Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Διδάσκων: Κλειούσης Ε. Ελευθέριος

2 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που είναι εξωτερικοί προς της επιχείρηση όπως κοινωνικοί, οικονομικοί, τεχνολογικοί, περιβαλλοντολογικοί κ.ά. Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που βρίσκονται εντός της επιχείρησης, όπως χρηματοοικονομικοί, φυσικοί, ανθρώπινοι, τεχνολογικοί πόροι κ.ά.

3 ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΜΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Κοινωνικοί παράγοντες Διεθνείς παράγοντες Δημογραφικοί παράγοντες Οικονομικοί παράγοντες Οικολογικοί παράγοντες Πολίτες Προμηθευτές Εξωτερικό εργατικό δυναμικό

4 ΑΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΑΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Αναφέρεται σε παραμέτρους, οι οποίες επηρεάζονται από της επιχείρηση ή τον οργανισμό. ΕΜΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Αναφέρεται σε παραμέτρους η επιχείρηση δεν μπορεί να επηρεάσει ή να ελέγξει. Το έμμεσο εξωτερικό περιβάλλον έχει σημαντική επίδραση στην επιχείρηση, διότι επηρεάζει τις παραμέτρους του άμεσου εξωτερικού περιβάλλοντός της.

5 ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ:
Σταθερό: Δεν υπάρχουν μεταβολές ή αλλαγές που μπορούν να διαφοροποιήσουν τους αρχικούς στόχους και τα πλάνα μιας επιχείρησης. Οι μεταβολές είναι προβλέψιμες και εύκολα αναγνωρίσιμες. Οι σχέσεις μεταξύ ενδιαφερόμενων (προμηθευτών, εταιρείας, πελατών) είναι δεδομένες και δεν αλλάζουν εύκολα. Δυναμικό: Οι μεταβολές υπάρχουν. Πολλές είναι προβλέψιμες, όχι όμως όλες. Δημιουργούν προσωρινούς τριγμούς στην επιχείρηση, αλλά όχι ρήγματα (π.χ., η είσοδος στην αγορά νέων ανταγωνιστών, η έξοδος κάποιων άλλων κ.ά.) Ταραχώδες: Υπάρχουν συνεχείς, απρόβλεπτες και ριζικές μεταβολές. Οι αγορές αυτές, βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα τεχνολογικής ανάπτυξης και επιζητούν συνεχώς κάτι καινούργιο (μια καινοτομία), με αποτέλεσμα το ήδη υπάρχον να θεωρείται άμεσα ξεπερασμένο.

6 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

7 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
Οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από χρηματικούς πόρους για να συντελέσουν τις λειτουργίες τους. Σκοπός είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Αναφέρεται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση Ιστοσελίδες στο διαδίκτυο Ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων Ασύρματη επικοινωνία με οδηγούς Gps

8 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ
Το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης. Εξασφάλιση απαραίτητων εργαζομένων για τη λειτουργία της επιχείρησης. Τοποθέτηση σωστών εργαζομένων σε σωστές θέσεις Παροχή κινήτρων για αποτελεσματική απόδοση Υπολογισμός της απόδοσης των εργαζομένων ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Π.χ., εγκαταστάσεις, μηχανήματα, οχήματα κ.ά.

9 VRIO Analysis ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
V (Valuable-Αξιόπιστοι πόροι): Η αξιοπιστία των πόρων είναι συνάρτηση της μεγιστοποίησης των πωλήσεων, της «κατάκτησης» μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, της επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κ.ά. R (Rare- Σπάνιοι πόροι): Στη σπανιότητα τω πόρων έγκειται το πλεονέκτημα της επιχείρησης. Πόροι δηλαδή που θα είναι δύσκολο να αναζητηθούν ή να αντιγραφούν από τους ανταγωνιστές. I (Imitable – Μίμηση): Στόχος είναι η ελαχιστοποίηση της μίμησης από τους ανταγωνιστές. O (Organization-Οργάνωση): Οι 3 προηγούμενες προϋποθέσεις απαιτούν σωστή εσωτερική οργάνωση ή και αναδιάρθρωση της επιχείρησης.

10 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google