Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τ.Ε.Ι ΠΑΤΡΑΣ-ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Project part-financed by ERDF #1 ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ -16 Ι0ΥΛΙΟΥ 2012 “Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ. Μικτό κέρδος = Έσοδα πωλήσεων – Κόστος πωληθέντων Έσοδα πωλήσεων = Μονάδες πώλησης * Τιμή πώλησης Κόστος πωληθέντων = Αρχικό απόθεμα.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
1 Λογαριασμοί της Ομάδας 8 Μέσω της όγδοης ομάδας παρακολουθούνται οι λογαριασμοί: προσδιορισμού των αποτελεσμάτων εκμεταλλεύσεως των εκτάκτων και ανόργανων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
2ο Πακέτο σημειώσεων ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΔΟΞΑΣΤΑΚΗ ΚΑΛΛΙΑ
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Η αναλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
Εκπαιδευτική παρουσίαση
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Επωνυμία εταιρείας Μια επισκόπηση της οικονομικής απόδοσης
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Μεταβλητή – Άμεση - Οριακή κοστολόγηση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Σεμινάριο δημιουργικότητας
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας

Ημερήσια διάταξη Αναθεώρηση κύριων στόχων και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας Πώς τα πήγαμε; Οργανωτική επισκόπηση Κύρια θέματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία Αναθεώρηση στόχων προτεραιότητας Πρόοδος όσον αφορά τους στόχους Έσοδα και Κέρδος Κύριες περιοχές κατανάλωσης Σύνολο υπαλλήλων Στόχοι για την επόμενη περίοδο

Αναθεώρηση κύριων στόχων και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας Τι κάνει μια εταιρεία να ξεχωρίζει Τι κάνει μια εταιρεία επιτυχημένη Κοινό όραμα Αναθεώρηση των κύριων εργασιών των προηγούμενων ετών

Πώς τα πήγαμε; Σύντομη επισκόπηση απόδοσης σε σχέση με κάθε στόχο

Οργανωτική επισκόπηση Όνομα και τίτλος

Κύρια θέματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία Αντιμετώπιση σημαντικών θεμάτων

Αναθεώρηση στόχων προτεραιότητας Οικονομικές Ανταγωνιστικές Πρόοδος

Πρόοδος όσον αφορά τους στόχους Σύνοψη κύριων οικονομικών αποτελεσμάτων Έσοδα Κέρδος Κύριες περιοχές κατανάλωσης Σύνολο υπαλλήλων

Έσοδα και Κέρδος Προβλέψεις έναντι Πραγματικότητας Μικτό κέρδος Σημαντικές εξελίξεις Σύγκριση της εταιρείας με την υπόλοιπη αγορά

Κύριες περιοχές κατανάλωσης Έρευνα και ανάπτυξη Πωλήσεις και μάρκετινγκ Διεύθυνση και διοίκηση Περιοχές βελτίωσης Περιοχές που χρήζουν προσοχής

Σύνολο υπαλλήλων Στόχοι Αποτελέσματα

Στόχοι για την επόμενη περίοδο Στρατηγικές εργασίες Οικονομικοί στόχοι Άλλες κύριες προσπάθειες

Σύνοψη Σύνοψη κύριων επιτυχιών/προκλήσεων Επανάληψη κύριων στόχων Ευχαριστίες