ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΑ; Σενάριο διδασκαλίας ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΑ; Δανάη-Δήμητρα Αγγελιδάκη 1113201300002 Αριστείδης Παναγιώτου 1113201300099
Εισαγωγικά Ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα Θεωρίες μάθησης Κονστρουκτιβισμός
Στόχοι Να ξεχωρίζουν τα βλαστικά από τα διαφοροποιημένα κύτταρα. Να κατανοούν τη σημασία τους Να αναπτύξουν την κρίση τους Να διαχωρίζουν τους διάφορους τύπους βλαστοκυττάρων Να αντιλαμβάνονται τους μύθους και τις παρανοήσεις Να μάθουν την αξία της συνεργασίας Να σκέφτονται έξω από τα συνηθισμένα πλαίσια Να συζητούν για ένα επιστημονικό θέμα
Καινοτομίες
Εκμαίευση αρχικών αναπαραστάσεων Τι θέλετε να μάθετε γι αυτά?
Βίντεο http://learn.genetics.utah.edu/content/stemcells/scintro/
Βίντεο
Συμπληρωματική παρουσίαση Μετά την προβολή ή στις παύσεις http://learn.genetics.utah.edu/
Άλλες έννοιες Παντοδύναμα Ολοδύναμα Πολυδύναμα http://www.bio.miami.edu/
Φύλλο Εργασίας
Εικονικό εργαστήριο
Εικονικό εργαστήριο
1. Σχεδιασμός σταδίων διαφοροποίησης Στο φύλλο εργασίας 1. Σχεδιασμός σταδίων διαφοροποίησης εμβρυικά βλαστικά ενδιάμεσα στάδια ερυθροκύτταρα 2. Ποιους παράγοντες θα χρησιμοποιήσετε προκειμένου να διαφοροποιηθούν τα βλαστοκύτταρα σε i) Καρδιακά μυικά κύτταρα; ii) Παγκρεατικά κύτταρα;
Πρόσθετη Διδακτική Αξία Οπτικοποίηση της γνώσης Ενεργή εμπλοκή – βιωματική μάθηση Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες Εμπλουτισμός Αγγλικού λεξιλόγιου
Επιστημονική Αφίσα Κοινωνικές Δεξιότητες Εμβάθυνση στο θέμα Δημιουργικότητα Καταμερισμός εργασίας Παρουσίαση και επεξήγηση επιστημονικού θέματος Ανάπτυξη πολλών δεξιοτήτων
Διαδικτυακή Πλατφόρμα Ανάπτυξη ικανότητας αναζήτησης πληροφοριών από αξιόπιστες πηγές Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες Ανάπτυξη ικανότητας εξήγησης επιστημονικών θεμάτων
Επιπλέον Στόχοι
Σας ευχαριστούμε! http://constructivism512.pbworks.com/