Ποιοτικη ερευνητικη μεθοδολογια Ζαφειροπούλου Μαρία, Εμπειρογνώμονας Ε.Ε. marozafir@gmail.com
ελευθερία σχετικά με την διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων ελευθερία σχετικά με την διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων. Η ερευνητική υπόθεση μπορεί να διαμορφωθεί / αναδιαμορφωθεί βάση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
1. Χρονοδιάγραμμα ποιοτικής έρευνας Έρευνα βασισμένη στη θεωρία: Το ερευνητικό πρόβλημα εστιάζει στον έλεγχο μιας θεωρίας που ανέπτυξε είτε ο ίδιος ο ερευνητής είτε κάποιος άλλος ερευνητής. Σημαντικό σημείο: Η ισχυρή θεωρητική βάση διασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό την σημαντικότητα του ερευνητικού προβλήματος. H ανάλυση του προβλήματος θα διαρκέσει λίγο χρονικό διάστημα. Επέκταση προηγούμενης έρευνας με ίδιο ερωτηματολόγιο: Έλεγχος των των αποτελεσμάτων μίας ιδιαίτερα σημαντικής έρευνας Έλεγχος εγκυρότητας των αποτελεσμάτων μιας έρευνας σε διαφορετικούς πληθυσμούς Εντοπισμός και έλεγχος τάσεων και μεταβολών στην διάρκεια του χρόνου Έλεγχος σημαντικών αποτελεσμάτων μιας έρευνας με χρήση διαφορετικής μεθοδολογίας Ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών εκπαιδευτικών τεχνικών Χρονοδιάγραμμα αλλάζει ως προς τα στάδια: δημιουργίας/ οργάνωσης/ τέστ ερωτηματολογίου, ενέργειες διασφάλισης εγκυρότητας και αξιοπιστίας ερωτηματολογίου-έρευνας κλπ. Το χρονοδιάγραμμα ποιοτικής έρευνας δεν είναι απαραιτήτως τόσο αναλυτικό όσο για την ποσοτική έρευνα.
Gantt
2. Thematic analysis of the concept of Quality
3. Perception of NGOs representatives of the role of their organization in times of crisis, in Greece Source: Research project Eurofound and Fragmex (2014)