ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για σκοπούς.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Εύη Καβαλάρη Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Ποιοι παράγοντες κάνουν τη γνώση δύναμη και ποιοι αδύναμη μέσα στις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Προς την Οικονομία της Γνώσης 3-5.
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Δημιουργία Ερωτηματολογίου Ορισμοί
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Ενότητα 5 : Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
Τεχνικές Ερωτηματολογίου Άρης Κουμπαρέλης Καθ. Εφαρμογών Τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Αργοστόλι.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ Βασικές έννοιες οργάνωσης και μεθοδολογίες αξιολόγησης – αποτίμησης δράσεων ΕΤΑΚ Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 Αμφιθέατρο Ινστιτούτου.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία Ι Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Ερωτηματολόγια 3η Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
ΑΠΑΡΤΙΩΣΗ «ΑΣΘΕΝΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» Χαράλαμπος Καλόφωνος Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
PSY 101 Μάθημα 4ον ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αλληλεξάρτηση Εσωτερικού - Εξωτερικού Ελέγχου Φοιτητές: Λιούπας Ευθύμης και Βιλλιώτης Χρήστος.
Έννοια, δομή και μέτρηση των στάσεων Η έννοια των στάσεων Η δομή των στάσεων Η μέτρηση των στάσεων Κλίμακα μέτρησης ίσων διαστημάτων Κλίμακα Likert Κλίμακα.
Σχέσεις με την Κυβέρνηση. Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση.
Στατιστική Ανάλυση. Ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι Ποιες είναι οι διαφορές; Πότε χρησιμοποιούνται; Πότε κάνω στατιστική ανάλυση;
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΙΑΛΕΞΗ 8η Κλίμακες μέτρησης Αξιοπιστία Εγκυρότητα
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
Dr. Tseles Deputy Rector of PUAS Sigala Maria PhD Candidate of EKPA
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Η χρήση του ερωτηματολογίου & κλίμακες μέτρησης στάσεων
Μοσχάτο, Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Υπαίθρια Ζωή και Κατασκηνώσεις ΑμΕΑ
ĐIỀU TRA CHỌN MẪU TRONG THỐNG KÊ
Ομάδες Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία Βάσια Αγαπητού.
Εισαγωγή Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ   ΠΑΛΟΥΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ: 260321      ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΥΘΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΑΘΛΗΤΙΚHΣ ΔΙΟIΚΗΣΗΣ   ΑΘΗΝΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014

ςκοπος της ερευνας Να αξιολογηθούν δημόσια και ιδιωτικά κολυμβητήρια από τους ασκούμενους σε αυτά. Να εκτιμηθούν παράγοντες σε κολυμβητήρια που με βάση τη βιβλιογραφία αποτελούν κλειδί για τους κατόχους αθλητικών χώρων ώστε να αποκτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Ερευνητικα ερωτηματα Είναι ικανοποιημένοι οι χρήστες από την απόφασή τους να ασκούνται σε κολυμβητήριο; Πως αξιολογούν οι χρήστες τα προγράμματα και τις υπηρεσίες του κολυμβητηρίου; Πως αξιολογούν οι χρήστες την εικόνα και τη συμπεριφορά των υπολοίπων μελών του κολυμβητηρίου; Πως αξιολογούν οι χρήστες την σχέση τους με το κολυμβητήριο; Οι χρήστες είναι αρκετά ικανοποιημένοι ώστε να συνεχίσουν να ασκούνται στο κολυμβητήριο ή και να το προτείνουν σε κάποιον υποψήφιο ασκούμενο; Υπάρχει διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών ως προς το πώς αξιολογούν τα προγράμματα και τις υπηρεσίες, την εικόνα και συμπεριφορά των υπολοίπων μελών και τη σχέση τους με το κολυμβητήριο;

μεθοδολογια Δείγμα: Ενήλικες ασκούμενοι (n=299) που βρίσκονταν κατά τη διάρκεια της έρευνας στους χώρους συλλογής των δεδομένων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τέσσερα κολυμβητήρια εκ των οποίων τα δύο βρίσκονταν στο δήμο Παλλήνης και τα υπόλοιπα δύο στο δήμο Αμαρουσίου. Από τα δύο κολυμβητήρια της κάθε περιοχής το ένα ήταν δημόσιου χαρακτήρα, όπου οι ασκούμενοι καλούνταν να πληρώσουν ένα συμβολικό αντίτιμο για τη χρήση της πισίνας και τη συμμετοχή τους στα προγράμματα, και το άλλο ιδιωτικού χαρακτήρα, όπου οι ασκούμενοι είχαν συνδρομή.

Οακα

δαϊς

ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

ωκεανος

Όργανο μέτρησης: Ερωτηματολόγιο το οποίο περιλάμβανε: 10 ερωτήσεις για τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και την εβδομαδιαία ρουτίνα των ασκούμενων 28 ερωτήσεις ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών στα κολυμβητήρια. Η αξιολόγηση έγινε μέσω κλίμακας Likert από το ένα έως και το εννέα (1-9) «Διαφωνώ Απόλυτα – Καθόλου – Καθόλου Πιθανό - Συμφωνώ Απόλυτα – Πάρα Πολύ – Πάρα Πολύ Πιθανό».

Διαδικασία συλλογής των δεδομένων: Για τη διασφάλιση της αντιπροσωπευτικότητας του δείγματος, έγινε χρήση ερευνητικού πρωτοκόλλου όπου ορίστηκαν διαφορετικές ημέρες και ώρες των επισκέψεων για το κάθε κολυμβητήριο. Η συμμετοχή του δείγματος ήταν εθελοντική και διατηρήθηκε η ανωνυμία. Οι ερευνητές συνέλλεξαν τα δεδομένα οι ίδιοι από τους ασκούμενους. Οι ερωτώμενοι συμπλήρωναν επιτόπου το ερωτηματολόγιο στους χώρους του κολυμβητηρίου κατά την είσοδο ή την έξοδό τους από την εγκατάσταση και παρουσία των ερευνητών. Η διαδικασία διαρκούσε περίπου πέντε έως δέκα λεπτά της ώρας. Πριν τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου διευκρινίστηκε στους ερωτώμενους ο στόχος της έρευνας και ο τρόπος συμπλήρωσής του. Για τη διασφάλιση της εγκυρότητας χρησιμοποιήθηκε υπάρχον ερωτηματολόγιο των Αυθίνου, Θεοδωράκη και Νάσση (2005).

Αποτελεςματα ΦΥΛΟ

ΗΛΙΚΙΑ

ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΛΗΣΗΣ ΣΕ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΩΡΕΣ ΑΝΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πως αξιολογούν οι χρήστες τα προγράμματα και τις υπηρεσίες του κολυμβητηρίου;

Πως αξιολογούν οι χρήστες την εικόνα και τη συμπεριφορά των υπολοίπων μελών του κολυμβητηρίου;

Πως αξιολογούν οι χρήστες την σχέση τους με το κολυμβητήριο;

Οι χρήστες είναι αρκετά ικανοποιημένοι ώστε να συνεχίσουν να ασκούνται στο κολυμβητήριο ή και να το προτείνουν σε κάποιον υποψήφιο ασκούμενο;

Διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών ως προς το πώς αξιολογούν τα προγράμματα και τις υπηρεσίες, την εικόνα και συμπεριφορά των υπολοίπων μελών και τη σχέση τους με το κολυμβητήριο

ΣυζΗτηςη – ΣυμπερΑςματα Οι συμμετέχοντες εμφανίζονται να είναι πολύ ικανοποιημένοι από το σύνολο των υπηρεσιών που λαμβάνουν. Επιβεβαιώνεται η άποψη από προηγούμενη έρευνα των Αυθίνου, Θεοδωράκη και Νάσση (2005) ότι οι ασκούμενοι σε ιδιωτικού τύπου χώρο άθλησης εμφανίζουν υψηλές προσδοκίες για τις εγκαταστάσεις, τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Σε σχέση με την ποιότητα εξυπηρέτησης και την ποιότητα υπηρεσιών, ανεξάρτητα με τον τύπο κολυμβητηρίου, τα δύο φύλα εμφανίζονται πολύ κοντά. Αποτέλεσμα που έρχεται σε αντίθεση με την παραπάνω έρευνα που αναφέρει πως οι γυναίκες σε ελληνικά κέντρα άσκησης εμφανίζονται πιο επιφυλακτικές στην κρίση τους.