ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η τεχνολογία που αναλαμβάνει να προστατέψει τους επιβάτες αφού το κακό έχει ήδη γίνει. Βασίζεται στην κατασκευή ενός ασφαλούς πλαισίου,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
Advertisements

ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ Παναγιωτάκης Αλέξανδρος Ψυχολόγος, MSc στην Εκπαίδευση.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εσωτερικές δυνάμεις του δίσκου – η δοκός και οι εσωτερικές δυνάμεις της δοκού – τα διαγράμματα της.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 9: Εισαγωγή στον Αθλητικό Τουρισμό Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΑΡΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Σεπ 2007 – Σεπ 2008.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ 6 ο α) H έκταση της κάλυψης του πληθυσμού β) Η σχέση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD 1.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
3 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΕΕΕΕΚ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΣΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “ Get bigger or get out ” ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Αφορά την κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων και στην αύξηση των.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑΠΑΔΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ Β2.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Μεγέθη που διατηρούνται Διατήρηση της Ορμής Διατήρηση της Ορμής.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Κεφάλαιο 4 Εκκεντροφόρος άξονας Βαλβίδες ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Δημήτριος Κ. Καρδαράς
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ. Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη.
Μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων
Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Θεωρίες Μάθησης
Παραδείγματα – Project cost Mgmt
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
MSc in Management and Information Systems
Μερικά θαύματα μηχανικής του XXI αιώνος
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ Iωάννης Παπαδημόπουλος
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους“ Τελική συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Θεωρία Συστημάτων και Πληροφοριακά Συστήματα
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
MSc in Management and Information Systems
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Η υλοποίηση του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε Ευρώ (SEPA) Χρήστος Βλ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κωνσταντίνος Σ. Λιάντζας
ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ FFD, NFD, BFD.
ΔΙΑΣΤΗΜΑ Πληροφορίες, εικόνες και άλλα σχετικά.
Φυσική (Θ) Ενότητα : Ορμή Αικατερίνη Σκουρολιάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Supplementary Figure 2 A B C D E F G H hrs
ΕΝΔΟΔΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΣΗ (ID. INTRADERMAL)
ΓΕΛ.ΑΞΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(project) Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Η σοκολάτα στη διατροφή μας
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ. Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Ασκήσεις στο περιθώριο συνεισφοράς
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Έσοδα ΤΑΙΠΕΔ από συμβόλαια
Δομή και Λειτουργία του Αίματος
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ο Ιβάν στην Ευρώπη.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
ΙΙ. Tο σύστημα Σένγκεν - Είσοδος πολιτών 3ων χωρών
النمو السكانى والاسقاطات السكانية
ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ-ΑΙΤΙΑ ΝΟΣΩΝ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
CYSTOISOSPORA BELLI.
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 5: Μη-Παραμετρικές Δοκιμασίες ΤΕΙ Αθήνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η τεχνολογία που αναλαμβάνει να προστατέψει τους επιβάτες αφού το κακό έχει ήδη γίνει. Βασίζεται στην κατασκευή ενός ασφαλούς πλαισίου, στην ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου συνόλου SRS (Supplementary Restrain Systems) και στην μελετημένη σχεδίαση του αμαξώματος που προστατεύει τους πεζούς. Θυμηθείτε πως για αυτό το λόγο έχουν απαγορευτεί τα πτυσσόμενα φωτιστικά σώματα (όπως στο πρώτης γενιάς Mazda MX-5).

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Είναι ασφαλές ένα βαρύ και δύσκαμπτο αυτοκίνητο; Ακόμα και στις μέρες μας δεν είναι λίγοι αυτοί που ασπάζονται την συγκεκριμένη άποψη η οποία είναι εντελώς λανθασμένη. Μπορεί να ακούγεται παράξενο αλλά όσο μεγαλύτερη είναι η πλαστική παραμόρφωση του αμαξώματος τόσο μειώνεται το ενδεχόμενο τραυματισμού των επιβατών αρκεί να φορούν πάντα τις ζώνες ασφαλείας.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Το μεγαλύτερο ποσοστό των ατυχημάτων αφορά στις μετωπικές συγκρούσεις. Η ικανοποιητική παραμόρφωση του εμπρός τμήματος επιτρέπει την σταδιακή εξασθένηση της ενέργειας που παράγεται από την σύγκρουση με αποτέλεσμα οι επιβάτες να δέχονται μειωμένες επιταχύνσεις

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Φανταστείτε την σφοδρότητα που παράγεται από σύγκρουση σε έναν τοίχο και αυτή σε έναν σωρό από ελαστικά. Άρα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως σε περίπτωση σύγκρουσης το ζητούμενο για ένα ασφαλές αυτοκίνητο είναι η μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε έργο παραμόρφωσης με απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση ο θάλαμος των επιβατών να παραμείνει άθικτος και οι πόρτες να ανοίγουν για να διαφύγει κανείς.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η Saab ήταν μία από τις πρώτες εταιρίες που είχε ασχοληθεί με το συγκεκριμένο ζήτημα και στις αρχές το 1971-72 είχε παρουσιάσει προφυλακτήρες που απορροφούσαν μέρος της ενέργειας πρόσκρουσης και πλευρικές μπάρες προστασίας στις πόρτες. Ο τομέας της παθητικής ασφάλειας βελτιώνεται σημαντικά με την χρησιμοποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων όπως οι πολλαπλοί αερόσακοι και οι προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Έχετε όμως αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λόγο έστω και θεωρητικά ένα αυτοκίνητο με μεγάλο μήκος προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια από ένα μικρότερο; Εν μέρει η απάντηση μπορεί να αποδοθεί στο γεγονός ότι στην περίπτωση ενός αυτοκινήτου πόλης η ζώνη της ελεγχόμενης παραμόρφωσης είναι μικρότερη σε αντίθεση με ενός μεσαίου.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Ανάλογα λοιπόν με τον τύπο του αμαξώματος η παραμόρφωση του εμπρός μέρους στην περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης με 50χλμ/ώρα σε σταθερό εμπόδιο μπορεί να ξεπεράσει το μισό μέτρο. Το μεταξόνιο είναι μικρότερο με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι πιο κοντά στους επιβάτες

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εκτός όμως από την προφύλαξη των επιβατών ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εκτός όμως από την προφύλαξη των επιβατών τίθεται και το ζήτημα της προστασίας των πεζών και των δικυκλιστών. Για αυτό τον λόγο η μάσκα, το καπό, οι προφυλακτήρες και οι υαλοκαθαριστήρες σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο που να μειώνουν το μέγεθος του τραυματισμού.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Παθητική ασφάλεια ονομάζεται η ασφάλεια που παρέχει η καμπίνα και γενικότερα το αμάξωμα στους επιβάτες σε τυχόν σύγκρουση. Η παθητική ασφάλεια περιλαμβάνει εκτός του αμαξώματος και όλα εκείνα τα συστήματα που προστατεύουν τον οδηγό και τους επιβάτες κατά τη σύγκρουση και διακρίνεται σε εξωτερική και εσωτερική παθητική ασφάλεια

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η αξιολόγηση της παθητικής ασφάλειας ενός αυτοκινήτου γίνεται από οργανισμούς που έχουν αυτό το αντικείμενο. Στην Ευρώπη, ο Ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφαλείας (Euro NCAP) πραγματοποιεί δοκιμές πρόσκρουσης ( crash tests)  των νέων μοντέλων μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα εργαστήρια, και αξιολογεί το επίπεδο παθητικής ασφάλειας που προσφέρουν. Το κάθε μοντέλο βαθμολογείται με βάση την συνολική του επίδοση στα τεστ πρόσκρουσης του Euro NCAP και με άριστα τα 5 αστέρια

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Σύμφωνα με το νόμο, όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων πρέπει να έχουν περάσει ορισμένες δοκιμές ασφάλειας πριν πωληθούν. Η νομοθεσία όμως προβλέπει ένα ελάχιστο υποχρεωτικό επίπεδο ασφάλειας για τα νέα αυτοκίνητα, κάτι που είναι αρμοδιότητα του EuroNCAP. Παρόλο όμως που τα αποτελέσματα των εργαστηριακών δοκιμών πρόσκρουσης αποτελούν ένα καλό κριτήριο αξιολόγησης της παθητικής ασφάλειας των σημερινών αυτοκινήτων,  καλύτερο είναι να γνωρίζει κανείς το επίπεδο προστασίας των επιβατών ενός αυτοκινήτου σε πραγματικά ατυχήματα.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τα στοιχεία από την έρευνα της  Folksam  βασίζονται λοιπόν σε πραγματικά ατυχήματα. Η έρευνα αυτή που διεξάγεται εδώ και 30 χρόνια, αποκαλύπτει μεγάλες διαφορές στις πιθανότητες επιβίωσης των επιβαινόντων,  ανάλογα με τα μοντέλα των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων. . 

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Στα λιγότερο ασφαλέστερα αυτοκίνητα, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Στα λιγότερο ασφαλέστερα αυτοκίνητα,  υπάρχει αρκετές φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να σκοτωθούν  ή να τραυματιστούν σοβαρά,  σε σύγκριση με τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα.  Λόγω του ότι οι στατιστικές αφορούν πραγματικά ατυχήματα, χρειάζονται τουλάχιστον τρία χρόνια μέχρι ένα νέο μοντέλο να εισαχθεί στην αναφορά της Folksam