Γραπτή εργασία και παρουσίαση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΝΑΚΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΕ-1703
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΚΚΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Β2(1).
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Συνεδρίαση διευθυντών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ. Βιβλιοθήκη Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η έννοια της επιχείρησης
Microsoft Word.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραπτή εργασία και παρουσίαση Τεχνολογία Β΄ τάξη

Γραπτή εργασία Συντάσσεται από όλη την ομάδα Περιλαμβάνει μια εισαγωγή και ενότητες Αποτελεί ενιαίο αρμονικό σύνολο στη μορφή, στο ύφος και στη δομή

Ενιαία μορφή Πρέπει να αποφασιστεί από την ομάδα Παράδειγμα: Μέγεθος σελίδας Α4, γραμματοσειρά Τimes new roman, μέγεθος γραμματοσειράς 12, διάστιχο στην παράγραφο 1,5.

Εξώφυλλο Περιλαμβάνει: Όνομα και είδος επιχείρησης Ονόματα της ομάδας Το σχολείο Το τμήμα Το σχολικό έτος Δημιουργείται από το γενικό διευθυντή

Εξώφυλλο

Περιεχόμενα Αναφέρονται οι ενότητες που αναπτύσσονται στην εργασία. Γράφονται από το γενικό διευθυντή

Εισαγωγή Αναπτύσσονται: τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης, ο τόπος εγκατάστασης της, τα προϊόντα που παράγει, εικόνες σχετικές με την επιχείρηση, φωτογραφίες από τη μακέτα και την πορεία δημιουργίας της κ.λ.π. Γράφεται από το γενικό διευθυντή

Σελίδα διευθυντή Περιέχει: Ονοματεπώνυμο του μαθήτή Όνομα και είδος βιομηχανίας Διευθυντική ιδιότητα (π.χ. διευθυντής προμηθειών Κάθε μαθητής έχει τη δική του σελίδα

Σελίδα διευθυντή

Εσωτερική σελίδα Στην κεφαλίδα και στο υποσέλιδό εμφανίζεται: Το είδος της βιομηχανίας Το λογότυπο Η ιδιότητα Το ονοματεπώνυμο του μαθητή

Εσωτερική σελίδα Περιλαμβάνει: Δραστηριότητες. Ο ρόλος του διευθυντή στην επιχείρηση (πρωτοβουλίες, αποφάσεις, συνεργασίες, έντυπα κ.λ.π.). Κατασκευή. Η συμμετοχή στην κατασκευή μακέτας. Συμπεράσματα. Άποψη για την εργασία της ομάδας και για όλη την επιχείρηση. Διαθεματικές προσεγγίσεις. Αναφορά στις γνώσεις που χρησιμοποιήθηκαν από άλλα μαθήματα. Πηγές πληροφόρησης. Καταγραφή βιβλιογραφίας (έντυπα, επισκέψεις, συνεντεύξεις).

Εσωτερική σελίδα

Παράδοση εργασιών Μπορεί να γίνει: Γραπτά σε ενιαίο σύνολο. Ηλεκτρονικά σε ενιαίο σύνολο. Το αρχείο πρέπει να είναι word. Την ευθύνη για τη συλλογή όλων των σελίδων, τη βιβλιοδεσία ή το ηλεκτρονικό αρχείο έχει ο γενικός διευθυντής.

Παρουσίαση στην τάξη Βασικά στοιχεία του ρόλου Συμπεράσματα από την εκτέλεση του ρόλου Άποψη για το τμήμα του ρόλου στη βιομηχανία και γενικά για τη βιομηχανία Η συμβολή του μαθητή στην κατασκευή Κριτική για τη συνεργασία και την επικοινωνία της ομάδας

Διοργάνωση έκθεσης Παρουσίαση μακέτας Διακόσμηση του χώρου με εικόνες, αφίσες, φωτογραφίες Ενημέρωση των επισκεπτών Συμμετοχή σε άλλες εκθέσεις Δημοσιότητα στην έκθεση και προσκλήσεις επισκεπτών