ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνάρτηση FIXED Σύνταξη
Advertisements

Τα συστήματα ERP ως εργαλεία στην άσκηση του εσωτερικού έλεγχου Τα συστήματα ERP ως εργαλεία στην άσκηση του εσωτερικού έλεγχου Ομιλητής Νίκος Πασχαλακης.
Επάγγελμα : Ορκωτός Ελεγκτής – Λογιστής Προσοχή: τα αριθμητικά δεδομένα της παρουσίασης αναφέρονται στο έτος 2008 και ενδεχομένως έχουν τροποποιηθεί Παρουσίαση.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΑΠΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Φοιτητές: Α. Γκαμπέσης & Α. Κωστής Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2014 Επιβλέπων.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
Εισηγητής : Κωνσταντίνος Μηλιωρίτσας. Πολιτικός Μηχανικός, Προϊστάμενος Ύδρευσης ΔΕΥΑ Λαμίας. Αξιοποίηση υφιστάμενων σταθμών τηλεμετρίας ΑΠΡΙΛΙΟΣ, 2016.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 1: Απλός και σύνθετος τόκος και Εισαγωγή στο EXCEL Εργαστήριο 1 ης Εβδομάδας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
1o Γυμνάσιο Βέροιας Περιγράφοντας στατιστικά τη σχολική μας κοινότητα Αναστασία Καρακώστα ΠΕ03.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
Εφαρμογές – Ασκήσεις (Ερωτήσεις 1-3) Αναλυτής εκτιμά ότι η απόδοση της μετοχής Α και Β θα κατανεμηθεί ως ακολούθως : ΠιθανότηταΑπόδοση ΑΑπόδοση Β
1 Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός Ενότητα 5 : Μέτρα Διασποράς Γεράσιμος Μελετίου Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΟΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Αξιολόγηση επενδύσεων
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
Δρ. Παντελής Μπαλαούρας
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
Τίτλος εκπαιδευτικής έρευνας
Αξιολόγηση επενδύσεων
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Υπολογιστικά Φύλλα με το MS Excel
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Πληροφορική Κεφάλαιο 10ο: Εισαγωγή στο EXCEL 2010 Μέρος Γ
Σύστημα Ταξινόμησης & Κωδικοποίησης
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Κεφάλαιο 8 Επεξεργασία Δεδομένων και Υπολογιστικά Φύλλα
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
Case 01: Προγραμματισμός Αγροτικής Παραγωγής «AGRO» ΣΕΝΑΡΙΟ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Αρχικά.
Κεφάλαιο 5 Διακριτές Κατανομές Πιθανοτήτων.
Κεφάλαιο 6 Η Κανονική Κατανομή.
ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ;
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Copy Right© 2008 Guangzhou Startnet Software CO.,LTD
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει τις μεταβλητές που πρόκειται να μελετηθούν, (Μεταβλητές είναι τα χαρακτηριστικά ή οι παράγοντες που μεταβάλλονται, δηλ. δεν παραμένουν σε σταθερή κατάσταση ή τιμή κατά τη διάρκεια της έρευνας. Παραδείγματα μεταβλητών : Ύψος, βάρος, εμβαδόν τάξης, χρόνος μελέτης).   

ΕΞΩΦΥΛΛΟ 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΜΗΜΑ/ΟΜΑΔΑ: ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ 1 [Πληκτρολογήστε τον τίτλο του εγγράφου] ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ - ΕΙΚΟΝΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΙΡΑΣΓΕΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2015-16

Εργασία Τεχνολογίας Συμβόλαιο Μάθησης Σήμερα …………………………………… Εργασία Τεχνολογίας Συμβόλαιο Μάθησης Σήμερα ……………………………………., στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας, αναλαμβάνω τη συγγραφή γραπτής εργασίας με θέμα.................................................................................... συνεργασία με τους: .......................................................................................... Η εργασία έχει τη θέση και βαρύτητα του ετήσιου τελικού διαγωνίσματος και πρέπει να παραδοθεί μέχρι……………………………………. Η παρουσίαση της πορείας των εργασιών της έρευνας αλλά και της τελικής εργασίας θα γίνει σε ημερομηνία που θα καθοριστεί από την καθηγητή του μαθήματος. Κάθε παρουσίαση θα αξιολογηθεί και ο βαθμός της θα συνυπολογιστεί στο βαθμό του Β’ και Γ΄ τριμήνου αντίστοιχα. Έλαβα γνώση Ο κηδεμόνας … μαθητ…..

Η περίληψη δεν υπερβαίνει τη μία σελίδα! ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με την επίβλεψη της ……………και εντάσσεται στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας Γ’ Γυμνασίου. Στην Εισαγωγή αναφέρεται……………… . Το Θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει………… Το Ερευνητικό μέρος περιλαμβάνει………… Το συμπέρασμα είναι………………..   Προσοχή! Η περίληψη δεν υπερβαίνει τη μία σελίδα!

Η Εισαγωγή δεν πρέπει να υπερβαίνει τις τρεις σελίδες! ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! Η Εισαγωγή δεν πρέπει να υπερβαίνει τις τρεις σελίδες!

1.1 - Παρουσίαση του προβλήματος α) ποιο είναι το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί με τη συγκεκριμένη έρευνα, β) που στοχεύει η έρευνα, γ) το είδος της έρευνας, και δ) τα ερωτήματα στα οποία καλείται να δώσει απάντηση. Περιλαμβάνει επίσης: τις Μεταβλητές (Ανεξάρτητες, Εξαρτημένες) και τα όρια της έρευνας (Τι ερευνήθηκε ακριβώς)

1.2 - Σκοπός της έρευνας Αναφέρονται: 1.2 -  Σκοπός της έρευνας Αναφέρονται: οι λόγοι για τους οποίους ο ερευνητής αποφάσισε να ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη έρευνα, τι προσφέρει η εν λόγω έρευνα, σε ποιους μπορεί να είναι χρήσιμη (κοινωνικές ανάγκες).

1.3 - Η «υπόθεση» της έρευνας Ποια είναι η ΥΠΟΘΕΣΗ για την οποία θα αναζητηθούν απαντήσεις, αν ισχύει ή όχι, με βάση ποια υπόθεση θα συνταχθεί το ερωτηματολόγιο ή θα οργανωθεί το πείραμα; 

1.4. Μεθοδολογία της έρευνας Περιγράφεται σύντομα η μεθοδολογία που θα ακολουθήσει ο ερευνητής για να ελέγξει την ορθότητα της υπόθεσης. Π.χ. Θα να θα κατασκευάσω την …πειραματική διάταξη…. με την οποία θα κάνω ένα πείραμα….

παράγοντες που θεωρείται ότι 1.5  Παράγοντες που δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας Παρουσιάζονται όλες οι ελεγχόμενες μεταβλητές καθώς και οι παράγοντες που θεωρείται ότι δεν επηρεάζουν (ή έχουν αμελητέα επίδραση) στα αποτελέσματα της έρευνας. 

1.6 -. Περιορισμοί της έρευνας Περιγράφονται οι παράγοντες που επηρεάζουν και περιορίζουν την αξιοπιστία της έρευνας, που μπορεί να οφείλονται στις περιορισμένες δυνατότητες του ερευνητή. (πχ. περιορισμένος αριθμός πειραμάτων, περιορισμένη διάρκεια της Έρευνας, περιορισμένη ακρίβεια οργάνων, παραδοχές, κόστος.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Το Θεωρητικό μέρος δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από πέντε σελίδες. Σε αυτό εντάσσονται πληροφορίες γύρω από το θέμα από διάφορες πηγές πληροφόρησης (βιβλία, περιοδικά, προηγούμενες μελέτες, ειδικούς, διαδίκτυο, όχι όμως σελίδες κατεβασμένες αυτούσιες από το αυτό!)

2.ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 2.1 ιστορική αναδρομή-γενικά στοιχεία Αναφέρεται στην ιστορική εξέλιξη του θέματος και την σημερινή έκταση του προβλήματος. 2.2 Ορισμοί εννοιών που θα χρησιμοποιηθούν Αναφέρονται οι ορισμοί των σημαντικών για την έρευνα εννοιών (από διάφορες πηγές πληροφόρησης)

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

3.1. Περιγραφή πειραματικής διαδικασίας Περιγράφονται σε μορφή διαγράμματος ροής, τα βήματα της πειραματικής διαδικασίας. Περιλαμβάνονται επίσης σχέδια ή σκαρίφηματα (σκίτσα) της πειραματικής διάταξης (αν υπάρχει) 3.2. Φωτογραφίες του πειράματος Περιλαμβάνονται φωτογραφίες που λαμβάνονται στα διάφορα στάδια διεξαγωγής του πειράματος. 3.3. Κατάλογος υλικών και μέσων Περιλαμβάνονται τα υλικά (μηχανήματα, υλικά κατασκευής, εργαλεία κ.λπ.) ή άυλα (ερωτηματολόγια, στατιστικά δελτία κ.λπ.) που επινοήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν από τον ερευνητή.

3.4 Μετρήσεις - Αποτελέσματα Παρατίθενται οι μετρήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια του πειράματος και την παρουσίαση τους σε μορφή πινάκων. 3.5 Ανάλυση αποτελεσμάτων Περιλαμβάνεται η επεξεργασία των αποτελεσμάτων του πειράματος και η απεικόνισή τους σε γραφήματα του Excel

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

4.2 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ 4.1 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Παρατίθενται τα συμπεράσματα, με σαφείς και κατανοητούς όρους. Τα συμπεράσματα αναφέρουν πάντα την αποδοχή ή απόρριψη της αρχικής υπόθεσης. Ειδικά στην περίπτωση της έρευνας ερωτηματολογίου περιλαμβάνεται και μια γενικότερη ερμηνεία των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου. 4.2 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Περιλαμβάνονται προτάσεις για νέα συμπληρωματική έρευνα και μελλοντική διερεύνηση των ελεγχόμενων μεταβλητών. Περιγράφεται η αξιολόγηση της εργασίας από τον ίδιο τον ερευνητή. Αναφέρει: α) τα τυχόν λάθη ή παραλείψεις που εντόπισε και κάνει προτάσεις για την αποφυγή τους στο μέλλον, β) την τήρηση η όχι του χρονοδιαγράμματος κλπ. 4.3 ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Βιβλιογραφία ή ιστοσελίδες που χρησιμοποιήθηκαν