ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
SPORT.
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Πώς επηρέασε η εξέλιξη του αθλητισμού τη σύγχρονη μορφή του.
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Μεσογειακή Διατροφή Εκδήλωση «Μεσογειακό γεύμα»
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΓΓΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΕΦΗΒΕΙΑ,Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Αρίφι Ιωάννα, α4/γ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Α1 - Α
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Κολύμβηση στο Δημοτικό
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΥΓΕΙΑ.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
Project : χορεύοντας στον κόσμο
ΔΕΫΔΡΟΕΠΙΑΝΔΡΟΣΤΕΡΟΝΗ (DHEA)
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Αρχαιοελληνικές αντιλήψεις για τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 ο : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ Παράγραφος 4 η : ΑΝΕΡΓΙΑ Υπεύθυνοι Καθηγητές: Γαλανάκης Γιάννης & Μαλαγκονιάρη Μαρία, Οικονομολόγοι.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
Καλωσήρθατε!!!.
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
PROJECT Β’ΛΥΚΕΙΟΥ Τμήμα β2 Υπεύθυνη καθηγητρια Πίτσου Διαμάντω ΠΕΟ4.01
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Kids’ Athletics Seminar
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
Χ΄΄Χαραλάμπους Ευανθία και μαθητές του προγράμματος erasmous
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Ο αθλητισμός και ψυχική υγεία.
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Η Πειθαρχία στον Αθλητισμό
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα Όμιλος: Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα Γιάννης Γελεγένης Υπεύθυνος καθηγητής: Λ. Αθανασόπουλος

Περιεχόμενα Εισαγωγή Θετικά του αθλητισμού Θετικά του αθλητισμού-Συνέχεια Συμπέρασμα Εικόνες Τέλος

Εισαγωγή Ο αθλητισμός έχει ένα σημαντικό ρόλο στις ζωές πολλών. Κάτι το αξιοσημείωτο είναι ότι μερικά παιδιά αρχίζουν ένα άθλημα στην ηλικία των 5-6 χρονών, δηλαδή στην πρώτη δημοτικού. Έτσι, σε αυτή την εργασία θα αναφερθώ στα θετικά τα οποία έχει ο αθλητισμός σε νεαρή ηλικία, δηλαδή στα πρώτα 5-10 χρόνια της ζωής μας.

Θετικά του αθλητισμού Ένα από τα θετικά, φυσικά, είναι ότι ο αθλητισμός μας κρατάει σε καλή φυσική κατάσταση. Μας διδάσκει την κατάλληλη ζωή, δηλαδή όχι το: καναπές-τηλεόραση-ψυγείο, το οποία μερικοί ακολουθούν. Προστατεύει από αναρίθμητες ασθένειες (π.χ. διαβήτη, παχυσαρκία,χοληστερίνη, ακόμη και καρκίνο). Όμως φυσικά πρέπει να συνδέεται με υγιεινή διατροφή, η οποία και μας παρέχει ενέργεια, αλλά και συμβάλει , μαζί με τον αθλητισμό, σε όλα τα παραπάνω.

Θετικά του αθλητισμού-Συνέχεια Εκτός από την παρέμβαση του αθλητισμού στην σωματική υγεία, ο αθλητισμός συμβάλει και στο πνεύμα του ανθρώπου. Με την νεαρή άθληση μαθαίνουμε να παλεύουμε για αυτό που θέλουμε, όχι να τα παίρνουμε όλα έτοιμα. Επιπρόσθετα, από ένα ομαδικό άθλημα μαθαίνει κάποιος να είναι ομαδικός, να δουλεύει μαζί με άλλους για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού. Μαθαίναι να αντιμετωπίζει τους άλλους ίσους με αυτόν και όχι κατώτερους. Τέλος, σε όλα τα αθλήματα αναπτύσσεται η κριτική σκέψη, κάτι το σημαντικό, διότι «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ».

Συμπέρασμα Ο αθλητισμός συμβάλει στην υγεία του αθλητή και, εάν έχει μια θέση στην ζωή του από τα πρώτα του χρόνια, τότε του μαθαίνει να είναι βιοπαλαιστής και να είναι ομαδικός.

Εικόνες

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!! Τέλος Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!! 