ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
Προσωπικές δεξιότητες
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.
Διδάσκοντας Κριτική της Τέχνης
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
GRAFFITI: ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
GRAFFITI-STREET ART 4o ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
The Alchemists Δήμου Αλεξάνδρα Καψάλη Ευθυμία Καψάλης Αλέξανδρος Κουκώνης Θανάσης Αθανασίου Άρτεμις.
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
 Τέχνη – Έκφραση - Αντίδραση.  Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και κυρίως σε τοίχους, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών. 
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΠΛΗΡΤΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAFFITI
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ «Στο βλέμμα του Μπάιρον»
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Η έμπνευση των ονομάτων τους
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Patrick Commecy France
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πηγεσ εμπνευσησ των θεματων και επιρροεσ στην κοινωνια και τον πολιτισμο μασ ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΣΑΛΤΑ ΗΜΕΡΟΜΕΝΙΑ ΠΣ:12/01/15 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΜΑΔΑ: ΚΟΥΖΜΙΝΑ ΕΛΙΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΥΔΙΑ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΙΠΠΗ ΠΑΤΕΛΗΣ ΗΛΙΑΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ GRAFFITI ΩΣ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΙΝΤΕΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

GRAFFITI ζωγραφική Street art Αναγραφή κειμένου συνθήματα Αναγραφή κειμένου συνθήματα τοιχογραφίες σπηλιών τείχη ανακτόρων Ρώμη είδος κουλτούρας συναίσθημα, αυτοέκφραση πηγές έμπνευσης Ψυχολογία καλλιτέχνη Στιγμιαία μουσική Άλλη μορφή ενέργειας επιφάνειες, δημόσιους χώρους ζωγραφική Street art

εισαγωγη Βγείτε στον δρόμο. Κοιτάξτε ένα τοίχο. Να είναι ανέπαφος αποκλείεται. Το πιο πιθανό να έχει κάποια μουτζούρα, μια taggia , graffiti, συνθήματα , στοίχους. Είναι παράνομο. Αλλά πολλές φορές το αποτέλεσμα που προκύπτει ή το μήνυμα που περνάει ξεπερνάει ακόμα και τον νόμο. Η Street art για παράδειγμα , όχι μόνο είναι νόμιμη, αλλά και καλοπληρωμένη μορφή τέχνης . Ναι μορφή τέχνης!

ΠΗΓΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ Ένα σύγχρονο θέμα, που απασχολεί πολλούς καλλιτέχνες είναι η οικονομική κρίση που επικρατεί τον τελευταίο καιρό. ΕΚΦΡΑΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ: χαρακτήρα πρόσωπα ήρωες κόμικς σκηνές, μηνύματα καθημερινότητα τοίχους γέφυρες μάνδρες τρένα αυτοκίνητα

ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ WRITTERS ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ: το σχέδιο η υπογραφή το στυλ το όνομα τους Μία άδεια, εγκαταλελειμμένη αποθήκη, με άχρωμους τοίχους και επιφάνειες, μπορεί να αποτελέσει την καλύτερη πηγή έμπνευσης για μερικές ομάδες από γκραφιτάδες που κλήθηκαν να της δώσουν "ζωή" και "χρώμα" με τις δημιουργίες τους. πιο μακριά και να διαδοθεί όσο το δυνατόν περισσότερο.

ΛΟΓΟΙ Ανάγκη να μπει λίγο χρώμα στην αστική καθημερινότητα Ανάγκη να μπει λίγο χρώμα στην αστική καθημερινότητα Η επιθυμία έκφρασης απόψεων διάκρισης αναγνώριση φήμες επηρέαση νέων ώθηση αναζήτηση τρόπου έκφρασης συναισθημάτων

Επιρροές!!! Εκφράζουν ανησυχίες εμπόδια Κοινωνικές Πολιτικές Συναισθήματα κοινωνίας ανθρώπους υπαρξιακά, κοινωνικά ψυχικά ανησυχίες εμπόδια

ΣΥΝΕΧΕΙΑ… Graffiti: συνδέεται αρκετές περιπτώσεις κοινωνικές πολιτικές κοινωνικές πολιτικές συνθήκες της περιόδου Παράδειγμα: το 1960 μαθητές Αμερικής <<The wall will have their Say>> πολιτικά θέματα ποιητικά

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ

Επιρροεσ στην κοινωνια Μπροστά σε ένα graffiti ο κάθε άνθρωπος μπαίνει σε σκέψεις ανάλογα με την ηλικία του, την προσωπικότητά του και τα ενδιαφέροντά του. Νέοι άνθρωποι μέχρι 25 ετών: Θαυμασμός ταλέντου Προβληματισμός για τα πιθανά μηνύματα που μπορεί να θέλει να περάσει ο writer. Επιθυμία ένταξης σε ομάδα graffiti

3D ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Έργο τέχνης δύο διαστάσεων είδος διαδραστικής τέχνης Είναι οπτική ψευδαίσθηση της τρίτης διάστασης από μια συγκεκριμένη προοπτική. ρεαλιστικά διασκεδαστικά, συναρπαστικά Απρόσμενα, ιδιαίτερα έξυπνα

Πωσ δεχεται η κοινωνια το graffiti ; Κάποιοι θεωρούν πως τα γκράφιτι είναι αντίδραση Ως αυθόρμητη εικαστική έκφραση φαινόμενο της σύγχρονης λαϊκής κουλτούρας. Να μην είναι προσβλητικός στις κοινωνικές ομάδες. Επιφάνειες με άδεια να στιγματίσουν Θεωρείται μορφή τέχνης με τον όρο ότι δεν παραβιάζει αξίες και δικαιώματα των πολιτών. τέχνη βανδαλισμός μουντάδα των τοίχων ησυχία των κατοίκων της πόλης κατεστημένο εντάσσεται αυτόματα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ Τ. Γιατί επέλεξες το << SACK SANE>> για nickname? Τι συμβολίζει για σένα? Το επέλεξα επειδή το <<SACK>> είναι το όνομα του crew που ανήκω και το <<SANE>> (= λογικός) συμβολίζει μέρος της προσωπικότητας και του χαρακτήρα μου. Μιλώντας για graffiti και street art κάποιοι τα θεωρούν <<βανδαλισμό>>. Τι θα τους απαντούσες?

Όπως λέει και η λέξη street art όλο αυτό είναι μια τέχνη που καθένας την διαμορφώνει όπως αυτός θέλει. Πιστεύω λοιπόν πως η τέχνη δεν είναι βανδαλισμός όπως πολλοί υποστηρίζουν. Από τι εμπνέεσαι για να ζωγραφίσεις? Συνήθως από την καθημερινή ζωή μου, και από ότι με ενδιαφέρει μπορώ να πάρω ιδέες. Η οικονομική κρίση της Ελλάδας αποτελεί έμπνευση για σένα? Όπως αναφέρθηκα προηγουμένως , δεν εμπνέομαι από θέματα που δεν με απασχολούν, άλλωστε είμαι μικρός ακόμα για να με απασχολούν αυτά.

Σε ποια πόλη, χώρα ή σημείο θα ονειρευόσουν να κάνεις graffiti και γιατί? Σύνθημα Σε ποιους χώρους προτιμάς να κάνεις graffiti? Τοίχους Προτιμάς να δουλεύεις μόνος σου ή είσαι μέλος κάποιας ομάδας? Στην αρχή προτιμούσα να δουλεύω μόνος αλλά τώρα έχω ενταχθεί στην ομάδα ‘’Sack’.’ 6. Β. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ 7. Β. ΘΡΑΝΙΑ Γ. ΑΛΛΟΥ

Θεμα ερωτηματολογιου Πήγες έμπνευσης και επιρροές του graffiti στην κοινωνία και στον πολιτισμό μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΑ

ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

Από το προσχέδιο στον τοίχο: βιβλιογραφιa Art.mag.gr Wikipedia.gr 7gel graffiti.wikispaces.com www.piperies.gr/posts Από το προσχέδιο στον τοίχο: https://www.youtube.com/watch?v=LV Utfq3AIA0

ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!!!! ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!!!!