Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Προϊοντικές Αποφάσεις Για Υπηρεσίες. Τύποι προϊοντικών αποφάσεων για υπηρεσίες.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κοινωνική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα Νίκος Δημητριάδης, Γεν. Δ/ντής STRATIS ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΠΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 5: Ακούγοντας τον Καταναλωτή Υπηρεσιών
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η ( ) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η (2016-17) Ύλη Εξετάσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSΗ141

Δομή Διαγωνίσματος 100% του βαθμού Όχι ερωτήσεις ανάπτυξης Ερωτήσεις: Σύντομης απάντησης (1-2 παραγράφους) Παραδείγματα Να είστε ακριβείς Να απαντάτε αυτό που ζητάει η ερώτηση και όχι αυτο που ξέρετε ή αυτό που νομίζετε οτι ξερετε για την ερώτηση Δεν επιτρέπεται η ανταλλαγή υλικού (γομες, στυλό, μολύβια, διορθωτικό) κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Το ιδιο συμβαίνει για τα κινητά

Διάλεξη 1η Ασκήσεις Πράξης 1 Εξέλιξη στο μάρκετινγκ υπηρεσιών Διαφορά μεταξύ αγαθών, υπηρεσιών και προϊόντων Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών Προβληματα που δημιουργούνται και λύσεις που προτείνονται Τι σημαίνει marketing myopia στις υπηρεσίες και πια τα επακόλουθα, συνέπειες για τις επιχειρήσεις; Ανάλυση μοντέλου SERVUCTION Εξέλιξη μοντέλου (5ος συστατικό στην παραγωγή υπηρεσιών)

Διάλεξη 2η Ανάλυση τρόπων / μεθόδων κατηγοριοποίησης υπηρεσιών και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Διαφορές εξατομικευμένης βασικής απο εξατομικευμένης μεγενθυμένης υπηρεσιάς (παραδείγματα) Γιατί κατηγοριοποιούμε τις υπηρεσίες;

Διάλεξη 3η Ασκήσεις Πράξης 2 (***) Ποιότητα υπηρεσιών σύμφωνα με εσωτερικές διαδικασίες και εξωτερικές αντιλήψεις Γιατί είναι σημαντική η ποιότητα στις υπηρεσίες; Αναγνώριση των κενών ποιότητας του μοντέλου SERVQUAL Γιατί προκύπτουν Πως διορθώνονται Παραδείγματα Κριτική μοντέλου SERVQUAL Περιγραφή κενών ποιότητας Πως λύνονται τα κενά ποιότητας

Διάλεξη 4η Ασκήσεις Πράξης Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις που επηρεάζουν την συμπεριφορά ενός πελάτη; Τι είναι το μάρκετινγκ σχέσεων; Γιατί οι επιχειρήσεις δεν το εφαρμόζουν; Επίπεδα δεσμών στο μάρκετινγκ σχέσεων Πως ορίζουμε την εξυπηρέτηση πελατών; Γιατί τα παράπονα των πελατών αποτελούν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών; Κάτω από ποιες προϋποθέσεις Ταξινόμηση τους Τι είδους πρότυπα χρησιμοποιούνται στις τουριστικές επιχειρήσεις; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτών των προτύπων;

Διάλεξη 5η Σπουδαιότητα ανθρώπινου παράγοντα (***) Ποιοι είναι οι πολλαπλοί ρόλοι των εργαζομένων; Ανάλυση μορφών συγκρούσεων στις υπηρεσίες Γιατί προκύπτουν Παραδείγματα Ποιές είναι οι συνέπειες τους; Πως αντιμετωπίζονται οι διάφοροι τύποι / μορφές συγκρούσεων Ανάλυση του όρου και της σημασίας της «συμμετοχικής διοίκησης» Τι είναι το εσωτερικό μάρκετινγκ και ποιά η χρήση και χρησιμότητα του; Φασεις εσωτερικού μάρκετινγκ

Διάλεξη 6η Σημασία της σηματοποίησης/επωνυμίας στις επιχειρήσεις Σύνδεση ποιότητας, σηματοποίησης και πλεονέκτημα κόστους – ποιότητας Διαφορές εταιρικής – οικογενειακής σηματοποίησης Παραδείγματα Χαρακτηριστικά επιτυχημένων εταιρικών ονομάτων Ανάλυση στρατηγικών εστίασης Επίπεδα αξιοποίησης επωνυμίας Βασικές και Συμπληρωματικές Υπηρεσίες

Διάλεξη 7η Πως δημιουργούν αξία για τον πελάτη οι επιχειρήσεις; Παράγοντες επηρεασμού τιμολογιακής πολιτικής Τι είναι η ελαστικότητα ζήτησης Από τι εξαρτάται Γιατί είναι σημαντική στις τουριστικές επιχειρήσεις Παραδείγματα ελαστικής και ανελαστικής ζήτησης Μέθοδοι τιμολόγησης και πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα τους Τμηματοποίηση υπηρεσιών βάση τιμής Προϋποθέσεις επιτυχημένης τμηματοποίησης βάση τιμής Εναλλακτικές στρατηγικές τιμολόγησης