Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός, ρυθμός, τονικό ύψος, μελωδία, δυναμική) - Συμμετοχή σε μουσικές δραστηριότητες (μουσική ακρόαση, μουσική εκτέλεση, τραγούδι, κίνηση, μουσικό παιχνίδι, και μουσική δημιουργία: αυτοσχεδιασμός, σύνθεση). - Εξοικείωση με τα μουσικά όργανα και τα υλικά, που παράγουν ήχο/ μουσική - Ανάπτυξη φυσικών ικανοτήτων μέσα από την κίνηση του σώματος και του χορού και φωνητικών ικανοτήτων μέσα από τη χρήση της φωνής με διάφορους τρόπους - Ανάπτυξη ικανοτήτων ακρόασης: διάκριση ήχων - Γνωριμία κουλτούρας και ψυχαγωγίας λαών - Ανάπτυξη αυτοπειθαρχίας, δημιουργικότητας, μουσικής ευαισθησίας.
Μορφές μουσικής δημιουργικότητας Αυτοσχεδιασμός: αυθόρμητος, μοναδική παρουσίαση, δεν απαιτεί μουσικές γνώσεις, δεν καταγράφεται, δεν επιδέχεται αλλαγές/διορθώσεις Σύνθεση: προσχεδιασμένη, διάρκεια στο χρόνο, απαιτεί μουσικές γνώσεις, καταγράφεται, επιδέχεται αλλαγές/διορθώσεις
Εγκέφαλος Αριστερό ημισφαίριο: γλώσσα, αριθμοί, συνέχεια, ανάλυση, λογική (συγκλίνουσα σκέψη) Δεξί ημισφαίριο: μουσική, χρώμα, εικόνες, χώρος, όνειρα (αποκλίνουσα σκέψη) Δημιουργικότητα - Περιβάλλον - Άτομο - Διαδικασία - Δημιουργικό προϊόν: καινοτόμο, πρωτότυπο, εμπεριέχει μια δημιουργική διαδικασία, καλλιεργεί τη φαντασία
Είδη δημιουργικότητας: - Εκφραστική - Παραγωγική - Επινοητική - Καινοτόμα - Επαναπροσδιοριστική