Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ & της Καινοτομίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

The Smart House Project
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Joomla.
ShareIt Social Network Project Simos Hatzikostas: Manolhs Georgiou: Theodoros Demetriou:
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
5η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 29 Σεπτ 2005 Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων με PHP και Dreamweaver MX Στυλιάδης.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ημερίδα Ενημέρωσης για Θέματα Σταδιοδρομίας Πρακτική Άσκηση Αγγελίδου Ραΐσα, Σιγανός Μάριος Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
ΘΥΡΑ: ανάπτυξη θεματικής πύλης πληροφόρησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 3211 ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ 3182.
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Πρότυπος Σχολικός Ιστότοπος Πτυχιακή Εργασία Ευσταθιάδης Πασχάλης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ & της Καινοτομίας «του ξυλουργού … η βάση … », μια εφαρμογή ελεύθερου λογισμικού για τη διαχείριση ξυλουργικών κατασκευών, από ενήλικες μαθητές εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Ενδοσχολική δράση Αγωγής Σταδιοδρομίας, που υλοποιήθηκε με την πρωτοβουλία του 2ου Εργαστηριακού Κέντρου Ιωαννίνων και με αφορμή το μάθημα «Βάσεις Δεδομένων με Εφαρμογές στο Διαδίκτυο» της Β’ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ., τομέα Πληροφορικής. Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ & της Καινοτομίας Αθήνα, Ίδρυμα Ευγενίδου, 5 & 6 Νοεμβρίου 2016 Θεοδώρα Μαγουλιώτη, ΜΔΕ – ΠΕ19 (dmagoul@yahoo.gr) Χρήστος Σαΐνης, ΠΕ19 (sainis@sch.gr) Ηλίας Βήχας, ΠΕ19 (iliasv@sch.gr)

… ενεργητική συμμετοχή μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία … … με αφορμή το μάθημα «Βάσεις Δεδομένων με εφαρμογές στο Διαδίκτυο» (4ωρο) της Β’ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ., τομέα Πληροφορικής … κούραση πρωινής εργασίας μαθητών, μακρόχρονη απουσία, φόρτιση οικογενειακών και προσωπικών υποχρεώσεων, & τον κυκεώνα χάους του προγραμματισμού και των συναφών εργαλείων, που συχνά οι νεοεισερχόμενοι νιώθουν … … ενεργητική συμμετοχή μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία … Εναλλακτικές παιδαγωγικές τεχνικές, μέσα από δράσεις που διαμορφώνονται από το ενδιαφέρον των ίδιων των μαθητών.

Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η διαδικτυακή εφαρμογή Εναλλακτικές παιδαγωγικές τεχνικές, μέσα από δράσεις που διαμορφώνονται από το ενδιαφέρον των ίδιων των μαθητών. Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η διαδικτυακή εφαρμογή «του ξυλουργού … η βάση … ». Μπορεί να αναζητηθεί και να χρησιμοποιηθεί μέσω του url users.sch.gr/dmagoul/carpenter_database/web. Ο κώδικας της εφαρμογής μπορεί να αναζητηθεί στο github.

«του ξυλουργού … η βάση … » ΒΔ ελεύθερου λογισμικού για την προβολή και την προώθηση της δουλειάς ενός παραδοσιακού επαγγέλματος, όπως είναι αυτό του ξυλουργού. Οι διαχειριστές είναι ξυλουργοί, οι οποίοι μπορούν να διαχειρίζονται τα δεδομένα της, τα οποία είναι φωτογραφίες της δουλειάς τους, όμως χαρακτηρισμένες και κατηγοριοποιημένες (π.χ. είδος κατασκευής Κουζίνα, τύπος κατασκευής Μοντέρνος, είδος ξύλου κατασκευής Οξιά, χρώμα κατασκευής Λευκό). Ο επισκέπτης μπορεί να πλοηγείτε στις δουλειές του ξυλουργού, θέτοντας τα κριτήρια που εκείνος επιθυμεί (π.χ. μοντέρνα κουζίνα, κόκκινου χρώματος). Έτσι ο ξυλουργός οργανώνει τη δουλειά του, αλλά κυρίως μπορεί να την προβάλλει χωρίς κόστος αγοράς λογισμικού.

… Σκοπός δράσης … Εξοικείωση των μαθητών με σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών ελεύθερου λογισμικού και συγκεκριμένα των Xampp, MySQL ΒΔ, framework Yii2, IDE NetBeans, Php γλώσσα προγραμματισμού, Github. Σχεδιασμός, υλοποίηση και διάδοση εφαρμογών ανοικτού κώδικα (α) για την ενίσχυση της κοινότητας ελεύθερου λογισμικού, (β) για τη στήριξη μιας ΠΜΕ, ΜΜΕ.

… Περιγραφή εφαρμογής … Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον phpmyadmin του xampp, η ΒΔ MySQL της εφαρμογής με το όνομα «epipla»:

… Περιγραφή εφαρμογής … Ακολούθησε η κατασκευή του σκελετού της εφαρμογής, με ενσωμάτωση της MySQL ΒΔ «epipla». Χρησιμοποιήθηκε το yii2 framework. Στο μεγαλύτερο σύνολό της η εφαρμογή διαθέτει τα προκαθορισμένα χαρακτηριστικά, όπως αυτά δόθηκαν από το yii2, με μικρές παρεμβάσεις στα αντίστοιχα php αρχεία για την τροποποίηση του κύριου menu της εφαρμογής, αλλά και του σχεδιασμού της κύριας ιστοσελίδας της εφαρμογής.

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής … CRUD λειτουργίες Αξιοποίηση του gii εργαλείου του yii2, το οποίο δημιουργεί για κάθε μοντέλο της εφαρμογής (ή με άλλα λόγια για κάθε πίνακα της ΒΔ) τα php αρχεία των βασικών λειτουργιών της δημιουργίας (Create), ανάγνωσης (Read), ενημέρωσης (Update) και διαγραφής (Delete).

Κατασκευές: Δημιουργία νέας κατασκευής: … Περιγραφή εφαρμογής … Κατασκευές: Δημιουργία νέας κατασκευής:

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής …

… Περιγραφή εφαρμογής … Διαγραφή: Διαγράφεται η κατασκευή μαζί με τα συνδεδεμένα αρχεία των δευτερευουσών φωτογραφιών της.

… Περιγραφή εφαρμογής … Η εργασία ολοκληρώθηκε με ανέβασμα της εφαρμογής από τα τοπικά μηχανήματα στον εξυπηρετητή του πανελλήνιου σχολικού δικτύου. Τα αντίστοιχα βήματα που έπρεπε να ακολουθηθούν, ήταν: Δημιουργία MySQL ΒΔ στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, εξαγωγή της τοπικής MySQL ΒΔ σε sql αρχείο για την εισαγωγή του στη MySQL ΒΔ του server του πανελληνίου σχολικού δικτύου. Μεταφορά των αρχείων της εφαρμογής από τα τοπικά μηχανήματα στο server του πανελληνίου σχολικού δικτύου, μέσω του Filezilla προγράμματος μεταφοράς αρχείων. Κατάλληλη ρύθμιση του αρχείου των γενικών παραμέτρων της εφαρμογής ώστε να μπορεί να συνεργάζεται με τη MySQL ΒΔ του server του πανελληνίου σχολικού δικτύου.

… Συμπεράσματα … Το παιχνίδι αυτό αποτελεί προϊόν μαθητικής εμπειρίας κι αυτό από μόνο του το κάνει ιδιαίτερα σημαντικό. Έννοιες αναλύθηκαν, οργανώθηκαν, ταξινομήθηκαν, αξιοποιήθηκαν στην πράξη για τη δημιουργία ενός λειτουργικού ολοκληρωμένου αποτελέσματος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε και οποτεδήποτε. Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με πολύ σημαντικά εργαλεία και διαδικασίες ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών.

… Συμπεράσματα … Οι μαθητές δούλεψαν με το yii2, ενσωματώνοντας και επιπλέον χαρακτηριστικά, που δεν ήταν από τη δημιουργία του σκελετού διαθέσιμα, όπως: Δημιουργία dropdown menus στις λειτουργίες της δημιουργίας και της ενημέρωσης κατασκευής στα πεδία «id_eidos_epiploy», «id_typos_epiploy», «id_eidos_ksiloy», «id_chroma». Προβολή της περιγραφής και όχι του αποθηκεμένου id στον πίνακα «epiplo» για τα πεδία «id_eidos_epiploy», «id_typos_epiploy», «id_eidos_ksiloy», «id_chroma». Δημιουργία, προβολή και διαγραφή φυσικά αποθηκεμένων αρχείων εικόνας για την κύρια φωτογραφία κατασκευής, αλλά και των δευτερευουσών της. Δημιουργία φόρμας με ενσωμάτωση δύο μοντέλων (των μοντέλων «epiplo» και «fotografies»), καθώς στο yii2 κάθε φόρμα προκαθορισμένα συνδέεται με ένα μοντέλο.

… Το μέλλον … «του ξυλουργού … η βάση …» έχει μέλλον, αναφορικά με: τον ενδελεχή έλεγχο της ορθότητας της εφαρμογής στη μέχρι τώρα λειτουργικότητά της, συμπεριλαμβάνοντας δοκιμές της εφαρμογής από επαγγελματίες ξυλουργούς, το σχεδιασμό της πρώτης σελίδας της εφαρμογής, ώστε να γίνει ελκυστικότερη και περισσότερο κατάλληλη για επαγγελματίες ξυλουργούς, τον ορισμό χρηστών (guest και administrator), δημιουργία διαφορετικών όψεων της εφαρμογής με βάση το χρήστη εισόδου. Αυτά τα θέματα αναμένεται να αποτελέσουν τα θέματα προβληματισμού και εργασίας επόμενης σχολικής χρονιάς.

για δοκιμή και πλοήγηση στον κώδικα του, επίσης στο github. «του ξυλουργού … η βάση … », μια εφαρμογή ελεύθερου λογισμικού για τη διαχείριση ξυλουργικών κατασκευών, από ενήλικες μαθητές εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Η εφαρμογή μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση users.sch.gr/dmagoul/carpenter_database/web για δοκιμή και πλοήγηση στον κώδικα του, επίσης στο github. Σας ευχαριστώ θερμά! Θεοδώρα Μαγουλιώτη, ΠΕ19