ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Δημοσθένους Πωλίνα Δρακωνάκη Δέσποινα Κωνσταντίνου Μαρία Παπαχρυσοστόμου Κική.
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΥ - ΧΑΛΚΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
επιπλέει στον κουβά με το νερό.
13. ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ 13.4 ΤΑ ΔΙΝΟΡΕΥΜΑΤΑ.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Θέμα : Η διάδοση της θερμότητας στα στερεά : οι καλοί και οι κακοί αγωγοί θερμότητας Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Άννα _ Λαμπρινή Αλεξοπούλου Α.Μ.: 5761

Επιδιωκόμενοι στόχοι η διάκριση των υλικών σε αυτά που θερμαίνονται σε όλη τη μάζα τους ή μόνο στο σημείο επαφής τους με την πηγή εισαγωγή της έννοιας της διάδοσης της θερμότητας στα στερεά να διαπιστώσουν οι μαθητές πειραματικά τη μετάδοση της θερμότητας με αγωγή σε στερεό σώμα να διακρίνουν οι μαθητές διάφορα αντικείμενα σε καλούς και κακούς αγωγούς της θερμότητας

1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας) 1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας) Επικοινωνιακό πλαίσιο-ιστορία Αφήγηση ιστορίας στα παιδιά με τίτλο «Το μπρίκι της κυράς Πολυξένης». Η ιστορία παρουσιάζεται στα παιδιά με το εξής σενάριο .«Η κυρά Πολυξένη συνειδητοποιεί ότι χάθηκε το μπρίκι της από την κουζίνα και στέλνει τον άντρα της να της αγοράσει ένα καινούριο από την υπεραγορά. Φτάνοντας στην υπεραγορά βρίσκεται σε δίλημμα ποιο μπρίκι να διαλέξει γιατί βλέπει 2 είδη. Το ένα έχει πλαστικό χερούλι και το άλλο μεταλλικό. Εσείς ποιο θα του προτείνατε να αγοράσει και γιατί;». Συνέχεια ιστορίας Η εκπαιδευτικός πηγαίνει την ιστορία ένα βήμα παρακάτω . Αναφέρει ότι κ. Δημοσθένης αγόρασε το μπρίκι με το μεταλλικό χερούλι γιατί η τιμή του ήταν πιο χαμηλή λόγω προσφοράς του καταστήματος. Τους θέτει τις ερωτήσεις: Τι νομίζετε πως θα συμβεί αν ο κ. Δημοσθένης πιάσει το μπρίκι από το πλάι (σαν να πιάνει ποτήρι); Θα έπρεπε να το πιάσει από κάπου αλλού και γιατί;» «Θέλετε να το δούμε στην πράξη;» Συζήτηση – Ανίχνευση – Εισαγωγή της έννοιας της θερμότητας Διατύπωση απόψεων παιδιών

2η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) 2η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) Ερώτημα : Τι θα γίνει αν ο Κυρ. Δημοσθένη ακουμπήσει το μπρίκι με το μεταλλικό χερούλι για να φτιάξει καφέ ; Παρουσίαση υλικών που θα χρησιμοποιήσουμε(camping gas ,σκόνη καφέ και μπρίκι με μεταλλικό χερούλι Εκτέλεση πειράματος Τοποθετούμε στο camping gas το μπρίκι με το μεταλλικό χερούλι βάζοντας μέσα τον καφέ για να ζεσταθεί. Αφού διαπιστώσουν οι μαθητές το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένη η λαβή από το μπρίκι , παρακινούμε τους μαθητές να κάνουνε προβλέψεις για την αγωγιμότητα του μετάλλου . Έπειτα, προχωράμε στη διεξαγωγή του πειράματος μέσω της αφής .Τέλος , κάνουμε μια συζήτηση με τα παιδιά για τα αποτελέσματα του πειράματος .

3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) 3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) Ερώτημα : Τι θα γίνονταν αν ο κυρ Δημοσθένης αγόραζε το μπρίκι με το πλαστικό χερούλι για να φτιάξει τον καφέ και το ακουμπούσε ; Παρουσίαση υλικών που θα χρησιμοποιήσουμε(camping gas ,σκόνη καφέ και μπρίκι με πλαστικό χερούλι) Εκτέλεση πειράματος Επαναλαμβάνουμε το πείραμα παίρνοντας αυτή τη φορά μπρίκι που έχει πλαστικό χερούλι για να φτιάξουμε τον καφέ για να δούμε τι θα συνέβαινε αν αγόραζε αυτό το μπρίκι. Αφού διαπιστώσουν οι μαθητές το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένη η λαβή από το μπρίκι , παρακινούμε τους μαθητές να κάνουνε προβλέψεις για την αγωγιμότητα του πλαστικού . Έπειτα, προχωράμε στη διεξαγωγή του πειράματος μέσω της αφής .Τέλος , κάνουμε μια συζήτηση με τα παιδιά για τα αποτελέσματα του πειράματος .

4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης) 4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης) Παρουσίαση πίνακα και εικόνων με τα αντικείμενα . Παρουσίαση υλικών : εκτυπωμένες εικόνες αντικειμένων ( μπρίκι με μεταλλικό ή ξύλινο χερούλι, κατσαρόλα με μεταλλικά ή πλαστικά χερούλια και κουτάλα σιδερένια ή μεταλλική ) χαρτόνι μέτρου Κόλλα Μαρκαδόρο μαύρο Η εκπαιδευτικός χωρίζει τα παιδιά σε δυο ομάδες : καλοί και κακοί αγωγοί της θερμότητας. Ταξινόμηση εικόνων με τα αντικείμενα από τα παιδιά σε καλούς και κακούς αγωγούς της θερμότητας. Συζήτηση - ανακεφαλαίωση των απόψεων των 2 ομάδων και των πειραμάτων που μάθαμε .