Χρονικός Προγραμματισμός των έργων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
1 Διοικητική των επιχειρήσεων Ενότητα 12 :Διαδικασίες και Συστήµατα Ελέγχου Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 3: Αντικείμενο, αρχές, σκοπός της Δασοκομίας Συσταδογνωσία Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 18 Οκτωβρίου.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ PERT Τα σύνθετα έργα απαιτούν μια σειρά ενεργειών για την υλοποίησή τους, μερικές από τις οποίες μπορεί να γίνουν σειριακά και άλλες είναι δυνατόν.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Δικτυωτός Προγραμματισμός έργων
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ετήσια ερευνητική εργασία (project)
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
Οι οδοί και η ιστορία τους
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρονικός Προγραμματισμός των έργων 1η εβδομάδα Χρονικός Προγραμματισμός των έργων Προγραμματισμός κατασκευής του έργου: Μελέτη και ανάλυση όλων των εργασιών και των δραστηριοτήτων Καθορισμός μεθόδων εργασίας Απαραίτητα μηχανήματα και ανθρώπινο δυναμικό Προϋπολογισμός χρόνων και κόστος κατασκευής κάθε επιμέρους δραστηριοτήτων ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας Νίκος Μπλάνας

Ανάλυση του δικτύου (χρονικός προγραμματισμός). Η ανάλυση και ο έλεγχος ενός έργου, αποτελείται από τα εξής βασικά στάδια: Ανάπτυξη του δικτύου. Ανάλυση του δικτύου (χρονικός προγραμματισμός). Έλεγχος της πορείας της κατασκευής του έργου. Καταμερισμός του έργου σε επιμέρους εργασίες (δραστηριότητες). Καθορισμός της μεθόδου κατασκευής (μεθοδολογίας υλοποίησης) και της χρονολογικής σειράς των επιμέρους δραστηριοτήτων. Εκτίμηση των διαφόρων διαρκειών μιας δραστηριότητας για διάφορους συγκεκριμένους συνδυασμούς διαθέσιμων μέσων (δηλαδή για διάφορους τρόπους εκτέλεσης). ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Πρόγραμμα του έργου ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Ανάλυση Έργου Η διαδικασία ανάλυσης ενός έργου είναι μια συνεχής εργασία που ξεκινά από την αρχή του έργου με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα και καθώς νέα στοιχεία γίνονται γνωστά αναπροσαρμόζονται τα αρχικά σχέδια, προκειμένου να ενσωματώσουν και τις νέες πληροφορίες. Το είδος της ανάλυσης και η ακρίβειά της είναι προφανές ότι θα βασιστεί σε επιμέρους θέματα. Όπως για παράδειγμα: αν το υπό μελέτη έργο έχει συγκεκριμένους διαθέσιμους πόρους για την υλοποίησή του ή αναμένεται να αποκτήσει, αν είναι γνωστές εξαρχής οι επιμέρους εργασίες του, η σειρά εκτέλεσής τους και οι διάρκειες αυτών ή αν για ορισμένες από τις επιμέρους εργασίες τα στοιχεία αυτά θα είναι γνωστά σε ενδιάμεσα στάδια του έργου αν είναι δυνατόν να υπάρξουν άλλοι λόγοι που να επηρεάσουν τη συγκεκριμένη διαδικασία. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Πλεονεκτήματα της Διαδικασίας Ανάλυσης ενός Έργου Τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την ανάλυση ενός έργου και βοηθούν στην παρακολούθηση της πορείας και τον έλεγχο της καλής υλοποίησης ενός έργου είναι τα εξής: γίνεται υποχρεωτικά προσχεδιασμός των ενεργειών, ενώ εξασφαλίζεται συνεργασία και συντονισμός μεταξύ των τμημάτων, απαιτείται σαφής και σε βάθος, ορισμός κάποιων στόχων, επιτυγχάνεται ευκολότερα η ολοκλήρωση έργων και συνεπώς είναι πιο ακριβής η πρόβλεψη του κόστους του έργου, εξασφαλίζεται πιο αποτελεσματικός προϋπολογιστικός έλεγχος μετά από εκτενή ανάλυση των αναγκών σε πόρους, διαπιστώνονται οι σχέσεις ανάμεσα στις διάφορες ενέργειες, υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης του πραγματικού με το προβλεπόμενο κόστος, καθώς το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη - γρήγορος εντοπισμός των πηγών καθυστέρησης και του υπερβολικά υψηλού κόστους. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ GANTT Τα διαγράμματα GANTT δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά από τον Henry Gantt to 1903. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο γεγονός ότι το κάθε έργο χωρίζεται σε μια σειρά από καλά καθορισμένες εργασίες μικρότερης διάρκειας, των οποίων το κόστος και η διάρκεια είναι δυνατόν να εκτιμηθεί. Επίσης, όπως ισχύει και σε όλους τους τύπους σχεδιαστικών μεθόδων και εδώ ισχύει ότι η σχεδίαση ενός διαγράμματος GANTT ακολουθεί σε γενικές γραμμές συγκεκριμένα στάδια. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Αποφασίζεται η ακριβής σειρά των επιμέρους εργασιών. Στάδια Αποφασίζεται για το ποιες θα είναι οι επιμέρους εργασίες, ξεκινώντας από την αρχή προς την ολοκλήρωση του έργου ή ακολουθώντας την ανάποδη πορεία. Αποφασίζεται η ακριβής σειρά των επιμέρους εργασιών. Καταγράφονται οι αλληλεξαρτήσεις μεταξύ των επιμέρους εργασιών (ρωτώντας για την κάθε επιμέρους εργασία «ποιες είναι οι εργασίες που θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί πριν να είναι δυνατή η έναρξη της συγκεκριμένης εργασίας;»). Εκτιμώνται οι χρόνοι υλοποίησης των επιμέρους εργασιών. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Γενικές Αρχές Σχεδίασης ενός Διαγράμματος GANTT Κάθε εργασία παριστάνεται στην πράξη με μια οριζόντια μπάρα, η οποία μπορεί να είναι μια απλή γραμμή ή να είναι ένα παραλληλόγραμμο, που εκτείνεται σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα το οποίο είναι η χρονική διάρκεια της κάθε εργασίας. Οι ημερομηνίες ελέγχου του έργου συνήθως παριστάνονται με κατακόρυφες διακεκομμένες γραμμές, ενώ για να παρουσιαστεί η πρόοδος μιας συγκεκριμένης εργασίας αυτό είναι δυνατό να γίνει: ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Παράσταση προόδου σε διάγραμμα GANTT με τη σχεδίαση μιας οριζόντιας γραμμής κάτω από την αντίστοιχη μπάρα που τέμνει η διακεκομμένη γραμμή δείχνοντας την πρόοδο που έχει γίνει στην αντίστοιχη εργασία ως τη στιγμή του ελέγχου ή σκιάζοντας με διαφορετικό χρώμα ή πιο έντονα το τμήμα της μπάρας που απεικονίζει το ποσοστό της εργασίας που έχει ήδη εκτελεστεί. Παράσταση προόδου σε διάγραμμα GANTT ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Διάγραμμα GANTT με παράσταση προόδου των εργασιών ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Πίνακας Δραστηριοτήτων για την κατασκευή βεράντας σπιτιού ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Διάγραμμα GANTT για την κατασκευή βεράντας σπιτιού ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Πλεονεκτήματα Χρήσης των Διαγραμμάτων GANTT οι μπάρες των επιμέρους εργασιών είναι δυνατόν να τοποθετηθούν με όποια σειρά δίνει το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα, προκειμένου να μην επικαλύπτουν η μία εργασία την άλλη και να φαίνεται η κρίσιμη διαδρομή και η λογική του έργου με βάση την οποία θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο για την κάθε εργασία, μόλις αυτή τελειώσει, ποιά είναι η εργασία που ακολουθεί. Οπτικά αυτό φαίνεται και από τις κάθετες γραμμές που δείχνουν το σημείο λήξης μιας εργασίας και έναρξης της επόμενης εργασίας, δίνει σε κάθε χρονική στιγμή την κατάσταση που βρίσκεται οποιαδήποτε εργασία ενός έργου, βοηθά στην πράξη για να εκτιμήσει κάποιος τους απαιτούμενους πόρους και το ανθρώπινο δυναμικό που θα πρέπει να δεσμεύσει για την κάθε επιμέρους εργασία, μπορούν να σημειωθούν πάνω στο διάγραμμα κρίσιμα γεγονότα που είναι δυνατόν να συμβούν παράλληλα με την εκτέλεση ενός έργου. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Μειονεκτήματα Χρήσης των Διαγραμμάτων GANTT είναι δυνατόν αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω για την εκτίμηση των απαιτούμενων πόρων και ανθρώπινου δυναμικού να είναι και μειονέκτημα αν δεν προσέξει κάποιος και δεν λάβει υπόψη του ότι το μήκος της κάθε μπάρας δεν δίνει καμία άμεση πληροφορία για το απαιτούμενο ανθρώπινο δυναμικό ή τους απαιτούμενους πόρους, αλλά μόνο κάποια ένδειξη για τις απαιτούμενες ποσότητες, στο διάγραμμα GANTT, δεν παρουσιάζονται ποιες επιμέρους εργασίες είναι αλληλεξαρτώμενες μεταξύ τους. Το μόνο που φαίνεται, είναι οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης τους. Πάντως εφόσον χρησιμοποιείται κάποιο σχεδιαστικό πακέτο για τη σχεδίαση ενός διαγράμματος GANTT, είναι εφικτό να συμπεριληφθούν εκεί και οι υπάρχουσες αλληλεξαρτήσεις μεταξύ των επιμέρους εργασιών, Μειονέκτημα ενός διαγράμματος GANTT είναι ότι δεν είναι δυνατόν να ληφθούν υπόψη εξαρχής τυχόν αστάθμητοι παράγοντες, ακόμα και αν είναι γνωστό ότι ενδέχεται να επηρεάσουν την καλή εκτέλεση μιας εργασίας ή / και του συνολικού έργου. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ η Δ-500 είναι αρχική Δ και διαρκεί 2 ημέρες οι Δ-501 και Δ-502 ακολουθούν χρονικά την Δ-500 και διαρκούν 3 και 5 ημέρες αντιστοίχως. η Δ-503, διαρκεί 4 ημέρες, μπορεί να αρχίσει 3 ημέρες μετά την αρχή της Δ-502 και μπορεί να ολοκληρωθεί όχι σε λιγότερο από 2 ημέρες μετά την ολοκλήρωση της Δ-502 Η Δ-504 μπορεί να αρχίσει μετά την ολοκλήρωση της Δ-503 και διαρκεί 4 ημέρες Η Δ-505 διαρκεί 3 ημέρες και μπορεί να αρχίσει 2 ημέρες μετά την έναρξη της Δ-504 και να τελειώσει 1 ημέρα μετά το τέλος της Δ-504. Η Δ-506 είναι η τελική δραστηριότητα, μπορεί να αρχίσει μετά το πέρας της Δ-505 και διαρκεί 4 ημέρες ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

1η εβδομάδα 2η εβδομάδα 3η εβδομάδα 4η εβδομάδα Δραστηριότητα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 500   501 FS=0 502 FF=2 503 SS=3 504 FF=1 505 SS=2 506 ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

1η εβδομάδα 2η εβδομάδα 3η εβδομάδα 4η εβδομάδα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Δραστηριότητα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 500   501 FS=0 502 FF=2 503 SS=3 504 FF=1 505 SS=2 506 ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

ES EF LS LF ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: όταν LF - EF = 0 χρονικό περιθώριο όταν LS - ES = 0   ------------------------------- ------------------------- LS LF ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

Καμπύλη S μέθοδος για την αποτύπωση των χρηματορροών που απαιτούνται για την εκτέλεση ενός έργου έχει μορφή “s”, αφού τα έργα συνήθως ξεκινούν σχετικά αργά, προχωρούν με ταχύτερους ρυθμούς και στο στάδιο της ολοκλήρωσης τους ο όγκος των εργασιών αρχίζει να φθίνει. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

χρόνος 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Εξοδα 2,5 7,5 1,2 Εσοδα 15 ΔΔΕ 7η 15 ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ελληνόγλωσση Βιβλιογραφία Burke R. (2002), Διαχείριση Έργου - Τεχνικές Σχεδιασμού και Ελέγχου, εκδ. Κριτική. Δημητριάδης Α. (1996), Διοίκηση - Διαχείριση Έργου, εκδ. Νέες Τεχνολογίες. Κιουντουζής Ε. (1991), Διοικητικός Προγραμματισμός Έργων Πληροφορικής, εκδ. Σταμούλης. Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία Bergen S.A. (1986), Project Management, Basil Blackwell Harris J. (1997), Sharpen Your Team's Skills in Project Management, McGraw Hill. Levine H.A. (2002), Practical Project Management. Tips, Tactics and Tools, Wiley. Lewis J.P. (1998), Mastering Project Management, McGraw Hill. Martin P. Tate K. (2001), Getting Started in Project Management, Wiley. Shafer S.M. Meredith J.R. (1998), Operations Management, Wiley. Taylor B.W. III (1996), Introduction to Management Science, Prentice Hall, 5η έκδοση. ΔΔΕ 7η Νίκος Μπλάνας