά έχουν, πλέον, μόνο τον εαυτό τους. Αυτό οδηγεί σε απόλυτο εσωτερικό κενό με απώτερο αποτέλεσμα ως εύρεση διεξόδου τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Επίσης, ένα συχνό φαινόμενο είναι οι συνεχείς συγκρούσεις με το φιλικό και οικογενειακό περιβάλλον που κάποιες φορές μπορεί να εξελιχθούν και σε βίαιες αντιδράσεις.

Τρόποι αντιμετώπισης φαινομένου Ένας από τους τρόπους αντιμετώπισης είναι η Μονάδα Εφηβικής Υγείας, η οποία χρησιμοποιεί ένα κατάλληλο πρόγραμμα, το οποίο: - Προτρέπει τα παιδιά να μείνουν εκτός διαδικτύου και έτσι γίνεται παρατήρηση των αντιδράσεών τους. - Αφιερώνει χρόνο για να πείσει τους εφήβους για το πρόβλημά τους, καθώς έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να αντιμετωπιστεί. - Γι' αυτό το λόγο τους παραθέτει επιστημονικά στοιχεία για να τους κάνει να το αντιληφθούν

Φορείς που βοηθούν στην απεξάρτηση των εφήβων Στους παρακάτω φορείς μπορούν να απευθυνθούν γονείς, εκπαιδευτικοί ή όσοι ενδιαφέρονται. Από εκεί έχουν τη δυνατότητα να αποκομίσουν συμβουλές ή να εντάξουν τα παιδιά σε προγράμματα απεξάρτησης. - Μονάδα Εφηβικής Υγείας - Safer Internet - Safe Line - Health Line

Πιστεύετε ότι το φαινόμενο «εθισμός» στο Διαδίκτυο υπάρχει; Πόσες ώρες καταναλώνετε ημερησίως στη χρήση του διαδικτύου; Πιστεύετε ότι υπάρχει διαφοροποίηση του φαινομένου όσον αφορά την ομάδα κοριτσιών και αγοριών; Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης του εθισμού; Κρίνετε πως η χρήση διαδικτύου στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος είναι απαραίτητη;

Στη χώρα μας υπάρχει έλλειψη εμπειρίας, ενημέρωσης και κατάρτισης Κυρίως γιατί η επιστημονική κοινότητα άρχισε να ασχολείται με το θέμα αυτό τα τελευταία χρόνια Έτσι γίνεται συχνά λανθασμένα ταύτιση της εξάρτησης του Διαδικτύου με τις άλλες εξαρτήσεις από ουσίες

Ασφαλές Διαδίκτυο Οι επιστήμονες υγείας και οι εκπαιδευτικοί Οι επιστήμονες υγείας πρέπει να καταρτιστούν για να μπορέσουν να διαγνώσουν εάν το παιδί εμφανίζει συμπτώματα εξάρτησης του Διαδικτύου Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να καταρτιστούν προκειμένου να καταφέρουν να εντοπίσουν τα παιδιά με συμπτώματα κατάχρησης του Διαδικτύου

Πραγματικός κόσμος - Διαδίκτυο Η μεταφορά εμπειρίας από θέματα που αντιμετωπίζονται στον πραγματικό κόσμο σε θέματα που προκύπτουν στο Διαδίκτυο είναι ανεπαρκής και πολλές φορές λανθασμένη. Αυτό συμβαίνει γιατί: Η συμπεριφορά των εμπλεκομένων είναι τελείως διαφορετική Η οικογένεια, το σχολείο, η παρέα στο Διαδίκτυο απουσιάζει Η χρήση είναι ανεξέλεγκτη και η τεχνολογία βοηθά τους θύτες σε μεγάλο βαθμό