Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχία Τάξεις: Β΄, ΣΤ’
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο Εuropean School Radio Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο Γενική Παρουσίαση 2015 Κουρκουλάκος Ηλίας Δ/ντής του 6ου ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

Αντζέντα... Τι είναι; Σκοποί και Στόχοι; Πότε, πώς ξεκίνησε και πώς εξελίχθηκε; Ποιοί είναι απο “πίσω” καί πώς εκπροσωπείται; Πώς υλοποιείται και πώς οργανώνεται; Τι έχει κάνει μέχρι τώρα; Τι σχέδια έχει για το μέλλον;

Τί είναι; Το Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο, Εuropean School Radio (www.europeanschoolradio.eu), είναι το πρώτο και μοναδικό Διαδικτυακό Μαθητικό Ραδιόφωνο στην Ελλάδα που λειτουργεί 24 ώρες 365 μέρες.

ΣΚΟΠΟΣ Έχει γενικό σκοπό την δημιουργία Δικτύου Σχολείων, δημόσιων και ιδιωτικών, κάθε τύπου της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε απο κοινού να παράγουν ραδιοφωνικό πρόγραμμα. Οι ραδιοφωνικές εκπομπές έχουν χαρακτήρα ταυτόχρονα ψυχαγωγικό, ενημερωτικό και εκπαιδευτικό.

Είναι μια πρωτότυπη δράση η οποία εντάσσεται σε μια ευρύτερη εκπαιδευτική φιλοσοφία και θέλει το μαθητή να βλέπει το σχολείο ως χώρο δημιουργίας και έκφρασης. Το Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο προβάλλει τις ιδέες, τις δημιουργίες, τις ανησυχίες της μαθητικής κοινότητας και τις επικοινωνεί με το σήμερα. Αποτελεί δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό συμβάλλοντας παράλληλα και στην Δικτύωση Σχολείου - Κοινωνίας. ΒΙΝΤΕΟ: video VIMEO TV100, ΣΚΑΙ, 1o Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου

Επιμέρους Στόχοι 1/2 Ως προς το σχολείο Δικτύωση Σχολείου - Κοινωνίας. Δικτύωση Σχολείων. Η ενσωμάτωση της δημιουργίας οπτικοακουστικού υλικού και η χρήση του μέσου στην εκπαιδευτική - σχολική διαδικασία (αναλυτικά προγράμματα). Ως προς τους μαθητές Η ανάπτυξη συνεργατικών δεξιοτήτων και η ανάπτυξη κριτικής σκέψης Η δημιουργική χρήση του διαδικτύου Η προώθηση της ασφάλειας στο διαδίκτυο, της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και πνευματικών δικαιωμάτων και η εξασφάλισή τους.

Επιμέρους στόχοι 2/2 Ως προς το περιεχόμενο των ραδιοφωνικών εκπομπών Η ψυχαγωγία και η διασκέδαση με πληθώρα εκπομπών και ραδιοφωνικών παραγωγών. Η πλουραλιστική, αντικειμενική με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών καθώς και προϊόντων του λόγου και της τέχνης. Η εξασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων Η ευαισθητοποίηση των ακροατών για ζητήματα που άπτονται της επιστήμης, της τεχνολογίας και του πολιτισμού, τόσο ειδικού όσο και ευρύτερου ενδιαφέροντος Η προβολή και διάχυση δραστηριοτήτων σχολικών ή μαθητικών και η κοινοποίηση ερευνητικών εργασιών (project) με ενδιαφέρουσα για τους μαθητές - παραγωγούς θεματολογία. Σχολικά, μαθητικά νέα και νέα της εκπαίδευσης (π.χ. ανακοινώσεις και βραβεύσεις μαθητών σε διαγωνισμούς, συμμετοχή σχολείων σε μαθητικά συνέδρια κ.λπ., καινοτόμες δράσεις) Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η ενίσχυση του “κριτικού γραμματισμού μέσω του “γραμματισμού στα μέσα” (media literacy)

Πότε Ξεκίνησε; Δημιουργήθηκε την Άνοιξη του 2010 . Αποτελεί τη μετεξέλιξη του “Ράδιο Εκάλη” που λειτούργησε στο Γυμνάσιο Εκάλης (2008-2010). Απο το 2009 άρχισε να συμμετέχει και το Γυμνάσιο - Λύκειο Καμπάνη Κιλκίς. Απο το 2010-11 το Καμπάνη, ανέλαβε εξολοκλήρου το συντονισμό και την οργάνωση των δραστηριοτήτων για το ανανεωμένο ραδιόφωνο και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και μαθητές και μαθήτριες ώστε να συμμετέχουν με δικές τους παραγωγές. Οι ιδρυτές ήταν όλοι καθηγητές του Σχολείου Καμπάνη.

Ποιοί είναι απο “πίσω”; Τα ιδρυτικά μέλη αποτέλεσαν και τη Συντονιστική Ομάδα. Το 2014 εντάχθηκε στην συντονιστική και η Ευτυχία Τούλιου, δασκάλα. Η Συντονιστική Ομάδα πλήρης: Γιαγκούλης Νικόλαος (ΠΕ19), Γενιτζές Αναγνώστης(ΠΕ19), Χατζηκαμάρη-Σιάνου Παναγιώτα( (ΠΕ 17), Βαφειάδης Αναστάσιος (ΠΕ 04.02), Ευτυχία Τούλιου(ΠΕ70) ⧫ Απο το Δεκέμβριο του 2013, το ραδιόφωνο εκπροσωπείται απο την Επιστημονική Εταιρία "ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ" με διακριτικό τίτλο European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο http://www.esradiosociety.eu

Πώς λειτουργεί... Λειτουργεί υπο την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ. Εκπέμπει στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) και χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του (VOD , ιστολόγιο, email κα) και ταυτόχρονα απο το Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύει και αναδεικνύει με τον πιο ηχηρό τρόπο, την δράση και τις υπηρεσίες του ΠΣΔ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία. Τα τελευταία 4 χρόνια μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί πάνω από 500 σχολεία με εκατοντάδες ραδιοφωνικές ομάδες και χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες. Μόνο για το 2014-15 έχουν εγγραφεί περίπου 250 σχολεία. Οι ηχογραφημένες εκπομπές έχουν ξεπεράσει τις 2000 αυθεντικές και πρωτότυπες και αυξάνουν εβδομαδιαία καθώς και οι ζωντανές ειναι δεκάδες, ξεκινώντας από το καλοκαίρι του 2012.

Πώς λειτουργεί... 3. Εχει εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα στη μουσική απο τον αρμόδιο φορέα ΑΕΠΙ, και την ανανεώνει κάθε έτος. 4. Υπάρχει κανονισμός λειτουργίας και συντονιστική ομάδα των καθηγητών, που μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές κάθε σχολείου (και διευθυντές), εξασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία του και εξασφαλίζουν την ποιότητα του περιεχόμενου των μεταδόσεων. 5. Υπάρχει συντονιστική ομάδα μαθητών απο όλη την Ελλάδα που καθορίζει τις εκπομπές , τη μουσική,το περιεχόμενο του blog, του Facebook, κλπ.

Πολιτιστικό Πρόγραμμα σε Δίκτυο... Μέχρι τώρα, κάθε σχολείο συμμετέχει σε ενα Δίκτυο Πολιτιστικών Προγραμμάτων με το ίδιο θέμα, «Το Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο» αλλά αυτό πλέον δεν αποτελεί προϋπόθεση για συνεργασία με το ραδιόφωνο.

Τι ανέδειξε η έρευνα: Αντίκτυπο στα σχολεία... Η εφαρμογή του στο σχολικό περιβάλλον απέδειξε τον αντίκτυπο που έχει το ραδιόφωνο στη διαμόρφωση στάσεων των μαθητών σε αρκετά στάδια. Η Διαθεματικότητα, η συνεργατική μάθηση και αλληλεπίδραση εντός και εκτός θεματικών ενοτήτων του σχολείου, οι συνεργασίες μαθητών μέσω Διαδικτυακών εργαλείων και η ταυτόχρονη παραγωγή εκπομπών σε ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές,έχουν δημιουργήσει ένα καινοτομικό πλαίσιο δημιουργικότητας που παρήγαγε αποτελέσματα πέρα και από τις προσδοκίες και αρχικούς στόχους μας. Ανέδειξε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό δίκτυο - και ίσως το μοναδικό στο είδος του για τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δεοδομένα-, με καθημερινή συνεργατική δραστηριότητα και παραγωγή πρωτότυπου υλικού.

Οφέλη για τους μαθητές... Οι μαθητές μπορούν Να αναπτύξουν συνεργατικές και συμμετοχικές ικανότητες ώστε να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους άλλους Να αναπτύξουν κριτική σκέψη ώστε να είναι σε θέση να κρίνουν τις πληροφορίες που δέχονται. Να αναπτύξουν ειδικές δεξιότητες στη χρήση ΤΠΕ και πολυμέσων.

Γενικότερα οφέλη.. Γενικότερα, συντελεί στη: Δικτύωση Σχολείων Σύνδεση Σχολείων και Κοινωνίας Προαγωγή θετικού και παραγωγικού κλίματος στο σχολικό περιβάλλον

Ένα αποτελεσματικό και χρήσιμο εργαλείο στα εκπαιδευτικά προγράμματα και project .... στην καταγραφή της διαδικασίας παραγωγής της εργασίας-δράσης και παρουσίασής της. στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εργασίας-δράσης με ηχητικό τρόπο σε συνδυασμό με εποπτικές - πολυμεσικές μεθόδους αξιοποιώντας τη Διαδικτυακή παρουσία (Web Radio). τη δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των μελών του Μαθητικού Ραδιοφώνου. Το Ραδιόφωνο προσφέρει τη δυνατότητα γνωριμιών με μέλη άλλων ραδιοφωνικών ομάδων από όλη τη χώρα και το εξωτερικό. Εργαλεία είναι η διαδικτυακή παρουσία στο Ιστολόγιο, το chat, η σύνδεση με το Facebook και Τweet. Η διοργάνωση του ετήσιου Φεστιβάλ και διαγωνισμών αποτελούν επίσης σημαντικές ευκαιρίες για γνωριμίες. τη δυνατότητα για συλλογικές κοινές προσπάθειες μεταξύ διαφορετικών ραδιοφωνικών μεταξύ διαφορετικών σχολείων για την παραγωγή κοινού ραδιοφωνικού υλικού. Με τον τρόπο αυτό, ενισχύεται η συλλογική εποικοδομητική μάθηση και η ανταλλαγή εμπειριών.

Κριτικός γραμματισμός Ο σκοπός και οι στόχοι της εκπαίδευσης επικεντρώνονται στην ανάπτυξη πρωτίστως της κριτικής ικανότητας των µαθητών, στην απόκτηση του λεγόµενου «κριτικού αλφαβητισµού» ή «κριτικού γραµµατισµού». Το Μαθητικό Ραδιόφωνο έχει καθοριστική προσφορά σε αυτό καθώς οδηγεί σε αυτό υπηρετώντας τον “γραμματισμό στα μέσα”.

Δυσκολίες/Προβλήματα... Δύσκολα εντάσσεται στην καθημερινή ζωή του σχολικού προγράμματος και το πρόγραμμα υλοποιείται κυρίως εκτός σχολικού ωραρίου. Όλο το παραπάνω γίνεται πράξη σε καθημερινή βάση με την μέριμνα και προσωπική φροντίδα των μαθητών κάθε σχολείου και της συντονιστικής ομάδας των καθηγητών. Είναι μια δραστηριότητα που έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες μας και η περαιτέρω ανάπτυξή του απαιτεί την υποστήριξη από όλες τις πλευρές της Εκπαιδευτικής Κοινότητας και της Διοίκησης.

Το μέλλον... Η περαιτέρω ανάπτυξη του ραδιοφώνου είναι απαίτηση των ίδιων των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας που καθημερινά δημιουργούν νέους τρόπους και μεθόδους λειτουργίας τους με προτάσεις και πρωτοβουλίες. Ηδη επιχειρούνται "Εκπαι- δευτικά Σενάρια" για την ενσωμάτωσή του στα Αναλυτικά Προγράμματα του σχολείου.

Διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος COMMENIOUS REGIO ΤΗΣ Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ Πραγματοποίηση εκπομπών αφιερωμένων στο σχολικό εκφοβισμό. Πραγματοποίηση εκπομπής αφιερωμένης στο πρόγραμμα Commenious Regio της Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας με προσκεκλημένους από την οργανωτίκή επιτροπή του προγράμματος από την Ελλάδα και την Κύπρο. Ανάρτηση υλικού του προγράμματος στο ιστολόγιο του μαθητικού ραδιοφώνου ( http://blogs.sch.gr/esrblog) και στην ιστοσελίδα του Π.Σ.Δ. ( www.sch.gr). Διάδοση και προβολή των δράσεων του προγράμματος καθώς και του διαγωνισμού ,που θα γίνει. Παραγωγή ηχητικών σπότ κατά του σχολικού εκφοβισμού.