Η περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
Κεφάλαιο 7 Δημόσια οικονομικά σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης Μακροοικονομία.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ 1. Μέσω των δημοσίων δαπανών πραγματοποιούνται όλοι οι στόχοι του κράτους, όπως : 1.Η ανακατανομή των πόρων της οικονομίας. 2.Η επέκταση.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού Διαδικασίες.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Η περίπτωση της Γερμανίας
ΤΟ ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου

Ανάπτυξη του Μη Κερδοσκοπικού Τομέα στο Ηνωμένο Βασίλειο Ο ΜΚΤ εκφράζεται κυρίως μέσω κυβερνητικών υπηρεσιών, οι οποίες ιδρύονται από την κεντρική κυβέρνηση για να παράσχουν εθνικές υπηρεσίες, τις οποίες οι κερδοσκοπικοί οργανισμοί δεν προσφέρουν επαρκώς. Οι κυβερνητικές υπηρεσίες περιλαμβάνουν: Εθνικές δημοκρατικές υπηρεσίες. Ενδυνάμωση της άμυνας, της αστυνομίας και του νόμου. Υποστήριξη κρατικών και διακρατικών σχέσεων. Κοινωνική ασφάλιση και επιδόματα υγείας. Παιδεία, υπηρεσίες υγείας, υποδομή μετακινήσεων, κλπ. Οι υπηρεσίες αυτές δημιουργούνται με τις απολαβές του κράτους από φόρους και άλλα έσοδα που εισρέουν στο Κρατικό Ταμείο. Τα κρατικά κονδύλια κατανέμονται με τις διαδικασίες του κρατικού προϋπολογισμού.

Ανάπτυξη του Μη Κερδοσκοπικού Τομέα στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Επιπλέον, στον ΜΚΤ ανήκουν τα Φιλανθρωπικά Ιδρύματα, αφού καλύπτουν τις προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος: Πρέπει να διέπονται από τον εθελοντισμό. Να παράγουν μερικά δημόσια ή εξωτερικά οφέλη. Να μην διανέμουν τα κέρδη τους σε όσους τις ελέγχουν. Φοροαπαλλαγές Οι φιλανθρωπικές οργανώσεις εξαιρούνται από τις περισσότερες μορφές άμεσης φορολογίας, συμπεριλαμβανομένων των εισοδημάτων και φόρων εταιριών υπό τον όρο ότι το εισόδημα από το οποίο ζητείται έκπτωση, χρησιμοποιείται για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο Οι κύριες πηγές χρηματοδότησης των ΑΕΙ για το έτος 94 – 95 ήταν: Τοπικές Αρχές Αυτοδιοίκησης (12%). Συμβούλιο Χρηματοδότησης της Περαιτέρω Εκπαίδευσης (0,5%). Συμβούλιο Χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης (42,5%). Ερευνητικά Συμβούλια (5%). Άλλοι κυβερνητικοί φορείς (6,5%). Δίδακτρα ξένων φοιτητών (4,5%). Παροχή υπηρεσιών στέγασης και σίτισης φοιτητών (6,5%). Κληροδοτήματα (3,5%). Έσοδα από την διεξαγωγή έρευνας (2,5%). Άλλα έσοδα (16,5%). Σύνολο εσόδων: 8,197 εκ. λίρες.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων προέρχεται από το Συμβούλιο Χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Αρμοδιότητα του Συμβουλίου είναι να κατανέμει τα κονδύλια που έχουν εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Η κατανομή στα 144 Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης και 70 Ανώτερης, γίνεται βάσει αλγόριθμου. Ο αλγόριθμος αυτός λαμβάνει υπόψη στοιχεία από 44 κυψέλες χρηματοδότησης, που καλείται να συμπληρώσει κάθε Ίδρυμα. Οι 44 κυψέλες χρηματοδότησης προέρχονται από: 11 κατηγορίες γνωστικών αντικειμένων. 2 τρόπους παρακολούθησης (Πλήρους και μερικής παρακολούθησης). 2 επίπεδα σπουδών (Διδασκαλία και Έρευνα). Δηλαδή: 11 Χ 2 Χ 2 = 44 Κυψέλες Χρηματοδότησης

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Πληροφορίες που χρησιμοποιούνται από το Συμβούλιο για τον καθορισμό της βάσης κατανομής της χρηματοδότησης μεταξύ των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης. Τα Ιδρύματα παρέχουν στο Συμβούλιο στοιχεία σχετικά με την κατανομή της χρηματοδότησης: δηλώνουν τον αριθμό των φοιτητών σε κάθε κυψέλη χρηματοδότησης και τον τρόπο με τον οποίο το σύνολο των κονδυλίων κατανέμεται στις διάφορες κυψέλες. Το Συμβούλιο χρησιμοποιεί τις πληροφορίες αυτές για να υπολογίσει τον μέσο όρο της μονάδας χρηματοδότησης ανά κυψέλη σε κάθε Ίδρυμα. Προβλέπεται και συμπληρωματικό ποσό ως αντιστάθμισμα στον πληθωρισμό.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Η χρηματοδότηση προβλέπει συνεχές πρόγραμμα αξιολόγησης της ποιότητας της διδασκαλίας ανά γνωστικό αντικείμενο. Περιλαμβάνει επισκέψεις στο χώρο κάθε πανεπιστημίου από ελεγκτική ομάδα. Αν η ποιότητα κριθεί μη ικανοποιητική, δίνεται περιθώριο ενός χρόνου για τη βελτίωση της. Στην περίπτωση που στο νέο έλεγχο η ποιότητα εξακολουθεί να κρίνεται μη ικανοποιητική, αποσύρεται η βασική χρηματοδότηση και μειώνονται οι θέσεις των φοιτητών για το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Χρηματοδότηση έρευνας (1995 – 1996) Έρευνα της οποίας αξιολογείται η ποιότητα (600 εκ. λίρες). Γενική έρευνα (20 εκ. λίρες). Αναπτυξιακή έρευνα (16 εκ. λίρες). Υπολογισμός της έρευνας μετά από αξιολόγηση της ποιότητας. Η συνολική χρηματοδότηση κατανέμεται στα 72 γνωστικά αντικείμενα (μονάδες αξιολόγησης). Κατανέμεται αναλογικά στα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης με βάση την ποιότητα της έρευνας πολλαπλασιαζόμενη με την έκταση της έρευνας που αναλαμβάνει το Ίδρυμα να διεξάγει.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Χρηματοδότηση Αναπτυξιακής έρευνας. Αφορά κυρίως τα νεοσύστατα πανεπιστήμια. Κατανέμεται βάσει του αριθμού του Ερευνητικά ενεργού προσωπικού των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης που επιλέγονται για τη χρηματοδότηση αυτής της μορφής. Χρηματοδότηση Γενικής Έρευνας. Χρηματοδότηση γενικής έρευνας που ενέχει συνεργασία με Βιομηχανίες. Κατανομή μεταξύ των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης ανάλογα με τα εισοδήματα κάθε Ιδρύματος για τη Γενική Έρευνα, στην οποία τηρεί το Ίδρυμα τα πνευματικά δικαιώματα.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Άλλες μορφές χρηματοδότησης από το Συμβούλιο Χωρίς αλγόριθμο (387 εκ. λίρες). Η χρηματοδότηση αυτή περιλαμβάνει: Επιδότηση για την περιοχή του Λονδίνου, για τα Μουσεία, κλπ. Κονδύλια για την πραγματοποίηση συγκεκριμένων σκοπών (πχ. ανάπτυξη των βιβλιοθηκών, της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, κλπ.) για τους οποίους τα Ιδρύματα καταθέτουν προσφορές. Μεταβατική (14 εκ. λίρες). Η χρηματοδότηση αυτή αφορά: Αλλαγές στον τρόπο χρηματοδότησης που δεν μπορούν να ενταχθούν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, σε περίπτωση που ένα Ίδρυμα έχει χρηματοδοτηθεί σε προηγούμενα χρόνια με διαφορετικό καθεστώς.

Χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (συνέχεια) Χρηματοδότηση κεφαλαίου – υποδομής Βάσει αλγόριθμου (248 εκ. λίρες). Νέα κτήρια (61 εκ. λίρες). Συντήρηση κτηρίων (44 εκ. λίρες). Άνω του 70% κατανέμεται με αλγόριθμο και καταβάλλεται ως ξεχωριστή χρηματοδότηση. Το σύνολο για κάθε Ίδρυμα αποτελείται από ένα ελάχιστο κοινά αποδεκτό ποσό, προστιθέμενο σε ένα ποσό που υπολογίζεται έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει το επίπεδο της διδασκαλίας και της ερευνητικής δραστηριότητας κάθε Ιδρύματος. Η χρηματοδότηση νέων κτηρίων αφορά νέα προγράμματα που εγκρίθηκαν από το Συμβούλιο. Η επιδότηση για τη συντήρηση των κτηρίων βασίζεται σε μελέτες.

Προτάσεις για Χρηματοδότηση από την Dearing Committee Οι απόφοιτοι που απορροφούνται από την αγορά εργασίας, εφόσον έχουν ωφεληθεί από την Ανώτατη Εκπαίδευση μέσω της εξασφάλισης προοπτικών εργασίας και μελλοντικής αμοιβής, να αυξήσουν την συνεισφορά τους στο μέλλον στην κάλυψη των δαπανών της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η οικονομική ενίσχυση της Ανώτατης Εκπαίδευσης και της Πρακτικής Άσκησης από τους εργοδότες θα πρέπει να έχει τη μορφή συμμετοχής στο κόστος της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης των εργαζομένων.

Προτάσεις για Χρηματοδότηση από την Dearing Committee (συνέχεια) Ταυτόχρονα, υποστηρίζει ότι το κράτος θα πρέπει να παραμείνει η κύρια μορφή χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης, καθώς: Έχει άμεσο συμφέρον να διασφαλίσει την ανταγωνιστικότητα των ΑΕΙ σε σχέση με τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά και διεθνή Ιδρύματα. Πρέπει να επενδύσει στο μέλλον με την κατάρτιση έμπειρου και εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού. Πρέπει να διασφαλίσει την κοινωνικά δίκαιη πρόσβαση όλων των πολιτών στα οφέλη που προκύπτουν από την ανώτατη εκπαίδευση. Πρέπει να διασφαλίσει τα οικονομικά και πολιτιστικά οφέλη που η ανώτατη εκπαίδευση μπορεί να προσφέρει σε όλο το έθνος. Επιπλέον, υπέδειξε στην Κυβέρνηση την μακροπρόθεσμη αύξηση της επένδυσης στην Ανώτατη Εκπαίδευση, παράλληλα με την αύξηση του ΑΕΠ.

Προτάσεις για Χρηματοδότηση από την Dearing Committee (συνέχεια) Επιπλέον, συνέστησε στην Κυβέρνηση να διευκολύνει την καθιέρωση ενός κεφαλαίου δανείου ύψους 400 – 500 δις λιρών, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από κοινού με δημόσιους και ιδιωτικούς χορηγούς έρευνας, με σκοπό την ενίσχυση της έρευνας σε τμήματα που εμφανίζουν υψηλές ερευνητικές προδιαγραφές.