Σχεδίαση συναισθηματικών διαπροσωπειών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Advertisements

Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών Ιωάννινα 2013 Διδάσκων: Δημήτριος Ι. Φωτιάδης Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΣΥΝΑΙΣΘΉΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc – Λάρισα 2016.
 Κύριο αντικείμενο της μελέτης είναι ο καθορισμός της μεθοδολογίας, των προτύπων (standards) και των διαδικασιών (procedures) για τις πρώτες και πιο.
Η Ψυχολογία της Λήψης Αποφάσεων. Εισαγωγή Έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την λήψη των αποφάσεων από την οπτική γωνία της Ψυχολογίας.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Οι πεποιθήσεις για τη νοημοσύνη και τη σχέση της με τη σχολική επίδοση.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΥΝ Ι: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΝΩΣΗΣ 1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα και Γενετικοί Αλγόριθμοι) ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Πληροφορική 2 Τεχνητή νοημοσύνη 1. Τι είναι τεχνητή νοημοσύνη;  Τεχνητή νοημοσύνη (AI=Artificial Intelligence) είναι η μελέτη προγραμματισμένων συστημάτων.
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδίαση συναισθηματικών διαπροσωπειών

Οι βάσεις της συναισθηματική υπολογιστικής στη σχεδίαση ΕΑΜ Αισθητήρες  Είσοδος Συμπερασματολογία  Επεξεργασία με βάση το περιβάλλον Σύνθεση/έκφραση  Έξοδος

Ζητήματα σχεδίασης

Αυτονομία Automaton: συμπεριφορά βασισμένη σε καταστάσεις Αυτόνομος πράκτορας: αυτό-ελεγχόμενος, έχει κίνητρα Κίνητρο: αναστρέψιμη εσωτερική διεργασία, υπεύθυνη για τις αλλαγές στη συμπεριφορά Συναισθήματα σαν κίνητρα Συναισθήματα σαν αμφίδρομο σύστημα ελέγχου για επιλογή δράσης Πολλαπλοί στόχοι/δράσεις Παραλληλία/μετάβαση

Κοινωνικότητα Επικοινωνία Εκφραστική συμπεριφορά σαν κοινωνική επιταγή (παραγωγή/σύνθεση και κατανόηση) Κανόνες εμφάνισης/έκφραση (ρύθμιση) Μοντέλο ισχύος/κατάστασης (Power/Status) Κοινωνικές δομές χαμηλής έντασης Συναισθήματα σαν κοινωνικά φαινόμενα (π.χ. OCC) Βαθιά μοντέλα αυτογνωσίας (π.χ. BDI), γνώσης των άλλων (αναδρομικά), της κοινωνίας

Δράση - αντίδραση “The low and the high path” Εκφραστικότητα ως κανάλι ταχείας επικοινωνίας και πολλαπλών τρόπων

Δημιουργικότητα Προσαρμογή Μάθηση Reinforcement Υπο-συμβολική/συμβολική μάθηση ανακλαστικότητα της συναισθηματικής εμπειρίας

Ευστάθεια Διατήρηση της κατάστασης του χρήστη και της προηγούμενης αλληλεπίδρασης Ανάκληση και διατήρηση ιστορικού αλληλεπίδρασης και εμπειρίας Διατήρηση προφίλ Ανακλαστική μάθηση

Συναισθηματική εισαγωγή δεδομένων

Πολυτροπική εισαγωγή δεδομένων Οι πολυτροπικές διαπροσωπείες συνδυάζουν πολλούς παράλληλους τρόπους εισόδου και μπορεί να εμφανίσουν την πληροφορία χρησιμοποιώντας συνεργατικές αναπαραστάσεις πολλαπλών τρόπων απεικόνισης

Δύο όψεις Ανθρωποκεντρική Συστημο-κεντρική συνήθης στην ψυχολογία συχνά χρησιμοποιεί ανθρώπινα κανάλια εισαγωγής δεδομένων σαν κανάλια απεικόνισης από τον υπολογιστή, π.χ. όραση και ακοήoften considers human input channels εφαρμογές: ομιλούσες κεφαλές, οπτικοακουστική αναγνώριση φωνής, κλπ. Συστημο-κεντρική συνήθης στην επιστήμη υπολογιστών μπορεί να κάνει τα υπολογιστικά συστήματα περισσότερο ευέλικτα και προσαρμόσιμα

Πολυτροπική ΕΑΜ

Συχνά λάθη αντίληψης Λίστα από τη Sharon Oviatt [1999]: Αν χτίσεις ένα πολυτροπικό σύστημα, οι χρήστες θα αλληλεπιδρούν πολυτροπικά Η ομιλία και η επιλογή είναι οι κύριοι τρόποι πολυτροπικής ολοκλήρωσης Η πολυτροπική εισαγωγή δεδομένων περιλαμβάνει πολλά ταυτόχρονα σήματα Η ομιλία είναι ο πρωτεύων τρόπος αλληλεπίδρασης σε κάθε σύστημα που την περιλαμβάνει Η πολυτροπική γλώσσα δε διαφέρει γλωσσικά από τη μονοτροπική Η πολυτροπική ολοκλήρωση περιλαμβάνει περίσσεια περιεχομένου ανάμεσα στους τρόπους

Συχνά λάθη αντίληψης Τα σφάλματα στις επιμέρους τεχνολογίες αναγνώρισης προτίθενται και δίνουν μεγαλύτερες ανακρίβειες Οι πολυτροπικές εντολές όλων των χρηστών ολοκληρώνονται με ομοιόμορφο τρόπο Διαφορετικοί τρόποι εισαγωγής δεδομένων μπορούν να μεταδώσουν παρόμοιο περιεχόμενο Το μεγάλο πλεονέκτημα των πολυτροπικών συστημάτων είναι η αυξημένη αποτελεσματικότητα

Δύο πρότυπα Ο υπολογιστής ως εργαλείο οι πολλαπλοί τρόποι εισαγωγής χρησιμοποιούνται για να αναβαθμίσουν τη συμπεριφορά απευθείας χρήσης του συστήματος η μηχανή είναι ένα παθητικό εργαλείο και προσπαθεί να κατανοήσει το χρήση μέσω όλων των τρόπων εισόδου που αναγνωρίζει το σύστημα όλες οι διαδικασίες ξεκινούν με ευθύνη του χρήστη ακολουθά τις αρχές της απευθείας χρήσης [Shneiderman, 1982; 1983]

Δύο πρότυπα Ο υπολογιστής σαν συν-διαλεγόμενος οι πολλαπλοί τρόποι αυξάνουν τον ανθρωπομορφισμό της διαπροσωπείας η πολυτροπική απεικόνιση είναι σημαντική: ομιλούσες κεφαλές και άλλοι ανθρωπόμορφοι τρόποι η αναγνώριση φωνής είναι ένας συχνός τρόπος εισαγωγής σε τέτοια συστήματα συχνά περιγράφεται σαν μια διαλογική διαπροσωπεία βασισμένη σε πράκτορες

Βιομετρική εισαγωγή Βιομετρικοί αισθητήρες: μετρούν την ηλεκτρική απόκριση του δέρματος, το σφυγμό, τη θερμοκρασία, κλπ. Εμφανίζονται μεταβολές που σχετίζονται με την αντίδραση του σώματος σε συναισθηματικά ερεθίσματα

«Συναισθηματικά» προϊόντα Το ποντίκι Sentic

«Συναισθηματικά» προϊόντα Διαπροσωπεία σε PalmPilot για συναισθηματικά ενδύματα

«Συναισθηματικά» προϊόντα Γυαλιά εκφραστικότητας

«Συναισθηματικά» προϊόντα Το σακάκι του διευθυντή ορχήστρας

«Συναισθηματικά» προϊόντα Γάντι συναισθημάτων

Εισαγωγή δεδομένων με βάση το περιβάλλον (μοντελοποίηση του χρήστη) Εντοπισμός στοιχείων του χρήστη τα οποία έχουν αντίκτυπο στην αλληλεπίδραση, αναζήτηση, τύπου ανάκτησης, κλπ. ποιος είναι (π.χ. εκπαίδευση/μόρφωση) ποιο είναι τα πρόβλημα ή η εργασία ποια είναι η ανάγκη του χρήστη πόσα ξέρει ο χρήστης για αυτήν για τι θα χρησιμοποιηθεί ποσότητα και ταχύτητα απόκρισης σε τι περιβάλλον χρήσης Πιο πολύπλοκο από μια απλή ερώτηση Μπορεί να σχετίζεται με μια συνέντευξη

Προσεγγίσεις στη μοντελοποίηση α) Μοντελοποίηση μαύρου κουτιού: δίνει αποτελέσματα παρόμοια με συνήθη συστήματα, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις διάφορες διεργασίες. Τέτοια μοντέλα επικεντρώνονται στη σχέση εισόδου-εξόδου και είναι χρήσιμα στη λήψη αποφάσεων β) Μοντελοποίηση διεργασιών: προσομοιώνει τους εσωτερικούς μηχανισμούς που παράγουν τα συναισθήματα. Τα αποτελέσματα των εισόδων στους μηχανισμούς και οι συσχετισμοί τους θα πρέπει να είναι γνωστά

Πρόκειται για ένα κουτί της Πανδώρας; Εξαρτήσεις από πολιτισμικό υπόβαθρο Οι χρήστες είναι ευαίσθητες ως προς την πληρότητα και τη συνέχεια Προβλεψιμότητα, κατευθυντικότητα, δυνατότητα για περιορισμούς Προστασία προσωπικών δεδομένων

Εισαγωγή δεδομένων με βάση το περιβάλλον (εισαγωγή δεδομένων) Φυσικός κόσμος Εξωτερικά ερεθίσματα (θερμοκρασία, θόρυβος, κλπ.) Περιβάλλον δικτύου Περιβάλλον εφαρμογής Εξειδίκευση ανά τομέα Οντολογίες Γνώση των ειδικών Σχέση προσανατολισμένη στο στόχο και την εργασία

Παραδοσιακές συσκευές εισόδου Ποντίκι Συμπεριφορά αλληλεπίδρασης και χρήσης Αναγνώριση προτύπων Βασισμένη στο περιβάλλον Εξαρτώμενη από το χρόνο Πληκτρολόγιο

Αρχιτεκτονική αισθητήρων εισαγωγής δεδομένων

Μοντελοποίηση συναισθημάτων

Ποια συνεισφορά αναμένουμε από τα συναισθήματα; Επιφανειακή (shallow) βελτίωση της υποκειμενικής εμπειρίας Εξαγωγή συμπερασμάτων για τα συναισθήματα των άλλων Βελτίωση ευχρηστίας Χρήση όρων από τον κόσμο των ανθρώπων Συναισθηματική μοντελοποίηση των χρηστών Βάση για την προσαρμογή του λογισμικού στους χρήστες

Μοντέλο OCC Τα συναισθήματα ορίζονται σε σχέση με γεγονότα, στόχους και όσους μας περιβάλλουν (Ortony, Clore, and Collins, A., The cognitive structure of emotions, 1988)

Κύρια στοιχεία στο μοντέλο OCC Αποτιμήσεις Εκτιμήσεις γεγονότων, ενεργειών και αντικειμένων Σθένος (valence) Θετικό ή αρνητικό συναίσθημα Έγερση (arousal) Βαθμός βιομετρικής απόκρισης Παραγωγή αποτιμήσεων Κανόνες που ισχύουν σε συγκεκριμένα πεδία Πιθανότητα επίδρασης στις δράσεις του πράκτορα

Στοιχεία των συναισθημάτων Γνωσιακές διεργασίες Υποκειμενικά αισθήματα Βιομετρικές εγέργσεις Αντιδράσεις συμπεριφοράς

Κύκλος συναισθημάτων του Plutchik Οκτώ πρωτεύοντα συναισθήματα 4 ζεύγη αντιθέτων Μικρή απόσταση  παρεμφερή Γειτονικά συναισθήματα συνδυάζονται για να δώσουν αυτά στην περίμετρο

Θεωρίες συναισθημάτων Θέαση κοινής λογικής (Common-Sense View) Θεωρία James-Lange Θεωρία Cannon-Bard Θεωρία Schacter-Singer

Θέαση κοινής λογικής Αίσθηση και κατανόηση ενός ερεθίσματος  συναίσθημα  αντιδράσεις και κινήσεις του σώματος Πρόκληση από ερέθισμα (βλέπω την αρκούδα) Υποκειμενική εμπειρία (τρόμος) Αντίδραση και έγερση

Θεωρία James-Lange Ερεθίσματα από το περιβάλλον  βιομετρικές αντιδράσεις και κινήσεις του σώματος  συναισθήματα σαν κατανόηση της αντίδρασης Πρόκληση από ερέθισμα (βλέπω την αρκούδα) Υποκειμενική εμπειρία (τρόμος) Αντίδραση και έγερση

Κριτική Οι αλλαγές στη φυσιολογία είναι πολύ αργές Οι τεχνητές αλλαγές δεν προκαλούν πραγματικά συναισθήματα Τα πρότυπα έγερσης δε διαφοροποιούνται ιδιαίτερα για διαφορετικά συναισθήματα

Θεωρία Schacter-Singer Τα συναισθήματα εξαρτώνται από μια διττή γνωσιακή ερμηνεία Αποτίμηση του γεγονότος που προκαλεί το συναίσθημα Αποτίμηση σωματικής απόκρισης «Φοβάμαι επειδή γνωρίζω ότι οι αρκούδες είναι επικίνδυνες και επειδή η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα»

Θεωρία Cannon-Bard Το συναίσθημα είναι ένα γνωσιακό γεγονός που εμπλουτίζεται από τις σωματικές αντιδράσεις που συμβαίνουν την ίδια στιγμή που το βιώνουμε Πρόκληση από ερέθισμα (βλέπω την αρκούδα) Υποκειμενική εμπειρία (τρόμος) Έγερση Αντίδραση (τρέξιμο)

Συναισθηματική συμπερασματολογία

Συμπερασματολογία Συναισθήματα και εσωτερικά στοιχεία (π.χ. τάσεις για δράση) Αναγνωρίζουν σημαντικά μετα-γεγονότα Αναπαράσταση της κατάστασης και των διαστάσεων στις οποίες μπορεί να προσαρμοστεί το σύστημα Συνεισφορά/βάση για επιλογή δράσης

Θεωρίες αποτίμησης Προσέγγιση επιμέρους στοιχείων: Τα συναισθήματα προκαλούνται από τη γνωσιακή αποτίμηση των προηγηθέντων γεγονότων Τα πρότυπα αντίδρασης καθορίζονται από αυτή τη διεργασία αποτίμησης. Οι διαστάσεις αποτίμησης χρησιμοποιούνται για να αποτιμήσουν το ερέθισμα, σαν προσαρμογή στις μεταβολές Διαστάσεις αποτίμησης: σημασία ενός γεγονότος, δυνατότητα ελέγχου και αντιμετώπισης, συμβατότητα με κοινωνικά πρότυπα

Θεωρίες αποτίμησης Μοντέλο επεξεργασίας επιμέρους στοιχείων: Λιγότερα κριτήρια αποτίμησης – ακολουθιακή ερμηνεία Ο Έλεγχος Αποτίμησης Ερεθίσματος (Stimulus evaluation check – SEC) βασίζεται σε αυτήν την ιδέα Στις συναισθηματικές καταστάσεις  προσωρινός συγχρονισμός στοιχείων συναισθήματος  αποτίμηση ερεθίσματος από το σύστημα  επιστροφή ελέγχου στα επιμέρους υποσυστήματα Κατά την αποτίμηση, όλα τα συστήματα συσχετίζονται και προσφέρουν πολλαπλές αναδράσεις

Βίωση συγκεκριμένου συναισθήματος (φόβος) Οι αυτόνομες αντιδράσεις συνεισφέρουν στην ένταση της συναισθηματικής εμπειρίας Ερέθισμα (ηχηρό) Συνολική αυτόνομη έγερση (χτύπος καρδιάς) Ερέθισμα (bang!) Συναίσθηση/ ερμηνεία Περιβάλλον (κίνδυνος) Βίωση συγκεκριμένου συναισθήματος (φόβος) Η βίωση συναισθημάτων θα επηρεάσει τις μελλοντικές ερμηνείες των ερεθισμάτων και της συνεχιζόμενης αυτόνομης έγερσης

Σύνθεση/έκφραση

Πολυτροπικοί πράκτορες στις διαπροσωπείες

Διεργασία παραγωγής Σημασιολογική αναπαράσταση της παραγωγής 1. Απεικόνιση συναισθηματικών παραμέτρων σε πληροφορία που εξαρτάται από το πεδίο 2. Εκτίμηση / Συμπερασματολογία 3. Ενσωμάτωση συναισθηματικής πληροφορίας 4. Παραγωγή συμπεριφοράς Συναισθηματική συμπεριφορά

Αρχιτεκτονική Παραγωγή συμπεριφοράς

Από τους αισθητήρες στην έκφραση Ορισμός πλαισίου για την απεμπλοκή των εργαλείων εμψύχωσης από τις εσωτερικές μηχανές συναισθήματος και προ-σχεδιασμού Καθορισμός τυποποίησης για ενοποιημένη και σταθερή κατανόηση Υποστήριξη τμηματικής ανάπτυξης Δημιουργία γλώσσας επισημείωσης (mark-up) βασισμένη στην XML που επιτρέπει στους πράκτορες και τους χρήστες να ορίσουν σημασιολογικές και σεναριακές επισημειώσεις και τη διαχείριση και εμψύχωση ενσωματωμένων πρακτόρων