Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
1 1 Το Marketing A΄.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Το κόστος Ποιότητας    
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή Προϊόν - Υπηρεσίες Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας

Το Προϊόν – Υπηρεσία & η Σημασία του Με τον όρο προϊόν εννοούμε ένα σύνολο υλικών και άυλων χαρακτηριστικών, εκ των οποίων κάποια από αυτά υφίστανται ήδη από την κατασκευή τους, ενώ κάποια άλλα είναι επίκτητα και αποτελέσματα της προσπάθειας του Μάρκετινγκ. Η παροχή σε συνεχή βάση του κατάλληλου προϊόντος με τρόπο καλύτερο από τους ανταγωνιστές είναι ο κρισιμότερος παράγοντας για να έχει μια εταιρία –παραγωγός πετυχημένη παρουσία σε μια αγορά. 1

Ταξινόμηση Βιομηχανικών Προϊόντων 3

Η Σημασία Της Ποιότητας Στο προϊόν (product quality) Υπάρχει ανάγκη για ποιότητα σε όλα τα επίπεδα (total quality) Στη διανομή (delivery quality) Στις υποστηρικτικές υπηρεσίες (support quality) Από την οπτική του πελάτη (customer perceived quality) Χρειάζεται αποτελεσματικός διατμηματικός συντονισμός (intrafunctional coordination) 4

Διοίκηση Προϊόντων - Υπηρεσιών Διατήρηση Αξιολόγηση Τροποποίηση Διοίκηση Προϊόντων Ανάπτυξη νέων Κατάργηση 5

Οργανωτική Δομή με Διοικητές Προϊόντος 6

Οργανωτική Δομή με Διοικητές Αγοράς 7

Τοποθέτηση Προϊόντος - Υπηρεσίας Με τον όρο τοποθέτηση (positioning) εννοείται η αντίληψη που έχουν οι υποψήφιοι αγοραστές για το προϊόν μιας επιχείρησης συγκριτικά πάντα με τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά προϊόντα που λογίζονται ως υποκατάστατα. Επιτυχημένη Τοποθέτηση Ξεκάθαρη Πρωτότυπη Μοναδική 8

Αντιληπτική Χαρτογράφηση 9

Μορφές Νέων Προϊόντων - Υπηρεσιών Εντελώς νέα προϊόντα (new to the world) Προϊόντα νέα για την επιχείρηση (new to the business) Προϊόντα νέα για την αγορά (new to the market) Προϊόντα όμοια με των ανταγωνιστών (me too products) 10

Στάδια Διαδικασίας Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων 7) Μετέπειτα Παρακολούθηση 6) Εισαγωγή στην Αγορά 5) Έλεγχοι Προϊόντος 4) Ανάπτυξη Προϊόντος 3) Επιχειρηματική Ανάλυση 2) Εξέταση / Αξιολόγηση Ιδέας 1) Γέννηση Ιδέας 11

Κάρτα Αξιολόγησης 12

Διοίκηση Υπαρχόντων Προϊόντων - Υπηρεσιών Ανάγκη για εξέταση των πραγμάτων: Σφαιρικά Δυναμικά Καμπύλη Εκμάθησης Εργαλεία Ανάλυσης & Χάραξης Στρατηγικής Κύκλος Ζωής Προϊόντος Μήτρα Αξιολόγησης Προϊόντων 13

Μήτρα Αξιολόγησης Προϊόντων (Wind and Claycamp) 14

Αναζωογόνηση Προβληματικών Προϊόντων Εντοπισμός αδύναμου / προβληματικού προϊόντος Αναγνώριση αιτιών μη ικανοποιητικής απόδοσης Επισήμανση εναλλακτικών ενεργειών διόρθωσης υφιστάμενης κατάστασης Αξιολόγηση εναλλακτικών Απόφαση σχετικά με τον τρόπο δράσης 15

Έννοια & Σημασία Δικτύου Διανομής Η διανομή (distribution) είναι επιφορτισμένη με το να εκτελέσει όλες εκείνες τις δραστηριότητες που απαιτούνται ώστε να μεταβιβαστεί το προϊόν από τον παραγωγό στον αγοραστή, στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Αποτελεί πηγή διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος… ιδιαίτερα αν … υπάρχει αποτελεσματικός συντονισμός με τα άλλα στοιχεία του marketing mix 16

Λειτουργίες Μάρκετινγκ στη Διανομή Αγορά Ανάληψη Ρίσκου Πώληση Πληροφόρηση Ταξινόμηση Λειτουργίες Μεταφορά Συσσώρευση Διαβάθμιση Ομαδοποίηση Χρηματοδότηση Αποθήκευση 17

Βασικές Μορφές Ενδιαμέσων Αντιπρόσωποι Μεσίτες Βιομηχανικοί Χονδρέμποροι Χονδρέμποροι Περιορισμένων Δραστηριοτήτων 18

Αντιπρόσωπος / Μεσίτης Μορφές Βιομηχανικών Καναλιών Επιχείρηση Αγοραστής Επιχείρηση Παραγωγός (1) Επιχείρηση Αγοραστής Επιχείρηση Παραγωγός Αντιπρόσωπος / Μεσίτης (2) Επιχείρηση Αγοραστής Επιχείρηση Παραγωγός Χονδρέμπορος (3) Επιχείρηση Αγοραστής Επιχείρηση Παραγωγός Αντιπρ. / Μεσίτης Χονδρ. (4) 19

Σχεδιασμός Καναλιού Διανομής Επιλογή Καναλιού Προτιμήσεις Πελατών & Καθορισμός Στόχων Καναλιού Ορισμός Καθηκόντων του Καναλιού Εντοπισμός Εναλλακτικών Καναλιών Παράγοντες Επιρροής του Σχεδιασμού 20

Στόχοι Καναλιού Διανομής Έλεγχος στην τιμή και στην ροή του προϊόντος στους αγοραστές Αύξηση της παρουσίας της επιχείρησης στην αγορά Άμεση διάθεση του προϊόντος Ελαχιστοποίηση κόστους καναλιού Γρήγορη & έγκυρη συλλογή πληροφοριών σχετικά με την αγορά 21

Πολιτικές Διανομής Πολιτικές Διανομής Εντατική Διανομή Επιλεκτική Διανομή Αποκλειστική Διανομή 22

Διοίκηση Καναλιού Διανομής Πρόληψη & Επίλυση Συγκρούσεων Εκπαίδευση Ενδιαμέσων Παρακίνηση Ενδιαμέσων Επιλογή Ενδιαμέσων Αξιολόγηση Ενδιαμέσων 24

Είδη Ενδοδιαυλικής Σύγκρουσης Συγκρούσεις μεταξύ επιχείρησης-παραγωγού και ενδιαμέσων Συγκρούσεις μεταξύ των ενδιαμέσων του ίδιου τύπου, π.χ. χονδρέμποροι που ανταγωνίζονται μεταξύ τους Συγκρούσεις μεταξύ ενδιαμέσων διαφορετικού τύπου που ανήκουν στο ίδιο επίπεδο 25

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ