Προετοιμασία της Βιβλικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Quiz για το διαδίκτυο !.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΦΥΛΟ.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Στην τάξη μου.
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άνθρωπος που ήθελε να πάει μια βόλτα στην γκρι του πόλη. Έτσι και έγινε. Έβαλε ένα γκρι πουκάμισο, ένα γκρι παντελόνι,
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
Ο γιος του παπά της ενορίας, μόλις πήρε την άδεια οδήγησής του, και ρώτησε τον πατέρα του αν θα μπορούσε να οδηγεί και αυτός το αμάξι της οικογένειας.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Το νόημα των Χριστουγέννων.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
Τα παράδοξα των καιρών μας
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Αγαπημένο μου παιδί....
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Ο Ιησούς Χριστός ως διδάσκαλος - Εισαγωγή στις παραβολές του
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προετοιμασία της Βιβλικής Αφήγησης Δορυφορικό 3ης Ομάδας

Πώς ΕΜΕΙΣ βλέπουμε το Λόγο του Θεού;

Τι χρησιμοποιώ για να ετοιμάσω το μάθημά μου; Το βιβλίο του δασκάλου ή την Αγία Γραφή; Πόσο μέρος του χρόνου που αφιερώνω για την προετοιμασία του μαθήματος πηγαίνει στην προετοιμασία της Βιβλικής ιστορίας; Τι με βλέπουν τα παιδιά να κρατώ όταν διδάσκω; Το βιβλίο του δασκάλου ή την Αγία Γραφή; Τι ποσοστό του χρόνου μου με τα παιδιά ξοδεύω για τη διδασκαλία της Βιβλικής ιστορίας;

1. Μελέτησε τη Βίβλο.

1. Μελέτησε τη Βίβλο. α. Τι συμβαίνει στην περικοπή; 1. Μελέτησε τη Βίβλο. α. Τι συμβαίνει στην περικοπή; β. Ποια είναι τα άτομα που εμπλέκονται αα σ' αυτήν την περικοπή; γ. Πού γίνονται όλα αυτά;

α. Τι συμβαίνει στην περικοπή; α. Τι συμβαίνει στην περικοπή; Πολλές φορές διαπιστώνουμε όταν σηκωνόμαστε να διδάξουμε μια περικοπή ότι δεν την ξέρουμε τόσο καλά όπως νομίζαμε. Έχει μεγάλη σημασία ακόμα και οι πιο έμπειροι δάσκαλοι να ξοδέψουν χρόνο να δουν τι λέει η περικοπή.

β. Ποια είναι τα άτομα ή οι ομάδες που εμπλέκονται σ' αυτήν την περικοπή; 1. Τι έκαναν; 2. Γιατί νομίζετε ότι το έκαναν; 3. Υπάρχει κάτι το ενδιαφέρον;

γ. Πού γίνονται όλα αυτά; γ. Πού γίνονται όλα αυτά; Σ' ένα σπίτι στην Καπερναούμ. Που ήταν η Καπερναούμ; Πώς ήταν το σπίτι;

2. Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα 2. Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα

Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα Καθώς περπατάς στο δρόμο τι βλέπεις δεξιά και αριστερά; Οι δρόμοι είναι γεμάτοι ή άδειοι; Καθώς πλησιάζεις στο σπίτι του παραλυτικού τι βλέπεις; Τι ακούς; Τι μυρίζεις; Ενώ σηκώνεις τον παραλυτικό πώς νιώθεις; Πόσο μακριά είναι το σπίτι που βρίσκεται ο Χριστός; Τι βλέπεις όταν φτάνεις στο σπίτι; Τι ακούς; Πώς νιώθεις; Πώς είναι να προσπαθείς να ανεβάσεις έναν παράλυτο άνθρωπο στην στέγη ενός σπιτιού; Οι άλλοι σε βλέπουν; Τι λένε άραγε;

Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα Πόση ζέστη κάνει; Πόση ώρα χρειάζεται για να ανοίξεις μια τρύπα στη στέγη; Με ποιον τρόπο ανοίγεις την τρύπα; Οι άνθρωποι που είναι κάτω στο σπίτι πώς αντιδρούν; Πώς αντιδρά ο Χριστός; Πώς θα καταφέρεις να κατεβάσεις το φίλο σου στο δωμάτιο; Δεν είναι επικίνδυνο; Πώς νιώθεις όταν ο Χριστός λέει ότι συγχωρεί τις αμαρτίες του φίλου σου; Πώς νιώθεις για τους γραμματείς; Πώς σου φαίνεται όταν βλέπεις το φίλο σου να σηκώνεται και να περπατάει; Τι λες όταν συναντάς τον ιδιοκτήτη του σπιτιού; Πόσον καιρό χρειάζεσαι για να επανορθώσεις τη ζημιά που έκανες; Έχεις μετανιώνεις γι’ αυτό που έκανες;

3. Θυμήσου τη Βιβλική αλήθεια

Διάφορες Βιβλικές Αλήθειες Διάφορες Βιβλικές Αλήθειες Μπορούν να φέρουν τους φίλους τους στο Χριστό. Ο Χριστός μπορεί να συγχωρήσει τις αμαρτίες τους. Ο Χριστός μπορεί να κάνει τα πάντα.

4. Γράψε ένα σκελετό του μαθήματος που θα μπορέσεις να ακολουθήσεις 4. Γράψε ένα σκελετό του μαθήματος που θα μπορέσεις να ακολουθήσεις

ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ Σημαντικά γεγονότα γραμμένα στη σειρά. Βιβλικά εδάφια που θα διαβάσεις μέσα στην τάξη ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ Λέξη προς λέξη γραμμένο το σχέδιο του μαθήματος με υπογραμμισμένες τις βασικές ιδέες.

Γλυκύτερος από το μέλι Πιο δυνατός από σφυρί Λυχνάρι που μας δείχνει το δρόμο Πιο κοφτερός από ξίφος που ξεχωρίζει την αλήθεια και το ψέμα στη ζωή μας Σαν καθρέπτης που μας δείχνει την αμαρτία μας Πιο επιθυμητός από το χρυσάφι