Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Απασχόληση
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Σχολική διαμεσολάβηση: Πρόληψη και επίλυση της ενδοσχολικής βίας
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Προσχολική Παιδαγωγική
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση αναστοχασμός της βιωματικής εμπειρίας στο φανταστικό πλαίσιο μάθηση

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ συνεισφέρει στην: Προσωπική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη Επικοινωνία, τη γλώσσα και τη λογοτεχνία Ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Διδακτική της φυσικής Ανάπτυξη της δημιουργικότητας Γνώση και κατανόηση του κόσμου

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ Προσωπική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη: Η ΔΤΕ είναι μια περιεκτική, κοινωνική, ομαδική δραστηριότητα που προκαλεί τη συναισθηματική εμπλοκή Η ΔΤΕ δίνει στο παιδί μια αίσθηση της ταυτότητά του ως μέρος μιας ομάδας

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ εξαρτάται από την αμοιβαία εμπιστοσύνη, την υποστήριξη και τον αλληλοσεβασμό Η ΔΤΕ βοηθά τα παιδιά να δημιουργήσουν θετικές σχέσεις μέσω των ομαδικών δράσεων

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ είναι ένα πλαίσιο για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της δημιουργικής συμπεριφοράς Η ΔΤΕ δημιουργεί στις σχολικές τάξεις πολιτιστικούς μικρόκοσμους για τη διερεύνηση της συμπεριφοράς και των σχέσεων του ανθρώπου.

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ καλλιεργεί την αυτοεκτίμηση και την αυτοεικόνα των ατόμων

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ καλλιέργεια της επικοινωνίας και της γλώσσας: Η ΔΤΕ εξασφαλίζει το μαθησιακό πλαίσιο για προφορική ομιλία και ενεργητική ακρόαση Η ΔΤΕ δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να επικοινωνήσουν τις σκέψεις, τις ιδέες και τα συναισθήματά τους

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ προκαλεί την ομιλία και τη γραφή σε ρόλο Η ΔΤΕ προάγει τη συμβολική σκέψη Η ΔΤΕ συνεπάγεται τη χρήση λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας για την έκφραση νοημάτων και συναισθημάτων

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ αναδεικνύει τον δάσκαλο σε ρόλο σε ισχυρή επικοινωνιακή θέση Η ΔΤΕ δημιουργεί ασφαλές περιβάλλον για την ανάπτυξη της ατομικής φαντασίας

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ γνώση και κατανόηση του κόσμου: Η ΔΤΕ δημιουργεί φανταστικούς κόσμους μέσα στους οποίους τα παιδιά οδηγούνται να κατανοήσουν τον πραγματικό κόσμο μέσα από ένα αποστασιοποιημένο και ασφαλές πλαίσιο

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ ευνοεί την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων Η ΔΤΕ παρακινεί στα παιδιά την περιέργεια

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ διευρύνει την αντίληψη και την εναλλακτική σκέψη των παιδιών για την πολιτιστική ποικιλομορφία του πραγματικού κόσμου

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης: Η ΔΤΕ μπορεί να βοηθήσει τη μαθηματική σκέψη μέσω της ευχάριστης συμμετοχής σε φανταστικό πλαίσιο που απαιτεί τη χρήση των μαθηματικών Η ΔΤΕ παρακινεί τη μεταμόρφωση αφηρημένων ιδεών σε οπτική και απτική μορφή

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ ενισχύει τη μαθηματική σκέψη σε ρόλο προκειμένου να χρησιμοποιηθούν και να εφαρμοστούν τα μαθηματικά σε ένα φανταστικό πλαίσιο, που παρακινεί την επίλυση του προβλήματος

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ και διδακτική της Φυσικής: Η ΔΤΕ μπορεί να βοηθήσει τη διδακτική της Φυσικής, μέσω δραματικών τεχνικών όπως είναι ο μανδύας του ειδικού, για τη διερεύνηση φυσικών νόμων και φαινομένων

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ και σωματική ανάπτυξη: Η ΔΤΕ ευνοεί την έκφραση ιδεών και εννοιών μέσω αρμονικών κινήσεων του σώματος Η ΔΤΕ ευνοεί τη σύνδεση σκέψης, δράσης και κίνησης Η ΔΤΕ ευνοεί την ελεγχόμενη, επινοημένη και εκφραστική κίνηση ατομικά και σε ομάδες.

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής ΔΤΕ και ανάπτυξη της δημιουργικότητας: Η ΔΤΕ ευνοεί την παραγωγή πρωτότυπων ιδεών, την επίλυση προβλημάτων και την έκφραση συναισθημάτων Η ΔΤΕ παρακινεί τη διερεύνηση και τον πειραματισμό Η ΔΤΕ είναι το κατάλληλο πλαίσιο δόμησης, αποδόμησης και αναδημιουργίας των ιδεών

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η ΔΤΕ αναπτύσσει στα παιδιά την αισθητική αντίληψη για τη μορφή της δραματικής εργασίας

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Αξιολόγηση της μάθησης στη ΔΤΕ: Συναισθηματικές και γνωστικές ικανότητες Η αυτοσχέδια δημιουργία και διατήρηση ενός ρόλου Η δημιουργία ενός φανταστικού πλαισίου μέσω της ομιλίας και της σωματικής δράσης Η δημιουργία δραματικών χαρακτήρων και πλοκής

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Προσωπικές και κοινωνικές ικανότητες Η ικανότητα για ομαδική συνεργασία Η λεκτική διαπραγμάτευση και η αλληλεπίδραση με τους άλλους Η ικανότητα για διερεύνηση του νοήματος Η συνεργασία με τους άλλους στην παρουσίαση δρώμενων Η ανάπτυξη αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων δραματικής έκφρασης Η χρήση δραματικών δεξιοτήτων για την επικοινωνία ιδεών Η κατανόηση και χρήση θεατρικών στοιχείων και συμβάσεων στη δημιουργία θεατρικών δρώμενων Η αξιολόγηση θεατρικών σεναρίων Η χρήση της φωνής και της κίνησης με διαφορετικούς τρόπους για την απεικόνιση ενός χαρακτήρα

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Η αναγνώριση και αποδοχή διαφορετικών πολιτιστικών χαρακτηριστικών στη χρήση της γλώσσας για την απεικόνιση χαρακτήρων Η κατανόηση της σχέσης μεταξύ θεατή και συμμετέχοντα σε παράσταση Η αλληλεπίδραση και η συνεργασία με τους άλλους και η παρουσίαση ιδεών

Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής Ο σεβασμός της συνεισφοράς των άλλων συμμετεχόντων με την αποδοχή των ιδεών τους Η επικοινωνία των προσωπικών ιδεών με τη χρήση κατάλληλων δραματικών τεχνικών