ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Επικοινωνία και Διαπροσωπικές Δεξιότητες στην φροντίδα των Ασθενών με καρκίνο Άντρεα Κκούφου, MA Ψυχολόγος Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Ψυχοακουστική Διαταραχές επικοινωνίας
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Διαπολιτισμική Επικοινωνία (Επικοινωνία σε Διεθνή Περιβάλλοντα)
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Γνωστικά Μαθησιακά Προβλήματα
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Προώθηση / Επικοινωνία
Μ. Σαριδομιχελάκης Παθολογική Κλινική, Τμήμα Κτηνιατρικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 1. ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ Σ ΚΑΙ ΤΗ Γ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διδασκαλία στην Β’ Λυκείου Τριγωνομετρία. Επίλυση προβλημάτων στην Τριγωνομετρία Κατανόηση την σχέση των τριγωνομετρικών αριθμών μεταξύ τους Συσχέτιση.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Μη λεκτική επικοινωνία (ως στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος)
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Ακοή, επικοινωνία, ομιλία (b)
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Βασικό στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
H τηλεόραση και το παιδί
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Μη λεκτική επικοινωνία
Αποσυνδετικές διαταραχές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η επικοινωνία είναι μια αμφίδρομη διαδικασία που περιλαμβάνει την ακούσια ή εκούσια μετάδοση και κατανόηση ενός μηνύματος μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ανθρώπων. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Μια πηγή από την οποία το μήνυμα μεταδίδεται. Ένα μήνυμα που αποστέλλεται. Ένα κανάλι για την επικοινωνία του μηνύματος Ένας δέκτης του μηνύματος.

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Άσκηση επιρροής και δύναμης. Ανακούφιση της μοναξιάς, της κατάθλιψης και του άγχους. Λήψη ποιότητας φροντίδας. Διευκόλυνση της προσαρμογής στην αλλαγή. Συμμετοχή στην λήψη αποφάσεων. Διέγερση της σκέψης. Διατήρηση των κοινωνικών δικτύων.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1) ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1) ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Χρησιμοποίηση μη λεκτικών μηνυμάτων (αφή, οπτική επαφή κτλ). Κοντινή απόσταση κατά την έναρξη της επικοινωνίας (αμεσότητα). Επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο, στο ίδιο ύψος. Γνωρίζοντας και προφέροντας το όνομα του ηλικιωνένου. Χρήσιμοποίηση ενός αντικειμένου που είναι οικείο και αγαπητό στον ηλικιωμένο (φωτογραφία).

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (2) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (2) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ Χρησιμοποίηση θερμού ενθαρρυντικού τόνου φωνής. Ελαφρώς δυνατότερη ομιλία. Χρήση σαφούς απλού περιεχομένου, με σύντομες προτάσεις. Επανάληψη και επαναδιατύπωση προτάσεων ότα κρίνεται σκόπιμο. Χρήση διευκρινιστικών ερωτήσεων για έλεγχο της κατανόησης. Προσπάθεια για ερμηνεία της συμπεριφοράς και της επικοινωνίας του ηλικιωμένου. Επιβεβαίωση του ηλικιωμένου όταν χρειάζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Απευθύνοντας τον λόγο στους ηλικιωμένους όταν αυτοί δεν είναι προσηλωμένοι. Μιλώντας γρήγορα και σε χαμηλό τόνο. Χρήση επιθετικού τόνου φωνής. Χρήση πολύπλοκων προτάσεων. Έχοντας μη ρεαλιστικές προσδοκίες Δίνοντας ανεπαρκείς εξηγήσεις Αποκλείωντας το ηλικιωμένο άτομο από την επικοινωνία. Μη αναγνώριση της μη λεκτικής επικοινωνίας.

ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Πρόκληση συναισθηματικών αλλαγών (πλήξη, ανησυχία, οξυθυμία, άγχος). Αποδιοργάνωση της αντίληψης Ανικανότητα σκέψης και επίλυσης προβλημάτων. Αύξηση οργανικών συμπτωμάτων Συμβολλή στη διακύμανση του συναισθηματικού επιπέδου. Διαταραχή καθημερινών συνηθειών, όπως ο ύπνος. Πρόκληση αποπροσανατολισμού λόγω ενός ξένου περιβ’αλλοντος.